Miksi ovet ei aukene mulle?

Kuokkavieras

Oletteko olleet jossain juhlissa joskus kuokkimassa (siis kutsumattomana vieraana)? Minä olin viime lauantaina puolisataavuotisjuhlilla ja sain poistua. Käskisittekö yhden kiltisti käyttäytyvän kuokkavieraan lähteä, jos itse pidätte juhlat? Laihialaiset tietysti käskisivät, mutta te muut?

Itku siinä pääsi. Olenko jotenkin traumaattinen vai mikä? Miksi ovet ei aukene mulle?

5

853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noel

Mä käskisin niiten oikeiden vieraiden poistua. Enhän voi käskeä kuokkavierasta poistumaan kun se on niin herkkä.

• minä

en tiedä tilannetta. Jos mulla olisi kotona juhlat ja sinne tulisi sellaisia ihmisiä joita en tunne, niin ei se välttämättä olisi kivaa..
      mut se on vähän tapauskohtainen juttu.. riippuu sittä missä ja minkälaiset bileet on kyseessä.
      Mut haluisin tietää, miksi pitää yleensä mennä kuokkimaan?????

• Kuokkavieras

Juhlat eivät olleet kotona vaan eräässä ravintolassa, joka oli yksityistilaisuuden takia silloin suljettu. Olen käynyt kylässä samassa perheessä joskus, mutta minä en nyt sattunut kuulumaan sisäpiiriin....

• ninni
        Kuokkavieras kirjoitti:

Juhlat eivät olleet kotona vaan eräässä ravintolassa, joka oli yksityistilaisuuden takia silloin suljettu. Olen käynyt kylässä samassa perheessä joskus, mutta minä en nyt sattunut kuulumaan sisäpiiriin....

mene juhliin jotka pidetään kotona. Ravintola juttuihin ilmottaudutaan etukäteen joten paikkaluku rajattu...

• Salli

Omituista valittelua. Ei mun tulisi mieleenikään mennä tyrkylle juhliin, joihin mua ei olisi edes kutsuttu. Pidän sellaista erittäin huonona käytöksenä. En varmaan kärsisi kotoani käännyttää ketään tuttua, jos tyyppi on muuten asiallinen ja täysissä järjissään, mutta toisaalta juhlissa on yleensä tarkkaan laskettu, kuinka monta vierasta on varaa kestitä, joten tilanne olisi vähintäänkin kiusallinen ja kummallinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      470
      6690
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      198
      3988
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2553
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      30
      2144
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      145
      1515
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      79
      1366
    7. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1218
    8. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      68
      1196
    9. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      70
      1189
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48