Oletteko olleet jossain juhlissa joskus kuokkimassa (siis kutsumattomana vieraana)? Minä olin viime lauantaina puolisataavuotisjuhlilla ja sain poistua. Käskisittekö yhden kiltisti käyttäytyvän kuokkavieraan lähteä, jos itse pidätte juhlat? Laihialaiset tietysti käskisivät, mutta te muut?
Itku siinä pääsi. Olenko jotenkin traumaattinen vai mikä? Miksi ovet ei aukene mulle?
Miksi ovet ei aukene mulle?
5
839
Vastaukset
- Noel
Mä käskisin niiten oikeiden vieraiden poistua. Enhän voi käskeä kuokkavierasta poistumaan kun se on niin herkkä.
- minä
en tiedä tilannetta. Jos mulla olisi kotona juhlat ja sinne tulisi sellaisia ihmisiä joita en tunne, niin ei se välttämättä olisi kivaa..
mut se on vähän tapauskohtainen juttu.. riippuu sittä missä ja minkälaiset bileet on kyseessä.
Mut haluisin tietää, miksi pitää yleensä mennä kuokkimaan?????- Kuokkavieras
Juhlat eivät olleet kotona vaan eräässä ravintolassa, joka oli yksityistilaisuuden takia silloin suljettu. Olen käynyt kylässä samassa perheessä joskus, mutta minä en nyt sattunut kuulumaan sisäpiiriin....
- ninni
Kuokkavieras kirjoitti:
Juhlat eivät olleet kotona vaan eräässä ravintolassa, joka oli yksityistilaisuuden takia silloin suljettu. Olen käynyt kylässä samassa perheessä joskus, mutta minä en nyt sattunut kuulumaan sisäpiiriin....
mene juhliin jotka pidetään kotona. Ravintola juttuihin ilmottaudutaan etukäteen joten paikkaluku rajattu...
- Salli
Omituista valittelua. Ei mun tulisi mieleenikään mennä tyrkylle juhliin, joihin mua ei olisi edes kutsuttu. Pidän sellaista erittäin huonona käytöksenä. En varmaan kärsisi kotoani käännyttää ketään tuttua, jos tyyppi on muuten asiallinen ja täysissä järjissään, mutta toisaalta juhlissa on yleensä tarkkaan laskettu, kuinka monta vierasta on varaa kestitä, joten tilanne olisi vähintäänkin kiusallinen ja kummallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893