Sielun korvessa kulkee lapsosen tie oikutta ei näy "

Mis laps Isänmaa "

SIELUN KORVESSA KULKEE LAPSOSEN TIE , , , , , :)
"Sielun korvessa kulkee, , , lapsosen tie , , , , , , , , :)
"Ei kansan avattua sydäntä näy " < 3 :)
Suvaitsetko Kansantalouden Särkyvän "
Kansantalous "
Suomen huostabisneksen tilinpäätös 2010 20.11.2010 lapsen oikeuden päivä 365/pv /vuosi/jokapäivä "
Laps Suomen 1 asia "
Laps Suomen 1 asia " Suomen turva "
Onko näin vahvistakaa "Viralisilla Tilastoilla " Rakenna sanavaudella Lapsen oikeus "
Huotaanotettu lapsi" Laitostetaan kunta ja valtion eurovälineeksi " 50% Kuntarahaa 50 % Valtionrahaa
ynm kuulut Harkinnan varaa "100% valtion rahaa Lapsi 100 % "Salaisella asikirjalla "
Valtion varojen käyttöoikeus, , ,
"Näin kuntataloudet täydentää kuntataloudet "Lasten ja vanhusten korvamerkityin varoin e , , , , , "
Lausunto oikea väärä tai perätön " avautuu virallinen käyttöoikeus Sosiaali ja terveysmäärärahoihin . "Tilintarkastaja salainen , , , Lain musta - aukko " Sielutomalla Lailla
"Lapset "huosta ja perhekoteihin "
Polittinen kunnia kilpailu Minä olen 1:n 365/pv / vuosi "
Kierämme oman minän vuorta 365 päivää vuodessa
Laps Suomen ei oikeutta saa vaan kärisimyksillään maksaa saa , , , , , , , , "
"KÄRSINEET OVAT MAILMAA RAKENTANEET ( ! )
Lasps Suomen Turva"
Laps Suomen laitos euroväline (Yksilö 1:si )n 6000 eroa kk / kuuden kunnan johtajan palkka n yli 20.000 lasta perheen ulkopuolella n 92-000-162.000 vuodessa 100% muut kulut
Onko sosiali ja terveysmäärärahat "mielettömiä ja salaisia"
"Vain verkopyynti on sallittua Hyväveli verkko vapaa kortilla = ?
Niin monen nimen taa "ei tunnista häpeää ei kunniaa " Kuuluu omantunnon vienoa k u s k i n t a a ,,,,,,,,,,"
Minä politiikka ( 1 : n ) "Politiikka on - s o k e a - vallan väline "
Sekä - o i k e a n - ja väärän tunnistamin väärästä seuraa rangaistus "
Laps Suomen ei oikeutta saa "
Totuus ja tilityksen hetki
Kansan ja hallinnon "Omatunto"
" Kasalaisten henkinen Tilinpäätös " 2010 "
Kunnia vai häpeä terveet arvot ja moraali

1

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HRRRR.....

      Voi pyhä sylvi, lopeta jo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe