Käykö S60 keulamaski vuoden V70 2005? Ovat ainakin keulan muodoiltaan niin samannäköisiä.. Kun en oikein tykkää oman V70:n kokokromisesta maskista, niin vaihtaisin tilalle S60 faceliftin maskin? Kysyn samaa tuolla S60 -osastolla.
V70 keulamaski
8
2004
Vastaukset
- hfhfhfhfhf
http://kauppa.completos.fi/PublishedService?frontpage=true eikö tuolla ole mitään sopivaa?
- V70 2.4T
kiinnikkeet ovat erillaiset, ehkä jollain nippuside virityksellä sen sais mutta...
- ewgfw
Entäpä XC70:n maski? Onko se samanlainen?
- onnea vaan
ewgfw kirjoitti:
ei sovi sekään...
tuolta saa www.slamit.net - thyyninkiä
ewgfw kirjoitti:
ei sovi koska se xc70:n maski on suurempi...
- Grilli
maski ja valonheittimet vanhemmistakin malleista näyttäs sopivan Mersusta -Toyotaan tänäpäivänä.
- 14+9
Nostetaas aihetta ylös. Eli S60 2005 maski menee vuoden 2003 mallin V70:iin heittämällä paikalleen. Kiinnikkeet pitää katkoa ja esim mustalla nipparilla kiinni.
- veeseitkyt
Mitä tarkoittaa heittämällä..? On siis samankokoinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354443- 553055
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462938- 302743
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542075- 51911
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703