Miksi ovet ei aukene mulle?

Kuokkavieras

Oletteko olleet jossain juhlissa joskus kuokkimassa (siis kutsumattomana vieraana)? Minä olin viime lauantaina puolisataavuotisjuhlilla ja sain poistua. Käskisittekö yhden kiltisti käyttäytyvän kuokkavieraan lähteä, jos itse pidätte juhlat? Laihialaiset tietysti käskisivät, mutta te muut?

Itku siinä pääsi. Olenko jotenkin traumaattinen vai mikä? Miksi ovet ei aukene mulle?

5

833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noel

Mä käskisin niiten oikeiden vieraiden poistua. Enhän voi käskeä kuokkavierasta poistumaan kun se on niin herkkä.

• minä

en tiedä tilannetta. Jos mulla olisi kotona juhlat ja sinne tulisi sellaisia ihmisiä joita en tunne, niin ei se välttämättä olisi kivaa..
      mut se on vähän tapauskohtainen juttu.. riippuu sittä missä ja minkälaiset bileet on kyseessä.
      Mut haluisin tietää, miksi pitää yleensä mennä kuokkimaan?????

• Kuokkavieras

Juhlat eivät olleet kotona vaan eräässä ravintolassa, joka oli yksityistilaisuuden takia silloin suljettu. Olen käynyt kylässä samassa perheessä joskus, mutta minä en nyt sattunut kuulumaan sisäpiiriin....

• ninni
        Kuokkavieras kirjoitti:

Juhlat eivät olleet kotona vaan eräässä ravintolassa, joka oli yksityistilaisuuden takia silloin suljettu. Olen käynyt kylässä samassa perheessä joskus, mutta minä en nyt sattunut kuulumaan sisäpiiriin....

mene juhliin jotka pidetään kotona. Ravintola juttuihin ilmottaudutaan etukäteen joten paikkaluku rajattu...

• Salli

Omituista valittelua. Ei mun tulisi mieleenikään mennä tyrkylle juhliin, joihin mua ei olisi edes kutsuttu. Pidän sellaista erittäin huonona käytöksenä. En varmaan kärsisi kotoani käännyttää ketään tuttua, jos tyyppi on muuten asiallinen ja täysissä järjissään, mutta toisaalta juhlissa on yleensä tarkkaan laskettu, kuinka monta vierasta on varaa kestitä, joten tilanne olisi vähintäänkin kiusallinen ja kummallinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      398
      4500
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1752
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      138
      1518
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      73
      1273
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      15
      1086
    6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      72
      1077
    7. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1019
    8. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      64
      976
    9. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      960
    10. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65