Perustetaan kommuuni, HKI

kristianx123

Moiks!

Mitä? Kommuuni/kimppakämppä Helsingin alueelle, helppojen yhteyksien päähän Helsingin yliopistolta. Kerrostalo, omakotitalo, rivitalo, tarpeen mukaan! Riippuu montako henkeä saadaan käärittyä kokoon.

Ketkä? Haussa on 2-5 kämppistä, iältään mielellään 18-24 -vuotiasta, miestä tai naista. Sosiaalisuus ja menevyys plussaa. Olethan huomaavainen, kohtelis ja vastuuntuntoinen? Et polta sisällä etkä käytä huumeita. Mahdolliset lemmikit ovat akvaariossa/terraariossa/vast. Älä ota paineita, saat olla mielenkiintoinen oma itsesi! Ihmisiä tässä vaan ollaan.

Milloin? Kämpän etsintä käyntiin heti, muutto elo-syyskuussa, voin joustaa kuukauden verran kumpaankin suuntaan pakon edessä.

Kuka? Itse olen 20-vuotias nuorimies. Aloittanen opinnot Helsingin avoimessa yliopistossa ja suunnitelmissa on opintojen aloittaminen Helsingin yliopistossa 2011 syksyllä. Kovin outoja tapoja minulla ei ole. Soittelen satunnaisesti kitaraa ja lauleskelen sekä valvon yleensä aika pitkään. Muihin harrastuksiini kuuluu lenkkeily, miekkailu, laskuvarjohyppy ja muu yleinen härvääminen. Alkoholia nautiskelen kerran viikkoon, useimmiten Helsingin yössä. En polta. Opiskelen pääsääntöisesti kahviloissa, joten en itse tarvitse juuri opiskelurauhaa asunnossa. Poikkeuksia voi tietty tulla, mutta kypsällä vuorovaikutuksella päästään varmaan aika pitkälle.

Mitä vielä? Odotathan lopullista päätöstä kärsivällisesti 2.7. asti, jolloin osaan lyödä ensi vuoden suunnitelmani lukkoon. Ota kuitenkin jo yhteyttä mikäli kiinnostuit! Homma on melko varmalla pohjalla joten kerätääs jo porukka kasaan!

[email protected]

3

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ranskanopiskelija

hei,

mika on tilanne? mulla alkais opiskelut helsingissa elokuun lopulla eika kamppaa ole viela tiedossa. yks minun kaveri vois olla kiinnostunut myos, hakee asuntoa. ollaan molemmat 19v. itse olen talla hetkella ranskassa (valivuosi), ranskalainen nappaimisto myos kaytossa... mutta siis kommuunissa asuminen kiinnostais!
      vastausta pyydetaan tahan osoitteeseen;
      [email protected]

kiitos :)

• kristianx123

Terppa vaan!

Nyt kävi kuitenkin se mitä en odottanut, eli minut hyväksyttiin varasijalta Lapin yliopiston opiskelijaksi. Tarkoittaa sitä, että joudun vetäytymään kimppakämppäprojektista ensi kesään saakka.

Paljon kiitoksia kaikille kiinnostuneille ja pahoittelut, ettei tästä minun osaltani nyt tullutkaan suunnitelmaa kummempaa.

Mutta hei, kiinnostuneita on riittänyt ja lukijamääräkin vaikuttaa varsin korkealta, joten kyllä tätä kautta porukka kasautuu varmasti! Minun osaltani ehkä sitten ensi kesänä!

Max

• minäkin!

Mäkin olen kiinnostunut kommuunista. 19vuotias opiskelija tyttö Helsingistä, mailia laitoin ranskanopiskelijalle.
        Muakin siis saa lähestyä postilla osotteeseen [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      51
      1945
    2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1588
    3. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
      Seinäjoki
      43
      1175
    4. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
      Ikävä
      82
      1173
    5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1060
    6. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
      Ikävä
      56
      1049
    7. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
      Ikävä
      48
      1015
    8. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
      Ikävä
      40
      968
    9. Keskusta on kovassa nousussa

Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.
      Maailman menoa
      129
      945
    10. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
      Ikävä
      38
      916
    Aihe