Koiramme kasvattaja suosittelee 1st choice isoille pennuille tarkoitettua ruokaa. Onko tosiaan että sitä saa vain vip-myyjiltä? Myykö mikään eläinkauppa ko ruokaa?
1st choice-ruoka
5
1834
Vastaukset
- Zelda-
Kyllä, sitä saa ainoastaan vip-myyjiltä, mutta niitä nykyään tuntuu olevan joka nurkalla ja ne on käteviä sen puoleen, että niillä harvemmin on aukiolo aikoja, kuten eläinkaupoilla, eli tuotteet on niitten ihmisten kotona. Saattaa niitä tosin saada jostain kaupastakin, jos kauppias on vip-myyjä, mutta harvemmin... Itse en koe tuota kautta hommaamista mitenkään hankalaksi:) Ja tuo on ihan hyvän oloinen ruoka muutenkin.
- hoituliss
Onko kaikilla vip-myyjillä ruoka samanhintaista? Ja saako kaikilta myyjiltä samat ruuat?
- Zelda-
hoituliss kirjoitti:
Onko kaikilla vip-myyjillä ruoka samanhintaista? Ja saako kaikilta myyjiltä samat ruuat?
On saman hintaisia ja saa kaikilta kaikkea :) Jos niillä ei ole hyllytavarana kysestä tuotetta, niin tilaavat kyllä pyydettäessä (ilman lisämaksua).
- 2 vuotta syöttänyt
Zelda- kirjoitti:
On saman hintaisia ja saa kaikilta kaikkea :) Jos niillä ei ole hyllytavarana kysestä tuotetta, niin tilaavat kyllä pyydettäessä (ilman lisämaksua).
Käypä katsomassa mitä muuta voit tilata jälleenmyyjän kautta ja ilman postimaksuja www.vipstore.fi. Tuolta löydät myös lähimmän myyjäsi.
Meidän myyjä tuo ruuan kotiovelle, kätevää. Ja sit kun keräät viivakoodeja 10 kpl, saat ilmaisen ruokasäkin.
- Vinkkipinkki
www.koiralle.fi saa nykyään myös ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 71457