Oletteko olleet jossain juhlissa joskus kuokkimassa (siis kutsumattomana vieraana)? Minä olin viime lauantaina puolisataavuotisjuhlilla ja sain poistua. Käskisittekö yhden kiltisti käyttäytyvän kuokkavieraan lähteä, jos itse pidätte juhlat? Laihialaiset tietysti käskisivät, mutta te muut?
Itku siinä pääsi. Olenko jotenkin traumaattinen vai mikä? Miksi ovet ei aukene mulle?
Miksi ovet ei aukene mulle?
5
833
Vastaukset
- Noel
Mä käskisin niiten oikeiden vieraiden poistua. Enhän voi käskeä kuokkavierasta poistumaan kun se on niin herkkä.
- minä
en tiedä tilannetta. Jos mulla olisi kotona juhlat ja sinne tulisi sellaisia ihmisiä joita en tunne, niin ei se välttämättä olisi kivaa..
mut se on vähän tapauskohtainen juttu.. riippuu sittä missä ja minkälaiset bileet on kyseessä.
Mut haluisin tietää, miksi pitää yleensä mennä kuokkimaan?????- Kuokkavieras
Juhlat eivät olleet kotona vaan eräässä ravintolassa, joka oli yksityistilaisuuden takia silloin suljettu. Olen käynyt kylässä samassa perheessä joskus, mutta minä en nyt sattunut kuulumaan sisäpiiriin....
- ninni
Kuokkavieras kirjoitti:
Juhlat eivät olleet kotona vaan eräässä ravintolassa, joka oli yksityistilaisuuden takia silloin suljettu. Olen käynyt kylässä samassa perheessä joskus, mutta minä en nyt sattunut kuulumaan sisäpiiriin....
mene juhliin jotka pidetään kotona. Ravintola juttuihin ilmottaudutaan etukäteen joten paikkaluku rajattu...
- Salli
Omituista valittelua. Ei mun tulisi mieleenikään mennä tyrkylle juhliin, joihin mua ei olisi edes kutsuttu. Pidän sellaista erittäin huonona käytöksenä. En varmaan kärsisi kotoani käännyttää ketään tuttua, jos tyyppi on muuten asiallinen ja täysissä järjissään, mutta toisaalta juhlissa on yleensä tarkkaan laskettu, kuinka monta vierasta on varaa kestitä, joten tilanne olisi vähintäänkin kiusallinen ja kummallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3984500Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1211752- 1381518
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko731273Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151086Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔721077Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise131019Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään64976- 38960
- 65931