LONTOON HOTELLIT

epätietoiset

Onko kellään tietoa nettiosoitteesta, mistä saisi tietää HALVOISTA Lontoon hotelleista? Tarkoitus olisi lähteä ensi kesänä sinne. Myös halvat lennot kiinnostavat ( muutkin kuin Ryan Air ).

9

13184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fani

Lontoossa on monia hyvätasoisia retkeilymajoja aivan keskustassa. Hintataso edullinen ja sisältää usein aamiaisen. Kirjastosta löydät Kansainvälisen Retkeilymajaoppaan tai soita Suomen Retkeilymajajärjestöön. Kyllä onnistuu. Voit tehdä varauksen myös netissä ja huone valmiina kun saavut Lontooseen.

• Pera

Myös Ryanairin sivuilla voi tehdä varauksen retkeilyumajoihin (hostels).

• höhheli

Hei!
        Itse tein pari vuotta sitten niin, että olin yhteydessä kill royhyn ja sain sitä kautta halvat yösijat....

• London calling
        höhheli kirjoitti:

Hei!
        Itse tein pari vuotta sitten niin, että olin yhteydessä kill royhyn ja sain sitä kautta halvat yösijat....

Lontoon interaktiivinen hotellikartta: http://www.halvathotellit.info/ auttaa tässä tapauksessa :)

• Von
    • jjf

blakemore hotel on TODELLA hyvä hotelli sekä halvat hinnat. Olen ollut siellä useamman kerran ja ei voi moittia ollenkaan!
      Parasta siinä on se, että se on hyvien kulkuyhteyksien päässä. Paddingtonin asema on n. 500metrin päässä sekä bayswaterin metroasema vielä lähempänä. Hinta/laatu-suhteeltaan paras hotelli missä olen lontoossa ollut!

• rrr

Voiko tähän kyseiseen hotelliin mistä kerrot eli blackemoreen mennä keskellä yötä, sillä lento Stanstedissa vasta klo. 23.45.

• Hotellivinkkaaja

Sivulla http://www.lontoo.info/hotelli.html on vinkkejä hotelleista Lontoossa erityisesti Paddingtonin-Bayswaterin-Kensingtonin alueelta. Alue on useimmille ja useimmiten hyvä kompromissi liikenneyhteyksien, hinnan ja laadun suhteen.

• ....

hotelliweb.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7101
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7053
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      109
      6168
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5404
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5205
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3467
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3390
    Aihe