HERRA RAVINTOLAPÄÄLLIKKÖ !
Tämä huono käytökseni.
Tästä lähtien lupaan olla tuomatta sinne terassille lapsia, hehän saattavat sotkea paikkoja.
Koira pysyköön tiiviisti neljän seinän sisällä, koska Sinä Suuri Ravintolapäällikkö saatat
vaikka ärsyyntyä siitä, jos taas on huono päivä. Eli joka päivä.
Lupaan olla tuomatta myös vieraita, turisteja tai ystäviä, heistähän on vain riesaa
ja aiheuttavat työtä ja vaivaa työaikanasi.
Pitäähän se ymmärtää että sinä teet työtäsi, kaikki maailman kunnia sille, sitä olet
tehnyt jo vuosikausia, kuten kerroit !!
Mitäs meillä on virkaa, vaivaisilla asiakkailla, pääasia että sinun diktatoori- ravintolaasi ei sotketa
muilla asioilla kuin mitä sinä, herra ravintolapäällikkö, tahdot.
Nöyrin anteeksipyyntö- pysymme kyllä poissa, ja muistan kyllä kertoa ystävillekkin että
eivät häiritse Sinua työaikana.
ANTEEKSI
83
1786
Vastaukset
- lomaperhe
...missähän lie tämä kyseinen ravintola on, niin että tietäisi pysyä poissa...
Kesäloma alkamaisillaan ja olis aikaa nauttia Outokummun palveluista, mutta kuullostaa pahalta...- myös minä
ruoka ja juoma ja palvelu olivat hyvää. Mistäs tässä nyt on kyse? Pitäisikö mennä peilin ääreen. Asiakas on aina oikeassa on totta.
- okulainen
myös minä kirjoitti:
ruoka ja juoma ja palvelu olivat hyvää. Mistäs tässä nyt on kyse? Pitäisikö mennä peilin ääreen. Asiakas on aina oikeassa on totta.
minä olen myös ollut asiakkaa ks. paikkassa eikä minulle jäänyt mitään huonoa fiilistä..palvelu oli hyvää ja paikkakin tosi kaunis.
- jotta silleen
okulainen kirjoitti:
minä olen myös ollut asiakkaa ks. paikkassa eikä minulle jäänyt mitään huonoa fiilistä..palvelu oli hyvää ja paikkakin tosi kaunis.
Kuka sattuu olemaan töissä.
Tällä huonolla palvelulla karkotetaan ne kaikki 2 asiakasta jotka sattuu olemaan paikan päällä.
Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmaksi..... - OkuYrittäjä
Ko. yrittäjä on käyttänyt kyseiseen ravintolaan (Karbidi) ja ravintolan viereiseen anniskelualueeseen/terassiin (Vanha Paja) sen verran topakan summan omaa rahaansa, että kyllä ne molemmat on tarkoitettu kaikille asiakkaille, ei pelkästään rajatuille käyttäjäkunnille. Hurjia juttuja kuuluu kaikkialta, kun ihmiset värittävät tarinoitaan, joten jätetään kuulopuheet omaan arvoon ja hankitaan oma kokemus ja mielipide asioimalla paikan päällä itse. Kokemus on mitä todennäköisimmin positiivinen.
- Outoa.....
OkuYrittäjä kirjoitti:
Ko. yrittäjä on käyttänyt kyseiseen ravintolaan (Karbidi) ja ravintolan viereiseen anniskelualueeseen/terassiin (Vanha Paja) sen verran topakan summan omaa rahaansa, että kyllä ne molemmat on tarkoitettu kaikille asiakkaille, ei pelkästään rajatuille käyttäjäkunnille. Hurjia juttuja kuuluu kaikkialta, kun ihmiset värittävät tarinoitaan, joten jätetään kuulopuheet omaan arvoon ja hankitaan oma kokemus ja mielipide asioimalla paikan päällä itse. Kokemus on mitä todennäköisimmin positiivinen.
Asioida.
Kokemus oli todella negatiivinen.
Jos vaikka miten oisi ollut asiakaspalvelussa kauan, se ei oikeuta kohtelemaan asiakkaita
törkeästi.
Ehkäpä ne taidot välillä kaipaa päivittämistä, tai voihan sitä aina pitää vaikka lomaa jos
tuntuu siltä ettei asiakkaita enää siedä. Tai vaikka vaihtaa alaa jonnekkin vankienhoitopuolelle.
Ne ajat, jolloin elettiin kieltolakia , ovat kaukana takanapäin ja kilpailu on kovaa, niin että
luulisi ettei ole varaa menettää asiakkaita maineesta puhumattakaan tämmöisellä pikkupaikkakunnalla.
Asiat kun voi ilmaista niin monella eri tavalla... ystävällisesti tai epäystävällisesti.
Ei suinkaan asiakaskaan ole ihan täysi idiootti, voi olla jopa kokeneempi ja kouluteteumpi
kuin baarimikko. Ei pidä aliarvioida sitä tiskin toisella puolella olevaa henkilöä.
Siinähän sitten vaan menee hukkaan ne topakat summat rahaa, jos tämä meininki jatkuu.
Vai pitäisikö kenties kumartaa itään, jos yrittäjä omalla riskillään tekee isoja investointeja ?
Eikö lähinnä ole tarkoitus että niillä bisnes pyörii, vai onko ne vain omaksi iloksi tehtyjä juttuja ?
Seuraavaan kirjoitukseesi kommentoin että jaahas... asiakas siis oli väärässä ???
Kummallista. - OkuYrittäjä
Outoa..... kirjoitti:
Asioida.
Kokemus oli todella negatiivinen.
Jos vaikka miten oisi ollut asiakaspalvelussa kauan, se ei oikeuta kohtelemaan asiakkaita
törkeästi.
Ehkäpä ne taidot välillä kaipaa päivittämistä, tai voihan sitä aina pitää vaikka lomaa jos
tuntuu siltä ettei asiakkaita enää siedä. Tai vaikka vaihtaa alaa jonnekkin vankienhoitopuolelle.
Ne ajat, jolloin elettiin kieltolakia , ovat kaukana takanapäin ja kilpailu on kovaa, niin että
luulisi ettei ole varaa menettää asiakkaita maineesta puhumattakaan tämmöisellä pikkupaikkakunnalla.
Asiat kun voi ilmaista niin monella eri tavalla... ystävällisesti tai epäystävällisesti.
Ei suinkaan asiakaskaan ole ihan täysi idiootti, voi olla jopa kokeneempi ja kouluteteumpi
kuin baarimikko. Ei pidä aliarvioida sitä tiskin toisella puolella olevaa henkilöä.
Siinähän sitten vaan menee hukkaan ne topakat summat rahaa, jos tämä meininki jatkuu.
Vai pitäisikö kenties kumartaa itään, jos yrittäjä omalla riskillään tekee isoja investointeja ?
Eikö lähinnä ole tarkoitus että niillä bisnes pyörii, vai onko ne vain omaksi iloksi tehtyjä juttuja ?
Seuraavaan kirjoitukseesi kommentoin että jaahas... asiakas siis oli väärässä ???
Kummallista.Hankala sanoa että onko asiakas vai myyjä ollut tässä tapauksessa "oikeassa", koska itse ei ole ollut paikalla. Koska omat asiointikokemukseni ovat moneen kertaan olleet äärimmäisen onnistuneita ja positiivisia, niin miksei tämä huono palvelu ei olisi kohdannut myös minua, jos sellaista siellä aktiivisesti harrastettaisiin.
Investoinnit ovat jokaisen yrittäjän oma asia, toisinaan riskinotto kannattaa, mutta kenelläkään yrittäjällä tuskin on kiinnostusta tehdä isoja satsauksia vain että pääsisi asiakkaitaan kohtelemaan kaltoin. Silloin ne topakat summat tosiaan hukkuu turhuuteen, mutta siitä ei voi yrittäjä silloin syyttää kuin itseään. En kyllä usko että näin hölmöjä yrittäjiä löytyy. Isojen satsauksien takia ketään ei pidä kumartaa, mutta hattua aina voi nostaa kun joku uskaltaa kokeilla jotain uutta, johon sisältyy riski isosta henkilökohtaisesta taloudellisesta menetyksestä. - tympääntynyt veronma
OkuYrittäjä kirjoitti:
sijoittanut rahaa? Eiköhän kaupunki liene maksánut samaiselle ravintol.. anteeksi rakennusliikkeelle
kulut täysinäisenä pajan korjaustyöstä elikkä kaupunki elättää ja tukee yrittää todella topakasti.
Huhut kertovat vuokran olevan niin pieni, että kaupunki ei saa edes lämmitykuluja pois, kun yrittäjä lämmittää omaksi ilokseen kaivoskuiluja talvi-iltoina.
Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että samaan aikaan, kun kaivokseen syydetään rahaa, uusi hieno kaupungin korjaama koulu muuttu pikkuhiljaa homekouluksi, kun ei ole varaa pitää ilmanvaihtoa päällä.
Arvoisat valtuutetut, pitääkö tämä huhu paikkansa??? Jos pitää laittakaa ihmeessä vastuuseen rakennutamisesta vastavat virkamiehet. Virastossa on kallispoalkkaisia asiantuntija- rakennuttajia tupa täynnä. Tulos on tämä! - tuo juttusi
tympääntynyt veronma kirjoitti:
sijoittanut rahaa? Eiköhän kaupunki liene maksánut samaiselle ravintol.. anteeksi rakennusliikkeelle
kulut täysinäisenä pajan korjaustyöstä elikkä kaupunki elättää ja tukee yrittää todella topakasti.
Huhut kertovat vuokran olevan niin pieni, että kaupunki ei saa edes lämmitykuluja pois, kun yrittäjä lämmittää omaksi ilokseen kaivoskuiluja talvi-iltoina.
Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että samaan aikaan, kun kaivokseen syydetään rahaa, uusi hieno kaupungin korjaama koulu muuttu pikkuhiljaa homekouluksi, kun ei ole varaa pitää ilmanvaihtoa päällä.
Arvoisat valtuutetut, pitääkö tämä huhu paikkansa??? Jos pitää laittakaa ihmeessä vastuuseen rakennutamisesta vastavat virkamiehet. Virastossa on kallispoalkkaisia asiantuntija- rakennuttajia tupa täynnä. Tulos on tämä!Mikä ihme sinulla on toista yrittäjää vastaan? Ymmärtääkseni sinäkin olet yrittäjä ja saanut aika paljon tukea, paitsi nyt, kun et enää...
- jkttk
tympääntynyt veronma kirjoitti:
Arvoisat valtuutetut, pitääkö tämä huhu paikkansa??? Jos pitää laittakaa ihmeessä vastuuseen rakennutamisesta vastavat virkamiehet. Virastossa on kallispoalkkaisia asiantuntija- rakennuttajia tupa täynnä. Tulos on tämä!terassin ja jotain muuta "pientä" yrittäjä teki ihan omasta pussistaan. koululla kuulema on pistetty osa ilmanvaihdosta pois päältä kaipa nuo tietää miten se vaikuttaa.
- OkuYrittäjä
Itse olen pari kertaa asioidessani Vanhalla Pajalla ja Karbidilla jutellut tämän uuden ravintolapäällikkön kanssa ja erittäin joviaali, jalat maassa, sekä kokeneen konkarin kuva minulle hänestä jäi. En usko siihen ollenkaan, että hän kävisi diktaattorimaisesti asiakkaita valitsemaan, ellei sitten sieltä asiakaan puolelta jotain merkittävää huomautettavaa todellakin löydy. Pitkäpiimäinen, asiat asioina ottava kaveri vaikuttaisi olevan, eikä pinna varmasti pala kuin aiheesta.
Ja hei, koiran kanssa ravintolassa?!? Kyllä sen koiran paikka todellakin on muualla, kuin yleisen ravintolan tiloissa allergikoille oireita aiheuttamassa ja muita asiakkaita, kuten pieniä lapsia pelottamassa, vaikka kysesssä sattuisikin "lauhkea lammas" olemaan. Vieraasta koirasta kun ei koskaan tiedä.
Ps. Olen itse koiraihminen, jotta koirienvihaajasta turha alkaa kenenkään kirjoittelemaan..- että niin
mitä siellä oikein on tapahtunut. Tuliko sanomista koiran tuonnista ravintola-alueelle? Ja tullut kyllä huomattua itse asiakaspalvelussa ja muutenkin ettei ne lapsetkaan aina osaa käyttäytyä. Kerran esim. Pilkossa jonkun lapsukaiset juoksentelivat täysien kaljalaatikoiden päällä kiiveten "rapppuja". Eikä vanhempia näkynyt mailla halmeilla.
- tämmönen kiva
että niin kirjoitti:
mitä siellä oikein on tapahtunut. Tuliko sanomista koiran tuonnista ravintola-alueelle? Ja tullut kyllä huomattua itse asiakaspalvelussa ja muutenkin ettei ne lapsetkaan aina osaa käyttäytyä. Kerran esim. Pilkossa jonkun lapsukaiset juoksentelivat täysien kaljalaatikoiden päällä kiiveten "rapppuja". Eikä vanhempia näkynyt mailla halmeilla.
Sieltä lensi nainen pikkutytön ja koiran kanssa aikamoisen räyhäämisen säestyksellä ulos.
Olivat menossa terassille syömään jätskit.
Ne oli neuvottu ottamaan itse pakaste-altaasta (ei siis henkilökunta vaivautuntut tuomaan)
ja sitten ei meinannut maksu edes kelvata.
Tyttö säikähti sen verran paljon että jätski jäi syömättä, jos se setä tulee taas huutamaan.
Terassilla ilmeiseti pitäisi saada olla koiran kanssa, mutta täällä ei todellakaan, eikä lapsien.
Tämän tytön tuntien, ei todellakaan ole mikään riehuja. Vei hätäpäissään koirankin mahdollisimman
kauas puuhun kiinni kun toinen koittaa saada maksaa.
Siinä meni heillä sitten kauan odotettu tapaaminen ihan puihin, oli ollut tarkoitus juhlistaa
hänen kesävierailuaan täällä jätskin merkeissä.
No mutta kaikille ei tunnu edes tuo raha kelpaavan, eikä asiakkaat varsinkaan.
Olihan niitä ollut siellä jopa nelisen kappaletta heidän lisäksi, mutta varmaan sitten
olleet miehiä, isokenkäisiä ja maksaneet viis-satasilla ja omistavat korkeintaan papukaijan.
...kyllä herra.. kyllä herra.... - enpäs ois uskonut
tämmönen kiva kirjoitti:
Sieltä lensi nainen pikkutytön ja koiran kanssa aikamoisen räyhäämisen säestyksellä ulos.
Ne oli neuvottu ottamaan itse pakaste-altaasta (ei siis henkilökunta vaivautuntut tuomaan)
Tyttö säikähti sen verran paljon että jätski jäi syömättä, jos se setä tulee taas huutamaan.
Terassilla ilmeiseti pitäisi saada olla koiran kanssa, mutta täällä ei todellakaan, eikä lapsien.
Tämän tytön tuntien, ei todellakaan ole mikään riehuja. Vei hätäpäissään koirankin mahdollisimman
Siinä meni heillä sitten kauan odotettu tapaaminen ihan puihin, oli ollut tarkoitus juhlistaa
Olihan niitä ollut siellä jopa nelisen kappaletta heidän lisäksi, mutta varmaan sitten
olleet miehiä, isokenkäisiä ja maksaneet viis-satasilla ja omistavat korkeintaan papukaijan.
...kyllä herra.. kyllä herra....meininki. Tekis mieli kokeilla omien penskojen kanssa saako äkkilähdöt. Jätetään harkintaan.
- ollaan ihmisiksi
tämmönen kiva kirjoitti:
...kyllä herra.. kyllä herra....Paikkaan,jossa tarjolla elintarvikkeita,EI saa tuoda isoja, eikä pieniä eläimiä,ei myöskään terassille.Itselläni on koira, eikä mieleenikään tulisi viedä koiraa terassille tai baariin sisään!!!Koiraa ei tarvitse ottaa joka paikkaan mukaan,sen voi lenkittää erikseen,tuskin koirakaan haluaa baariin???Terveystarkastajallakin olisi varmaan huomautettavaa,jos eläimiä olisi sisällä.Ymmärtääkseni ko.paikassa on itsepalvelu, niinkuin monessa muussakin paikassa, eli asiakas itse valitsee mieleisensä jäätelön tai muun virvokkeen,eli niitä ei tuoda pöytiin kenellekään.
Paikka on mukava ja siisti, toivottavasti pysyy siistinä jatkossakin.
Ravintolapäällikön käytökseen en ota kantaa,koska en ollut paikalla tuon kyseisen "episodin" aikana.Ei aina kannata uskoa kuulopuheisiin.
Onnea vain yrittäjälle,joka jaksaa sitkeästi yrittää ja saada eloa Outokumpuun.
Lämpimästi tervemenoa kaikki kesäihmiset Vanhalle Pajalle käymään.Jätetään talvikiukut kotiin ja nautitaan Suomen lyhyestä suvesta sovussa. - ja suvi
ollaan ihmisiksi kirjoitti:
Paikkaan,jossa tarjolla elintarvikkeita,EI saa tuoda isoja, eikä pieniä eläimiä,ei myöskään terassille.Itselläni on koira, eikä mieleenikään tulisi viedä koiraa terassille tai baariin sisään!!!Koiraa ei tarvitse ottaa joka paikkaan mukaan,sen voi lenkittää erikseen,tuskin koirakaan haluaa baariin???Terveystarkastajallakin olisi varmaan huomautettavaa,jos eläimiä olisi sisällä.Ymmärtääkseni ko.paikassa on itsepalvelu, niinkuin monessa muussakin paikassa, eli asiakas itse valitsee mieleisensä jäätelön tai muun virvokkeen,eli niitä ei tuoda pöytiin kenellekään.
Ravintolapäällikön käytökseen en ota kantaa,koska en ollut paikalla tuon kyseisen "episodin" aikana.Ei aina kannata uskoa kuulopuheisiin.
Lämpimästi tervemenoa kaikki kesäihmiset Vanhalle Pajalle käymään.Jätetään talvikiukut kotiin ja nautitaan Suomen lyhyestä suvesta sovussa.Kyllä siellä muuten koiriakin on ollut, terassilla, olen nähnyt. Siististi ja ruhallisesti ovat olleet
jaloissa.
Kiellon pitäsi siis koskea kaikkia ja laittaa vielä kyltit erikseen ettei tarvitse sitten käydä
kovin sanoin huomauttamassa asiasta.
Minusta tosin oisi hienoa, jos siellä oisi joku paikka mihin koiran voi jättää siksi
aikaa kun itse hörppää kahvit terassilla. Vaikka vesiastia ja semmosia tappeja kuten esim kaupan
seinissä.
Me koiraihmiset kun liikutaan paljon niin oisi aika kiva saada lenkin välissä kuppi kahvia.
Eipä vielä tämä ole käynyt yhdenkään ravintolayrittäjän mielessä.
Koiran kanssa liikkuva koetaan enempi vaan riesaksi.
Täällähän tämä onkin tiukkapioista mutta misä tahansa esim välimeren maissa on paljon
kulkukoiria ja -kissoja jotka vapaasti pyörivät asiakkaiden jaloissa kerjäämässä ruokaa.
Tuskimpa siellä nostetaan asiasta samanlaista haloota kun täällä. - kesäfiiliksellä
ja suvi kirjoitti:
Kyllä siellä muuten koiriakin on ollut, terassilla, olen nähnyt. Siististi ja ruhallisesti ovat olleet
jaloissa.
Kiellon pitäsi siis koskea kaikkia ja laittaa vielä kyltit erikseen ettei tarvitse sitten käydä
kovin sanoin huomauttamassa asiasta.
Minusta tosin oisi hienoa, jos siellä oisi joku paikka mihin koiran voi jättää siksi
aikaa kun itse hörppää kahvit terassilla. Vaikka vesiastia ja semmosia tappeja kuten esim kaupan
seinissä.
Me koiraihmiset kun liikutaan paljon niin oisi aika kiva saada lenkin välissä kuppi kahvia.
Eipä vielä tämä ole käynyt yhdenkään ravintolayrittäjän mielessä.
Koiran kanssa liikkuva koetaan enempi vaan riesaksi.
Täällähän tämä onkin tiukkapioista mutta misä tahansa esim välimeren maissa on paljon
kulkukoiria ja -kissoja jotka vapaasti pyörivät asiakkaiden jaloissa kerjäämässä ruokaa.
Tuskimpa siellä nostetaan asiasta samanlaista haloota kun täällä.Kysykää asiaa kaupungin terveystarkastajalta, saako tuollaisiin paikkoihin tuoda lemmikkejä !Välimeren maissa on tosi ärsyttävää, kun kaikenlaiset kissat ja koirat pyörivät ruokapaikoissa kerjäämässä ja tartuttamassa tauteja.(En ole koiravihaaja.)
Yrittäjälle voi varmaan ehdottaa kyseisiä "koiraparkkeja" sopumielessä.Mutta kuka vastaa taas siitä,että vesi koiralle on juomakelpoista ja että koirat eivät "kuseksi"ympäriinsä siellä missä ihmiset nauttivat ruokaa tai juomaa.Siitäkin varmaan saatais taas narinaa aikaiseksi.
Jos paikan ravintolapäällikön käytös on ollut noin törkeää, mitä suuresti epäilen,miksi kyseinen asiakas ei ole ottanut yhteyttä hänen esimieheensä, vaan kirjoittelee asiasta nimimerkin suojassa ja mustamaalaa paikkaa myös turisteille? Onko kyseessä jokin "kosto" tai kateellisuus yrittäjää kohtaan? Laitapa itse ensi kesänä ravintola pystyyn,niin näet,miten sitä "helppoa "rahaa virtaa ikkunoista ja ovista niin, ettei tiedä mihin sitä sijoittaisi:)
p.s En kuulu kyseisen yrittäjän tuttava tai ystäväpiiriin, vaan aina käydessäni hänen omistamissaan paikoissa olen saanut asiallista ja ystävällistä palvelua. - vanhaApaja
kesäfiiliksellä kirjoitti:
Kysykää asiaa kaupungin terveystarkastajalta, saako tuollaisiin paikkoihin tuoda lemmikkejä !Välimeren maissa on tosi ärsyttävää, kun kaikenlaiset kissat ja koirat pyörivät ruokapaikoissa kerjäämässä ja tartuttamassa tauteja.(En ole koiravihaaja.)
Yrittäjälle voi varmaan ehdottaa kyseisiä "koiraparkkeja" sopumielessä.Mutta kuka vastaa taas siitä,että vesi koiralle on juomakelpoista ja että koirat eivät "kuseksi"ympäriinsä siellä missä ihmiset nauttivat ruokaa tai juomaa.Siitäkin varmaan saatais taas narinaa aikaiseksi.
Jos paikan ravintolapäällikön käytös on ollut noin törkeää, mitä suuresti epäilen,miksi kyseinen asiakas ei ole ottanut yhteyttä hänen esimieheensä, vaan kirjoittelee asiasta nimimerkin suojassa ja mustamaalaa paikkaa myös turisteille? Onko kyseessä jokin "kosto" tai kateellisuus yrittäjää kohtaan? Laitapa itse ensi kesänä ravintola pystyyn,niin näet,miten sitä "helppoa "rahaa virtaa ikkunoista ja ovista niin, ettei tiedä mihin sitä sijoittaisi:)
p.s En kuulu kyseisen yrittäjän tuttava tai ystäväpiiriin, vaan aina käydessäni hänen omistamissaan paikoissa olen saanut asiallista ja ystävällistä palvelua.ei viitsi vastata vastaajaan jätettyyn sottopyyntöön jossa pyysin keskustelemaan asiasta
joko kasvotusten tai puhelimitse.
Koira ei "kuseksi ympäriinsä",(tyttö) on täysin rokotettu, punkitettu, harjattu eikä tartuta tauteja.
Tottelee käskyjä, täysin koulutettu toko ja laumanvartija.
En todellakaan ole kateellinen.Täällä ei varmaan tuo pulju pärjää kovikaan kauan...
Olen ollut vaativassa asiakaspalvelussa reilut yli 25 vuotta, joten suurinpiirtein tiedän kuinka
se menee, tai sitten ei mene.
Helppoa rahaa ei ole olemassakaan, sen tavallaan tienaat omalla panoksellasi
ja sillä ilmapiirillä mikä onnistut luomaan, jos onnistut.
Niin- tuo eläinlääkäri on sitten samalla pihalla, varokaa menemästä siihen
koska se on liika lähellä k.o ravintolaa jos on sinne asiaa, siis VET:ille. Saataa tulla vaikka lemput baarimikolta siinä välissä.Väisäsen Kirsi onkin ihan hyvä, ei tule näitä ongelmia.
Jäätelön tilaamista kannatta välttää, ehkäpä se on liian halpaa heidän hinnoille. - Tyttötuo
vanhaApaja kirjoitti:
ei viitsi vastata vastaajaan jätettyyn sottopyyntöön jossa pyysin keskustelemaan asiasta
Koira ei "kuseksi ympäriinsä",(tyttö) on täysin rokotettu, punkitettu, harjattu eikä tartuta tauteja.
En todellakaan ole kateellinen.Täällä ei varmaan tuo pulju pärjää kovikaan kauan...
Olen ollut vaativassa asiakaspalvelussa reilut yli 25 vuotta, joten suurinpiirtein tiedän kuinka
koska se on liika lähellä k.o ravintolaa jos on sinne asiaa, siis VET:ille. Saataa tulla vaikka lemput baarimikolta siinä välissä.Väisäsen Kirsi onkin ihan hyvä, ei tule näitä ongelmia.
Jäätelön tilaamista kannatta välttää, ehkäpä se on liian halpaa heidän hinnoille.Tuntuu taas siltä että kateus saa ihmiset valittamaan... Suomi on vapaa maa ja jokainen voi kokeilla yrittäjyyttä! Onneksi on myös vielä jokunen ihminen joka ei ole kateudesta vihreä ja osaa arvostaa yrittäjiä! Aurinkoista ja menestyksellistä kesää kyseiselle yrittäjälle!!!
- herätekävijä
ollaan ihmisiksi kirjoitti:
Paikkaan,jossa tarjolla elintarvikkeita,EI saa tuoda isoja, eikä pieniä eläimiä,ei myöskään terassille.Itselläni on koira, eikä mieleenikään tulisi viedä koiraa terassille tai baariin sisään!!!Koiraa ei tarvitse ottaa joka paikkaan mukaan,sen voi lenkittää erikseen,tuskin koirakaan haluaa baariin???Terveystarkastajallakin olisi varmaan huomautettavaa,jos eläimiä olisi sisällä.Ymmärtääkseni ko.paikassa on itsepalvelu, niinkuin monessa muussakin paikassa, eli asiakas itse valitsee mieleisensä jäätelön tai muun virvokkeen,eli niitä ei tuoda pöytiin kenellekään.
Lämpimästi tervemenoa kaikki kesäihmiset Vanhalle Pajalle käymään.Jätetään talvikiukut kotiin ja nautitaan Suomen lyhyestä suvesta sovussa.testaamassa paikan. Koiran omistaja on väärässää, koirankusetuspaikat on varattu meille
oluen litkijöille. Illan hämyssä eloskuussa, jos yritys on vielä on pystyssä voi kuseskella nurkille ja olisihan ikävää jos sattuisi polkemaan kóiran paskaan. Kaikin puolin rauhottava paikka, ei tungosta, ainoat liikkujat pari valkokypäräistä huomioliivin käyttäjää, joilla oli aikaa jutustella parkkipaikalla ihaillen nopeasti etenevää museorakennuksen remonttia. Meitä hämäläisiä sanotaan hitaiksi, mutta osaavat näköjään karjalaisetkin saman asian. Selvittelin asiaa tupakkatauolla olleelta alueen työntekijältä, mikä hässäkkä oli menossa. Selvisi, että kaupunki teki omana työnä remonttia???
Parkkipaikalta suoritettiin "pakollista" valvontaa kahteen pekkaan, joskus jopa kolmeen. Näin paikalla jopa laudanpätkää edestakaisn kantelevan "työmiehen". Matkailu avartaa! Paikassa ei ole mitään vikaa, kunhan joku keksii järkevää käyttöä. Ravintolayrittäjällä on todella rohkeutta ja rahaa palvella
näin pieniä asiakasmääriä. - ihmmm
herätekävijä kirjoitti:
testaamassa paikan. Koiran omistaja on väärässää, koirankusetuspaikat on varattu meille
oluen litkijöille. Illan hämyssä eloskuussa, jos yritys on vielä on pystyssä voi kuseskella nurkille ja olisihan ikävää jos sattuisi polkemaan kóiran paskaan. Kaikin puolin rauhottava paikka, ei tungosta, ainoat liikkujat pari valkokypäräistä huomioliivin käyttäjää, joilla oli aikaa jutustella parkkipaikalla ihaillen nopeasti etenevää museorakennuksen remonttia. Meitä hämäläisiä sanotaan hitaiksi, mutta osaavat näköjään karjalaisetkin saman asian. Selvittelin asiaa tupakkatauolla olleelta alueen työntekijältä, mikä hässäkkä oli menossa. Selvisi, että kaupunki teki omana työnä remonttia???
Parkkipaikalta suoritettiin "pakollista" valvontaa kahteen pekkaan, joskus jopa kolmeen. Näin paikalla jopa laudanpätkää edestakaisn kantelevan "työmiehen". Matkailu avartaa! Paikassa ei ole mitään vikaa, kunhan joku keksii järkevää käyttöä. Ravintolayrittäjällä on todella rohkeutta ja rahaa palvella
näin pieniä asiakasmääriä.Ne valkokypäräiset olivat varmaan rakennusmestari ja insinööri tai vastaavia. eihän sellaset tee muuta kun jauhavat paskaa ja katsovat kun työmiehet tekevät. mikäs ihme seon jos kaupunki omana työnään teekee remonttia.
- <<<<
Tyttötuo kirjoitti:
Tuntuu taas siltä että kateus saa ihmiset valittamaan... Suomi on vapaa maa ja jokainen voi kokeilla yrittäjyyttä! Onneksi on myös vielä jokunen ihminen joka ei ole kateudesta vihreä ja osaa arvostaa yrittäjiä! Aurinkoista ja menestyksellistä kesää kyseiselle yrittäjälle!!!
Ei ole tuollainen yritys mikään kultakaivos, vaikka kaivoksen paikalla sijaitseekin. En viitsisi nähdä niin paljoa vaivaa kun itselle todennäköisesti jää palkaksi vaivannäkö.
En ole käynyt, pitäisi käväistä jos ehdin. - kateellinen
ihmmm kirjoitti:
Ne valkokypäräiset olivat varmaan rakennusmestari ja insinööri tai vastaavia. eihän sellaset tee muuta kun jauhavat paskaa ja katsovat kun työmiehet tekevät. mikäs ihme seon jos kaupunki omana työnään teekee remonttia.
yhdyskuntainsinööri, vesihuoltopäällikkö. Kaupungissamme tekninen virasto on ylimiehitetty johdon osalta. Mitä ihmettä esim. yhdyskuntainsinööri tai vesimestari ymmärtää rakentamisesta?
Omaiseni on vanhainkodissa, jota remontoitiin, jossa tämä kaksikko (majakka ja perävaunu) suoritti "valvontatehtävää" kuten urakan suoritusporras totesi. Sivusta seuranneena valvojien kiukuttelu ei antanut kovin hyvää kuvaa johtamistaidoista. Aika taitaa kulua näissä mukavissa hommissa, jolloin kukaan ei huomaa, että omassa virassa ei ole mitään tekemistä. Vesilaitos kunto? Parjattu ravintolayrittäjä on kovistellut syrjäkylien osoitteistojen aikaansaamisesta ajantasalle? Valvontatyö ajaa ko. asian edelle. Oma rakennusliike, oma valvonta, niin hyvä tulee!!! - ulko-pajamaja
herätekävijä kirjoitti:
testaamassa paikan. Koiran omistaja on väärässää, koirankusetuspaikat on varattu meille
näin pieniä asiakasmääriä.Siinä miesten vessan nurkalla eli malmitalon päädyssä, on se eläinlääkärin vastaanotto.
Siellä on väliin myös hevosenpaskaa, koska luonnolisesti isommat eläimet hoidetaan
ulkona eikä taluteta vastaanotolle. Ota siis kumpparit mukaan.
Saas nähdä millonka ensimmäinen ipana jää auton alle kipastessaan karbidin vessaan
siitä kadun yli. Väliin siinä kaahataan aika kovaa, varsinkin mopoilla, eikä ole
minkään valtakunnan suojatietä hidasteesta puhumattakaan.
Tai millon tulee eka syyte itsensäpaljastimesta kun joku on kusella siinä talon nurkalla
ja sattuu ohikulkija paikalle. - kateellinen
ulko-pajamaja kirjoitti:
Siinä miesten vessan nurkalla eli malmitalon päädyssä, on se eläinlääkärin vastaanotto.
Siellä on väliin myös hevosenpaskaa, koska luonnolisesti isommat eläimet hoidetaan
Saas nähdä millonka ensimmäinen ipana jää auton alle kipastessaan karbidin vessaan
siitä kadun yli. Väliin siinä kaahataan aika kovaa, varsinkin mopoilla, eikä ole
Tai millon tulee eka syyte itsensäpaljastimesta kun joku on kusella siinä talon nurkalla
ja sattuu ohikulkija paikalle.kuinka rakennustarkastaja on anatanut luvat, vaikka wc-tiloja ei ole???
vai onko tehty kuten ennenkin kaupunginkohteissa, luvat anotaan kun kohde on valmis - Tyttötuo
ulko-pajamaja kirjoitti:
Siinä miesten vessan nurkalla eli malmitalon päädyssä, on se eläinlääkärin vastaanotto.
ja sattuu ohikulkija paikalle.Niin no mikä muu kuin kateellisuus saa ihmiset suhtautumaan noin? Itse nostan hattua ja kumarran kun kyseinen yrittäjä jaksaa vuodesta toiseen...ja kiitokseksi saa vain usein paskaa niskaansa. Ehket jokaisen meistä olisi hyvä vaan keskittyä omien unelmien toteuttamiseen ja antaa toisten toteuttaa unelmiaan rauhassa. Jokainen kun suuntaisin tuon intonsa Outokummun kehittämiseen niin jopas kohta kaupunki kukoistaisi!
- älämälöö
Tyttötuo kirjoitti:
Niin no mikä muu kuin kateellisuus saa ihmiset suhtautumaan noin? Itse nostan hattua ja kumarran kun kyseinen yrittäjä jaksaa vuodesta toiseen...ja kiitokseksi saa vain usein paskaa niskaansa. Ehket jokaisen meistä olisi hyvä vaan keskittyä omien unelmien toteuttamiseen ja antaa toisten toteuttaa unelmiaan rauhassa. Jokainen kun suuntaisin tuon intonsa Outokummun kehittämiseen niin jopas kohta kaupunki kukoistaisi!
Tekee täälä kuule muutkin töitä kun tämä yrittäjä ja kantaa veroeuronsa kaupungin kassaan.
Niin että kumartele vaan ihan kaikessa rauhassa, varo pyllistämästä toiseen suuntaan.
Töiden tekeminen ei ihan aina ole sitä unelmien toteuttamista, jonkun täytyy tehdä nekin likaiset hommat. - huono veronmaksasja
Tyttötuo kirjoitti:
Niin no mikä muu kuin kateellisuus saa ihmiset suhtautumaan noin? Itse nostan hattua ja kumarran kun kyseinen yrittäjä jaksaa vuodesta toiseen...ja kiitokseksi saa vain usein paskaa niskaansa. Ehket jokaisen meistä olisi hyvä vaan keskittyä omien unelmien toteuttamiseen ja antaa toisten toteuttaa unelmiaan rauhassa. Jokainen kun suuntaisin tuon intonsa Outokummun kehittämiseen niin jopas kohta kaupunki kukoistaisi!
aikuistu, ettet joudu nuolemaan..... Unelmia on mukava toteuttaa veronmaksajien rahoilla.
Lueppas ylempää olevia juttuja, esim. erään henkilön esille tuoma energiantuhlaus!
Kävin karpidissa ja totesin, että siellä ajetaan hirvittäviä ilmamääriä esim takassa taivaan tuuliin.
Paikalla oli vain allekirjoittanut ja hovimestaaja. Hämmästelen yrittäjän työntekijöiden vaihtuvuutta. Kävin syömässä Monikossa, joka jäi yhtäkkiä ilman yrittäjää? miksiköhän`?
Säpäkässä kävin säännöllisesti syömässä, mutta keväällä taso romahti, kylmää ruokaa likaisissa ja kuluneissa astioissa. Näitäköhän syötetään myös vanhuksille?
Olet ilmeisesti ko. henkilön palveluksessa, mutta ääni voi muuttua kellossasi mollivoittoiseksi - kysyn vaan
huono veronmaksasja kirjoitti:
aikuistu, ettet joudu nuolemaan..... Unelmia on mukava toteuttaa veronmaksajien rahoilla.
Lueppas ylempää olevia juttuja, esim. erään henkilön esille tuoma energiantuhlaus!
Kävin karpidissa ja totesin, että siellä ajetaan hirvittäviä ilmamääriä esim takassa taivaan tuuliin.
Paikalla oli vain allekirjoittanut ja hovimestaaja. Hämmästelen yrittäjän työntekijöiden vaihtuvuutta. Kävin syömässä Monikossa, joka jäi yhtäkkiä ilman yrittäjää? miksiköhän`?
Säpäkässä kävin säännöllisesti syömässä, mutta keväällä taso romahti, kylmää ruokaa likaisissa ja kuluneissa astioissa. Näitäköhän syötetään myös vanhuksille?
Olet ilmeisesti ko. henkilön palveluksessa, mutta ääni voi muuttua kellossasi mollivoittoiseksiSäpäkästä, ei mollausta mutta tietoa.
Jonkun aikaa kotipalvelussa töissä ollessani näin seuraavaa:
vanhuksille haettin ruokia sieltä annoksina, useat jättivät ne syömättä.
Ruoka oli kylmää, edellispäivän tähteitä, pääsääntöisesti puuroa, velliä,
perunoita, laihaa kastiketta..
Ruokavalioita ei otettu kunnolla huomioon, eräskin vanhus sai säännöllisesti
punajuurisalaattia vaikka moneen kertaan ilmoitettiin ettei hän pysty syömään sitä.
Annoksessa muutama leipä, ei voita, ei leikkeleitä,ei salaattia, ei juomisia.
Hinta silloin oliko 4.90
Viikonlopun ruoat eivät riittäneet lähestulkoonkaan maanantaille, silloin oli
nälkäinen vanhus odottamassa oven takana syömistä.
Moneen kertaan kävi mielessä ilmoittaa asiasta kaupungin instansseihin.
Tuohon hintaan pitää jo saada kunnon kotiruokaa.
Mutta näillä rahoilla se terassiravintola on kai sitten rakennettu.
Ei vanhukset ymmärrä hinta- laatusuhteesta jos eivät pysty edes kotoansa
liikkumaan minnekkään.
Niin että vieläkö se tyttönen siellä yrittäjälle kumartelee ja nostelee hattua ? - kaupunkilainen
kysyn vaan kirjoitti:
Säpäkästä, ei mollausta mutta tietoa.
punajuurisalaattia vaikka moneen kertaan ilmoitettiin ettei hän pysty syömään sitä.
Hinta silloin oliko 4.90
liikkumaan minnekkään.
Niin että vieläkö se tyttönen siellä yrittäjälle kumartelee ja nostelee hattua ?Minkälainen työntekijä nimimerkki "kysyn vaan" mahtaa olla, jos jatkuvasti on nähnyt, että asiat eivät ole oikein, eikä sitten ilmoita esimiehilleen? Törkeää leväräisyyttä! Jos nyt sanot, ettei asia sinulle kuulunut, niin kyllä kuului ja näkyi. Onneksi et ole enää töissä?
- kysyn vaan
kaupunkilainen kirjoitti:
Minkälainen työntekijä nimimerkki "kysyn vaan" mahtaa olla, jos jatkuvasti on nähnyt, että asiat eivät ole oikein, eikä sitten ilmoita esimiehilleen? Törkeää leväräisyyttä! Jos nyt sanot, ettei asia sinulle kuulunut, niin kyllä kuului ja näkyi. Onneksi et ole enää töissä?
Esimeihelle kyllä kerottiin asiasta, hän ilmoitti siitä useaan otteeseen säpäkkään mutta asialle ei tehty yhtään mitään.
Ja niin- työtekijän vika on huonot ruoat vai ??? just joo.
useasti joutui kyselemään että eikö joku sukulainen tai tuttava voisi viikonloppuna
tulla tuomaan jotain purtavaa. Työntekijälläkin on ne lakisääteiset vapaat.
Olen minäkin onnellinen etten ole enää siellä töissä, niin että hengitä vaan rauhassa
ja voit ihan vapaasti hakeutua itse tekemään asiat paremmiksi. - Tyttötuo
kysyn vaan kirjoitti:
Esimeihelle kyllä kerottiin asiasta, hän ilmoitti siitä useaan otteeseen säpäkkään mutta asialle ei tehty yhtään mitään.
Ja niin- työtekijän vika on huonot ruoat vai ??? just joo.
useasti joutui kyselemään että eikö joku sukulainen tai tuttava voisi viikonloppuna
tulla tuomaan jotain purtavaa. Työntekijälläkin on ne lakisääteiset vapaat.
Olen minäkin onnellinen etten ole enää siellä töissä, niin että hengitä vaan rauhassa
ja voit ihan vapaasti hakeutua itse tekemään asiat paremmiksi.UPS.. Taisin jo pyllistää..
Niin ja kyllä minäkin niitä veroja maksan, enkä ole kyseisellä henkilöllä töissä, sukulainen tai ystävä!
Ja minä taas olen kuullut esim.annosten koosta vain hyvää.
Kyllä minä edelleenkin nostan hattua yksityisyrittäjille, kaikista kun ei todellakaan siihen ole!! - kysyn vaan
Tyttötuo kirjoitti:
UPS.. Taisin jo pyllistää..
Niin ja kyllä minäkin niitä veroja maksan, enkä ole kyseisellä henkilöllä töissä, sukulainen tai ystävä!
Ja minä taas olen kuullut esim.annosten koosta vain hyvää.
Kyllä minä edelleenkin nostan hattua yksityisyrittäjille, kaikista kun ei todellakaan siihen ole!!joutuu olemaan sisäinen yrittäjä, olipa kyse mistä hommasta hyvänsä, isosta tai pienestä.
Ne- ketkä sijoittavat rahaa, nostetaan korkeammalle jalustalle.
Silti tämän maan tukipilareita loppupeleissä ovat ne päivittäisen työn puurtajat; metallimiehet,
siivoajat, keittäjät, opettajat, metsurit, sairaanhoitohenkilökunta etc.
Ei pramean yrittäjän lapsia hoideta ilman päiväkotihenkilökuntaa, pihaa siivota ilman talonmiestä,
roskia viedä ilman jätehuoltoa, vessa ei vedä ilman putkimiestä, pimeää on ilman sähkömiestä.
Niin että nämä ihmiset lopulta hänenkin palkan maksavat tulojen muodossa, joten luulisi
vastavuoroisesti palvelevan mahdollisimman hyvin myös heitä silloin kun hänen palvelujaan tarvitaan.
Se- mikä erityisesti korpesi vanhustenhuolto- asiassa oli sotaveteraanit, jotka ovat taistelleet maamme vapauden ja itsenäisyyden.Olleet rintamalla, luodinruokana ja uhranneet vaikka henkensä jonkun
tulevan terassin puolesta, HAH !
Hänelle annos velliä- elä sillä.
Lounaslistalla on suklaamoussea, stroganoffia, kalkkunaleikettä, uunilohta runsain lisäkkein.
Inhimillistä ?
Tosiaan- ei viitsinyt edes kertoa asiasta heille.
Iso asia että syödään se köyhä velli, jutellaan jostain ja laitellaan paikkoja kuntoon.
Vanhuksen yksi päivän kohokohdista on ruoka (tässä tapauksessa huono) ja seura.
Toivoisi että EDES TOINEN oisi hyvää !!!
HAASTE ja ehdotus ja omantunnonkysymys yrittäjälle:
Otappas kerran joku muu kohderyhmä kun nämä ns normi asiakkaat, eli siis vanhukset.
Jos sinulla kerran sitä nappulaa on niin yksi "puoli-ilmainen" ateria noutopöydästä
ei varmaan vie raflaasi konkkaan. Kyyditys tietty pitää järjestää, mutta jos uskallat
ottaa tämänkin riskin niin asiakkaita sitten kylä tulee riittämän ellei imagosi kärsi
"vääränlaisista asiakkaista " - Hmmm..
kysyn vaan kirjoitti:
joutuu olemaan sisäinen yrittäjä, olipa kyse mistä hommasta hyvänsä, isosta tai pienestä.
Ne- ketkä sijoittavat rahaa, nostetaan korkeammalle jalustalle.
Silti tämän maan tukipilareita loppupeleissä ovat ne päivittäisen työn puurtajat; metallimiehet,
siivoajat, keittäjät, opettajat, metsurit, sairaanhoitohenkilökunta etc.
Ei pramean yrittäjän lapsia hoideta ilman päiväkotihenkilökuntaa, pihaa siivota ilman talonmiestä,
roskia viedä ilman jätehuoltoa, vessa ei vedä ilman putkimiestä, pimeää on ilman sähkömiestä.
Niin että nämä ihmiset lopulta hänenkin palkan maksavat tulojen muodossa, joten luulisi
vastavuoroisesti palvelevan mahdollisimman hyvin myös heitä silloin kun hänen palvelujaan tarvitaan.
Se- mikä erityisesti korpesi vanhustenhuolto- asiassa oli sotaveteraanit, jotka ovat taistelleet maamme vapauden ja itsenäisyyden.Olleet rintamalla, luodinruokana ja uhranneet vaikka henkensä jonkun
tulevan terassin puolesta, HAH !
Hänelle annos velliä- elä sillä.
Lounaslistalla on suklaamoussea, stroganoffia, kalkkunaleikettä, uunilohta runsain lisäkkein.
Inhimillistä ?
Tosiaan- ei viitsinyt edes kertoa asiasta heille.
Iso asia että syödään se köyhä velli, jutellaan jostain ja laitellaan paikkoja kuntoon.
Vanhuksen yksi päivän kohokohdista on ruoka (tässä tapauksessa huono) ja seura.
Toivoisi että EDES TOINEN oisi hyvää !!!
HAASTE ja ehdotus ja omantunnonkysymys yrittäjälle:
Otappas kerran joku muu kohderyhmä kun nämä ns normi asiakkaat, eli siis vanhukset.
Jos sinulla kerran sitä nappulaa on niin yksi "puoli-ilmainen" ateria noutopöydästä
ei varmaan vie raflaasi konkkaan. Kyyditys tietty pitää järjestää, mutta jos uskallat
ottaa tämänkin riskin niin asiakkaita sitten kylä tulee riittämän ellei imagosi kärsi
"vääränlaisista asiakkaista "taas kateus.. Vaikka osa ihan asiaa.
"Sisäiselle yrittäjyydellä" ei luoda työpaikkoja, vaikka toki kaikki työ on arvokasta... - yi6åkh
Hmmm.. kirjoitti:
taas kateus.. Vaikka osa ihan asiaa.
"Sisäiselle yrittäjyydellä" ei luoda työpaikkoja, vaikka toki kaikki työ on arvokasta...ja tämä kyseinen yrittäjä luotsaa myös nykyään kaunisniemen kahviota. Juhannuksena olisin käynyt kavereiden kanssa muutamilla kyseisessä paikassa mutta se olikin laitettu jo kiinni pari tuntia aiemmin koska yhtään asiakasta ei käynyt! ja hinnoissakin kiskuroidaan, 6€ siideri!!? Viimekesänä sentään oluenkin sai 2,50€. En yhtään ihmettele jos kangasniemen kahvio ei tule Belovin yrittämänä toimimaan.. kun juomien hinnatkin on kuin suurien laskettelukeskuksien sesonki hinnoissa :D
- wjshdhaus
yi6åkh kirjoitti:
ja tämä kyseinen yrittäjä luotsaa myös nykyään kaunisniemen kahviota. Juhannuksena olisin käynyt kavereiden kanssa muutamilla kyseisessä paikassa mutta se olikin laitettu jo kiinni pari tuntia aiemmin koska yhtään asiakasta ei käynyt! ja hinnoissakin kiskuroidaan, 6€ siideri!!? Viimekesänä sentään oluenkin sai 2,50€. En yhtään ihmettele jos kangasniemen kahvio ei tule Belovin yrittämänä toimimaan.. kun juomien hinnatkin on kuin suurien laskettelukeskuksien sesonki hinnoissa :D
Minun mielestäni tämä kuulostaa enemmänkin kateellisten ¤#%&%¤ jauhannalta.. minun tietääkseni suomi on vapaa maa ja täällä saa kuka vaan rueta yrittäjäksi jos on pokkaa ja uskallusta! minulla ei olisi siksi nostan hattua Beloville.. Ja asiakkaana tiedän että vanhuksille ei mene velliä kun kerran viikossa,koska he ovat itse halunneet tälläisen käytännön muina päivinä he saavat itse valita mitä ruokaa tahansa he haluavat ja punajuurisalaattia olen tainnut 2 kertaa 2 vuoden aikana nähdä.. ja kaunisniemeen, ei sitä siideriä tarvitse juoda jos ei raaski maksaa 6e ja mieti maalaisjärelläsi mitä kaikkia kuluja sinäkin iltana oli että voi kai paikallista yritystä sen verran tukea!! kävin siellä silloin perjantaina ja siellä oli asiakkaille ilmainen sisäänpääsy vaikka oli bändi ja vielä arvostettu, myös karaokea .. voit kaupasta käydä ostamassa sen halvimman mahdollisen siiderin ja juoda sen sitten missä haluat.. kokonaisuudessaan näissä keskusteluissa hyvin pieni osa asiaa ja suurimmaksi osaksi turhan päivästä ¤#%¤#& jauhantaa!
- vaativissa asiakas-
vanhaApaja kirjoitti:
ei viitsi vastata vastaajaan jätettyyn sottopyyntöön jossa pyysin keskustelemaan asiasta
Jäätelön tilaamista kannatta välttää, ehkäpä se on liian halpaa heidän hinnoille.palvelutehtävissä olet ollut? Jos olet tuo aloittaja-apaja, niin... mietihän.
- Tiedän sitten
vaativissa asiakas- kirjoitti:
palvelutehtävissä olet ollut? Jos olet tuo aloittaja-apaja, niin... mietihän.
äänestää asiakaspalvelukilpailussa. Osaat selvästikin viestinnän jalon taidon loistavasti! Vaativaa se varmasti on, jos ravintolassa onnistuu saamaan noin huonoa palvelua.
- kaikki lelut
yi6åkh kirjoitti:
ja tämä kyseinen yrittäjä luotsaa myös nykyään kaunisniemen kahviota. Juhannuksena olisin käynyt kavereiden kanssa muutamilla kyseisessä paikassa mutta se olikin laitettu jo kiinni pari tuntia aiemmin koska yhtään asiakasta ei käynyt! ja hinnoissakin kiskuroidaan, 6€ siideri!!? Viimekesänä sentään oluenkin sai 2,50€. En yhtään ihmettele jos kangasniemen kahvio ei tule Belovin yrittämänä toimimaan.. kun juomien hinnatkin on kuin suurien laskettelukeskuksien sesonki hinnoissa :D
laatikossa? Kateutta ja vihanpitoa jatketaan milloin mistäkin näkökulmasta. Kaunisniemi ei muuten ole pienikään laskettelukeskus.
- römppänen
kaikki lelut kirjoitti:
laatikossa? Kateutta ja vihanpitoa jatketaan milloin mistäkin näkökulmasta. Kaunisniemi ei muuten ole pienikään laskettelukeskus.
Luuletko että joku paska pikku ranta kahvio pysyy pystyssä kun hinnat on tuolla tasolla! kummussa ei missään pyydetä juomasta tuollaista hintaa, taitaa sen takia olla hinnat pilvissä kun ei muuten kannata. Kyllä sitä mielellään käy siiderillä vaikka malmikummun teranssilla. Ja voi kamala jos on ollut ilmainen sisäänpääsy, tuskin oli niin hirveä menetys. Oli kuules viime kesänäkin vaikka mitä tapahtumia ja ei mitään pääsymaksuja ollut. Ja tähän ei liity mitään kateutta, minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä puljua kukakin pyörittää.. yritän vaan tässä sanoa että tule kannattamaan. Omistaja saisi olla sama kuin viimekesänä ja olisi myös mukavat myyjät :).. Mutta onkohan sinulla kaikki lelut laatikossa....? ;)
- hygfasv
römppänen kirjoitti:
Luuletko että joku paska pikku ranta kahvio pysyy pystyssä kun hinnat on tuolla tasolla! kummussa ei missään pyydetä juomasta tuollaista hintaa, taitaa sen takia olla hinnat pilvissä kun ei muuten kannata. Kyllä sitä mielellään käy siiderillä vaikka malmikummun teranssilla. Ja voi kamala jos on ollut ilmainen sisäänpääsy, tuskin oli niin hirveä menetys. Oli kuules viime kesänäkin vaikka mitä tapahtumia ja ei mitään pääsymaksuja ollut. Ja tähän ei liity mitään kateutta, minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä puljua kukakin pyörittää.. yritän vaan tässä sanoa että tule kannattamaan. Omistaja saisi olla sama kuin viimekesänä ja olisi myös mukavat myyjät :).. Mutta onkohan sinulla kaikki lelut laatikossa....? ;)
joopa joo.. kyllä luulisi sen verran ymmärtävän että juhannuksena kaikki hinnat on korkeammalla.. kannattaisi käydä siellä uudestaan ja katsoa normaali hintoja.. eikä urputtaa kun ei tiedä asioista mitään.. ja jos on niin pihi ettei juhannuksena voi käydä muutamilla vaikka oisi kalliimpi niin menee vaikka sinne malmikumpuun.. ja kaikki täällä kellä on jotain asiaa huonoa tai hyvää niin jos ees nykyajan ihmisillä oisis sen verran pokkaa että menisivät sanomaan suoraan tälle kyseiselle yrittäjälle asiansa niin he voisivat ehkä tehdä näille asioille jotain.. ei siinä ole mitään järkeä jos vain täällä jauhatte asioita!! ottakaa itseänne niskasta kiinni, katsokaa peiliin ja olkaa aikuisia ja menkää puhumaan asianne kyseiselle yrittäjälle kasvotusten!! Mutta ei taija olla pokkaa?!!
- Palauteboxe
hygfasv kirjoitti:
joopa joo.. kyllä luulisi sen verran ymmärtävän että juhannuksena kaikki hinnat on korkeammalla.. kannattaisi käydä siellä uudestaan ja katsoa normaali hintoja.. eikä urputtaa kun ei tiedä asioista mitään.. ja jos on niin pihi ettei juhannuksena voi käydä muutamilla vaikka oisi kalliimpi niin menee vaikka sinne malmikumpuun.. ja kaikki täällä kellä on jotain asiaa huonoa tai hyvää niin jos ees nykyajan ihmisillä oisis sen verran pokkaa että menisivät sanomaan suoraan tälle kyseiselle yrittäjälle asiansa niin he voisivat ehkä tehdä näille asioille jotain.. ei siinä ole mitään järkeä jos vain täällä jauhatte asioita!! ottakaa itseänne niskasta kiinni, katsokaa peiliin ja olkaa aikuisia ja menkää puhumaan asianne kyseiselle yrittäjälle kasvotusten!! Mutta ei taija olla pokkaa?!!
laatikot on varmaan joka yrityksen netti sivuilla tai sähköposti osoite. ei täältä ne palautteet mene perille.
- poksit
Palauteboxe kirjoitti:
laatikot on varmaan joka yrityksen netti sivuilla tai sähköposti osoite. ei täältä ne palautteet mene perille.
käys vilkaisee, ei ole. ei edes juhannuksen ohjelmaa kaunisniemessä. ilmankos bussi ajeli
ohi kymmenen minnutin välein tyhjillään. kuulin että oisivat joutuneet sulkemaan aikaseen
asiakkaiden puutteesta. - römppänen
Mitähän sä sekoilet?? En kyllä aivan taida olla se henkilö josta puhut :DD
- palauteboxe
poksit kirjoitti:
käys vilkaisee, ei ole. ei edes juhannuksen ohjelmaa kaunisniemessä. ilmankos bussi ajeli
ohi kymmenen minnutin välein tyhjillään. kuulin että oisivat joutuneet sulkemaan aikaseen
asiakkaiden puutteesta.on netti sivut ja sama yrittäjä pyörittää kaunisniemeä.
- mutta römppänen olet
römppänen kirjoitti:
Mitähän sä sekoilet?? En kyllä aivan taida olla se henkilö josta puhut :DD
Eiköhän sinulla olisi aika lopettaa. :DD
- okuciti
palauteboxe kirjoitti:
on netti sivut ja sama yrittäjä pyörittää kaunisniemeä.
Oon huomannu erään piirteen kun olen muuttanut outokumpuun, täällä on erittäin törkeitä ihmisiä, outokumpulaiset ei myönnä että heissä itsessään ja omassa käytöksessään kaikki mitä outokumpulaiset sanoo niin on niin negatiivistä. Olen nähnyt täällä asuessaan vaikka sun minkälaista, yhden kerran olin automaatilla auton ikkuna auki toinen oli automaatilla sit siihen tuli jollain autolla sellanen 40-vuotias nainen ja tuli töllöttää siihen toisen taakse oikein lähelle ja huus korvaan et pistä vauhtia siihen, toinen otti kortin pois ja läks kävelee, vittu hesassa jos ois ton tehny niin olis saanu turpaasa se ämmä. Juu ja kas tiiän kuka ton tekstin on kirjoittanut, koittakaa sairasta ymmärtää, ei hän mitään voi jos on vähän päästään pöpi.
- haistele vaan
okuciti kirjoitti:
Oon huomannu erään piirteen kun olen muuttanut outokumpuun, täällä on erittäin törkeitä ihmisiä, outokumpulaiset ei myönnä että heissä itsessään ja omassa käytöksessään kaikki mitä outokumpulaiset sanoo niin on niin negatiivistä. Olen nähnyt täällä asuessaan vaikka sun minkälaista, yhden kerran olin automaatilla auton ikkuna auki toinen oli automaatilla sit siihen tuli jollain autolla sellanen 40-vuotias nainen ja tuli töllöttää siihen toisen taakse oikein lähelle ja huus korvaan et pistä vauhtia siihen, toinen otti kortin pois ja läks kävelee, vittu hesassa jos ois ton tehny niin olis saanu turpaasa se ämmä. Juu ja kas tiiän kuka ton tekstin on kirjoittanut, koittakaa sairasta ymmärtää, ei hän mitään voi jos on vähän päästään pöpi.
nehän on sitten ollut hesalaisia ämmiä. jostain hakunilan kurdilähiöstä niinkun siekiin.
- hoh hoijaa sentäs
mutta römppänen olet kirjoitti:
Eiköhän sinulla olisi aika lopettaa. :DD
Kuuleppas nyt, sinähän tässä rupeat toisia epäilemään jostain ukkos yrittämisestä vaikka näissä keskusteluissa on kyse ravintoloista. Sä et ees tiedä kuka olen joten pidä turpas kiinni ja mee ittees!
- ooooooo1
haistele vaan kirjoitti:
nehän on sitten ollut hesalaisia ämmiä. jostain hakunilan kurdilähiöstä niinkun siekiin.
koko viestiketjun aloittajan pitäs vamaan kuppuuttaa päätänsä..
- kdppek
ooooooo1 kirjoitti:
koko viestiketjun aloittajan pitäs vamaan kuppuuttaa päätänsä..
No ihme haloo tullu koko asiasta. Mä en tajua ees tota joka kommannu römppästä, eihän se voi tietää kuka hän on ja miten tämäkään palstan juttu liittyy hänen parisuhde ongelmiin :D. Täällä köyhästä eämästä kärsivät tuleevat vaan aukomaan päätään toisilleen.
- ravintolassahan
hoh hoijaa sentäs kirjoitti:
Kuuleppas nyt, sinähän tässä rupeat toisia epäilemään jostain ukkos yrittämisestä vaikka näissä keskusteluissa on kyse ravintoloista. Sä et ees tiedä kuka olen joten pidä turpas kiinni ja mee ittees!
silloinkin oltiin. Et taida muistaa? Eiköhän olisi syytä lopettaa. Minä nimittäin muistan. Nimimerkki paljasti!
- rantaleijona
poksit kirjoitti:
asiakkaiden puutteesta.Olin kyseisenä iltana asiakkaana ja paikka oli auki ihan loppuun asti mihin sai pitää ja juhannuksen tapahtumista ilmoitettiin lehdissä ja eikö oo vara tilata lehtiä nini pitää täällä urputtaa. Mistähän sinäkin tiedät jos et itse ollut paikalla, kun joku sinulle kertoi nini täällä outokummussa juttu muuttuu monta kertaa esim``pierasit abc:llä niin taksikopilla oli jo paskat huosussa`` usko kaikkee mitä sulle kerrotaan.
- 7oiyk
rantaleijona kirjoitti:
Olin kyseisenä iltana asiakkaana ja paikka oli auki ihan loppuun asti mihin sai pitää ja juhannuksen tapahtumista ilmoitettiin lehdissä ja eikö oo vara tilata lehtiä nini pitää täällä urputtaa. Mistähän sinäkin tiedät jos et itse ollut paikalla, kun joku sinulle kertoi nini täällä outokummussa juttu muuttuu monta kertaa esim``pierasit abc:llä niin taksikopilla oli jo paskat huosussa`` usko kaikkee mitä sulle kerrotaan.
kaunisniemi oli lauantaina laitettu kiinni koska ei ollut käviöitä ja kaverini oli mennyt sinne niin heillä ei ollut asiakkaita joten teranssikin pistetty kiinni eikä siellä ollut muita, joten et ole enää silloin ollut paikalla. Eikös sen paikan pitäisi olla auki 12.sta vai 2.n?
- kup-PILA
7oiyk kirjoitti:
kaunisniemi oli lauantaina laitettu kiinni koska ei ollut käviöitä ja kaverini oli mennyt sinne niin heillä ei ollut asiakkaita joten teranssikin pistetty kiinni eikä siellä ollut muita, joten et ole enää silloin ollut paikalla. Eikös sen paikan pitäisi olla auki 12.sta vai 2.n?
oli tämä vanha paja ja karpidi kiinni torstaina kun vieraat koitti mennä katsomaan sitä.
no ei se mittään, kylillä oli olleet kuppilat auki. eurot sinne. - yrittäjääkö huijattu
kateellinen kirjoitti:
yhdyskuntainsinööri, vesihuoltopäällikkö. Kaupungissamme tekninen virasto on ylimiehitetty johdon osalta. Mitä ihmettä esim. yhdyskuntainsinööri tai vesimestari ymmärtää rakentamisesta?
Omaiseni on vanhainkodissa, jota remontoitiin, jossa tämä kaksikko (majakka ja perävaunu) suoritti "valvontatehtävää" kuten urakan suoritusporras totesi. Sivusta seuranneena valvojien kiukuttelu ei antanut kovin hyvää kuvaa johtamistaidoista. Aika taitaa kulua näissä mukavissa hommissa, jolloin kukaan ei huomaa, että omassa virassa ei ole mitään tekemistä. Vesilaitos kunto? Parjattu ravintolayrittäjä on kovistellut syrjäkylien osoitteistojen aikaansaamisesta ajantasalle? Valvontatyö ajaa ko. asian edelle. Oma rakennusliike, oma valvonta, niin hyvä tulee!!!yhdyskuntainsinööri ja vesihuoltopäällikkö vastuussa, hätiköidyistä rakennuttamispäätöksistä ja luvattomasta rakentamisesta? Kohteella ei lehden mukaan ole edes lupaa!!!!
Oikeassa elämässä tulisi kenkää välitttömästi, miten lie suojatyöpaikassa?
korvaukset????
Lehdessä yrittäjä, joka kuulu tekniseen lautakuntaan on tietämästön lupien puuttumisesta ja tarpeellisuudesta. Samalla toimii rakennusliikken johtajana. Toimiko kaupungin rak.mestari kaupungin palkkaamana myös ko. yrittäjän tekemisissä muutostöissä???
Saako ko. mestarin esim. omalle työmaalleni ilmaiseksi vastaavaksi mestariksi??? - römppänen
ravintolassahan kirjoitti:
silloinkin oltiin. Et taida muistaa? Eiköhän olisi syytä lopettaa. Minä nimittäin muistan. Nimimerkki paljasti!
Mitähän tuo nimimerkki paljasti?? En tiedä mistä sinä jonkun römppäsen tunnet mutta tuon nimimerkin keksin ihan sattumalta.. ja ihan tiedoksi (vaikka se ei sinulle kuulu) olen perheellinen ihminen ja ei ole ollut yli 10n. vuoteen tarve yritellä muita miehiä :D. En halua enää keskustella asiasta kanssasi koska se ei tunnu menevän sinun pää koppaan. Sinuna hävettäisi ruveta keskustelemaan täällä tuollaista että olevinaan tiedät kuka olen ja että olisin yrittänyt sun äijääs. kiitos ja näkemiin!
- Ei moitittavaa
kysyn vaan kirjoitti:
Säpäkästä, ei mollausta mutta tietoa.
Hinta silloin oliko 4.90
liikkumaan minnekkään.
Niin että vieläkö se tyttönen siellä yrittäjälle kumartelee ja nostelee hattua ?Luin mielenkiinnolla muutaman kirjoituksen. Oma isäni ruokaili monta vuotta Ravintola Säpäkässä. Viimeiset vuodet Hän oli hyvin tyytyväinen ruokiin. Ruoka maistui ja sitä oli aina riittävästi. Koskaan en kuullut isäni moittivan ruuan laatua. Positiivisia kokemuksia useammalta vuodelta aina kevääseen 2010 , ei moitittavaa. Eikä ole enää isääkään. Niin se tuo elämä kulkee ja päättyy aikanaan. Kaikkea hyvää ja jaksamisia vaan kaikille.
- moitittavaa
Ei moitittavaa kirjoitti:
Luin mielenkiinnolla muutaman kirjoituksen. Oma isäni ruokaili monta vuotta Ravintola Säpäkässä. Viimeiset vuodet Hän oli hyvin tyytyväinen ruokiin. Ruoka maistui ja sitä oli aina riittävästi. Koskaan en kuullut isäni moittivan ruuan laatua. Positiivisia kokemuksia useammalta vuodelta aina kevääseen 2010 , ei moitittavaa. Eikä ole enää isääkään. Niin se tuo elämä kulkee ja päättyy aikanaan. Kaikkea hyvää ja jaksamisia vaan kaikille.
Käyn monta kertaa viikossa ihan itse syömässä. Taitaa tuo valittaja olla joku häirikkö, jolla oma elämä on mennyt mauttomaksi.
- minä, kun tunnen
kdppek kirjoitti:
No ihme haloo tullu koko asiasta. Mä en tajua ees tota joka kommannu römppästä, eihän se voi tietää kuka hän on ja miten tämäkään palstan juttu liittyy hänen parisuhde ongelmiin :D. Täällä köyhästä eämästä kärsivät tuleevat vaan aukomaan päätään toisilleen.
tämän, niin siksi komppasin. Muusikkona tämä komppaaminen on niin verissä. Otetaanhan rauhallisesti bluesia nyt lopuksi. Römppänenkin on jo rauhoittunut.
- 876432
minä, kun tunnen kirjoitti:
tämän, niin siksi komppasin. Muusikkona tämä komppaaminen on niin verissä. Otetaanhan rauhallisesti bluesia nyt lopuksi. Römppänenkin on jo rauhoittunut.
Niinhän sinä varmaan tunnet
- rva Römppänen
876432 kirjoitti:
Niinhän sinä varmaan tunnet
sinua. Kuinka voisinkaan. Tai kukaan. Tällaista tämä nimimerkkien tapaa heittely on. Eiköhän jatketa.
- Kaikkien mielipide
En sano olivatko häät vai hautajaiset.
Mutta, niin pettynyt tarjottuihin ruokiin ja tarjoiluun en ole vielä ennen ollut. Säpäkkä oli paikka.- harmi juttu
lounas 8 egeä, keittolounas 6,90
hinta-laatu ei kohdallaan. myyjinä välillä nuoria tyttöjä, jotka eivät puhu ja pukahda, jos käytte olkaa tarkkoina vastaako tyttäsnen oikein maksustasnne takasin - 1hlpws4
harmi juttu kirjoitti:
lounas 8 egeä, keittolounas 6,90
hinta-laatu ei kohdallaan. myyjinä välillä nuoria tyttöjä, jotka eivät puhu ja pukahda, jos käytte olkaa tarkkoina vastaako tyttäsnen oikein maksustasnne takasinkaunisniemessä on hinnat noussu puolella kun omistaja vaihtui. olen kuullut monilta rannalla käyneiltä tutuilta että enää ei tee mieli mennä mitään ostamaan koska hinnat ovat niin törkeä pilvissä :/. mutta niin ne hinnat ovat korkealla myös karbidissa,säpäkässä ja vanhassa pajassa, se on valitettavaa että tekisi sitä mieli käydä syömässä muuallakin kuin malmikummussa mutta eihän sitä perse kestä maksaa niin paljoa.. opiskelioita yms. vähemmin tienaavia voitaisiin ajatella ruokalistoissa.
- tehdä valinta
1hlpws4 kirjoitti:
kaunisniemessä on hinnat noussu puolella kun omistaja vaihtui. olen kuullut monilta rannalla käyneiltä tutuilta että enää ei tee mieli mennä mitään ostamaan koska hinnat ovat niin törkeä pilvissä :/. mutta niin ne hinnat ovat korkealla myös karbidissa,säpäkässä ja vanhassa pajassa, se on valitettavaa että tekisi sitä mieli käydä syömässä muuallakin kuin malmikummussa mutta eihän sitä perse kestä maksaa niin paljoa.. opiskelioita yms. vähemmin tienaavia voitaisiin ajatella ruokalistoissa.
ja ostaa sieltä, missä perse kestää. En kyllä ymmärrä 1hlpws4:n ideaa. Miksi perseen pitäisi kestää? No joo..
- <<<<
tehdä valinta kirjoitti:
ja ostaa sieltä, missä perse kestää. En kyllä ymmärrä 1hlpws4:n ideaa. Miksi perseen pitäisi kestää? No joo..
Ovat hinta ja laatutietoisia.
Ei kukaan mene kiskuripaikkaan jos on vaihtoehtoja olemassa. - pistää miettimään
<<<< kirjoitti:
Ovat hinta ja laatutietoisia.
Ei kukaan mene kiskuripaikkaan jos on vaihtoehtoja olemassa.Mites se nyt suu pannaan, luvatonta toimintaa.
Yrittäjä sitten vielä yrittää kipata syytä kaupungin niskaan vaikka
ite on tössinyt ja vieläpä tahallaan.
Liekköhän nää muutkaan paikat ihan lupien puolesta kunnossa - oltiinkohan samoissa
häissä tai hautajaisissa (en sano missä) mutta veinajan omaiset tarjosivat Säpäkässä vain kahvia ja kuivakakkua. Todella ala-arvoista.
- oodeooo
oltiinkohan samoissa kirjoitti:
häissä tai hautajaisissa (en sano missä) mutta veinajan omaiset tarjosivat Säpäkässä vain kahvia ja kuivakakkua. Todella ala-arvoista.
vanhassa pajassa kyllä kaikki paukut on halvemipia kuin malmikummussa...on tullut muutama niitä juotua että se siitä kalleudesta
- käyt?
eihän se sitten ihan huono paikka olekaan;))
- omak kehu haisee!
oodeooo kirjoitti:
vanhassa pajassa kyllä kaikki paukut on halvemipia kuin malmikummussa...on tullut muutama niitä juotua että se siitä kalleudesta
kävit, koska paikkahan on suljettu kesäkuulla?
- että niin
omak kehu haisee! kirjoitti:
kävit, koska paikkahan on suljettu kesäkuulla?
suljettuna, kun oli auki kumpujaistenkin aikaan. Juuri olivat käyneet ihmiset vanhalla pajalla, kun Rikastamo soitti kaivostornin huipulta viikonloppuna. Eikä okun seudussa kyllä sanottu mitään että on nyt suljettuna vaan on haettu poikeuslupaa.
- Kesä kaikilla
...kirjoittaja voisi mennä tarkistuttamaan lääkityksensä.
Ihan sivusta päin tiedän, et ei ole kohdallaan.
Joko lääkkeen tai annostuksen vaihto helpottaa kummasti omaasi ja läheistesi elämää.
Ja juu...tiedän, mistä on kyse.- kokkemusta....
Eli sinulla on siis kokemusta lääkkeen ja annostuksen vaihdosta ja se on helpottanut
omaasi ja läheistesi elämää. Hyvä juttu, sitten olet ihan oikea ihminen neuvomaan muita
ja tietämään asioita. - ...kesä kaikille
kokkemusta.... kirjoitti:
Eli sinulla on siis kokemusta lääkkeen ja annostuksen vaihdosta ja se on helpottanut
omaasi ja läheistesi elämää. Hyvä juttu, sitten olet ihan oikea ihminen neuvomaan muita
ja tietämään asioita....on kokemusta...hoitanut olen juuri kaltaisiasi ja totta, se helpottaa läheisten elämää.
Suosittelen sinua ottamaan yhteyttä omalääkäriin.
Että saadaan... - ?????
...kesä kaikille kirjoitti:
...on kokemusta...hoitanut olen juuri kaltaisiasi ja totta, se helpottaa läheisten elämää.
Suosittelen sinua ottamaan yhteyttä omalääkäriin.
Että saadaan...Kun olet noin perin juurin viisas ja tiedät muiden sairaudet ja niiden lääkitykset.
Ja sitten vielä kerro mitä saadaan.
Ja kenen läheisen elämää pitää helpottaa ja millä tavalla.
Taidat olla huumehörhö.
Helpota vaan omaa elämääsi. - mielenkiintoiseen
????? kirjoitti:
Kun olet noin perin juurin viisas ja tiedät muiden sairaudet ja niiden lääkitykset.
Ja sitten vielä kerro mitä saadaan.
Ja kenen läheisen elämää pitää helpottaa ja millä tavalla.
Taidat olla huumehörhö.
Helpota vaan omaa elämääsi.vaiheeseen. ???? on siis henkilö, josta joku on tehnyt Suomi24.fi- diagnoosin.
Onko ???? koko ketjun aloittaja?
Se olisi kiva tietää. Voisitko kertoa? Tämä on jännittävää....
- Utelias UuNo
Eihä tuollaista pitäisi tapahtua. Mutta miten se sitten on tapahtunut? Ihmeellistä todella.
- puuttuu...
eipä ole enää väliä, kiinnihän tuo menee. lyhyestä virsi kaunis !!!
- hengittää ihan
puuttuu... kirjoitti:
eipä ole enää väliä, kiinnihän tuo menee. lyhyestä virsi kaunis !!!
rauhallisesti. Ravintoloitsijalla on ymmärtääkseni kaikki luvat ihan ok. Ongelma on asemakaavan tulkinnassa.
- .........
hengittää ihan kirjoitti:
rauhallisesti. Ravintoloitsijalla on ymmärtääkseni kaikki luvat ihan ok. Ongelma on asemakaavan tulkinnassa.
Ravintola- ja juhlapaikkana käytetyn Wanhan Pajan toiminta Outokummun Vanhalla kaivoksella päättyy tai vähintäänkin keskeytyy parin viikon kuluessa.
Vanhan korjaamorakennuksen käyttötarkoituksen muutokselle ei ole voimassa olevaa lupaa, ja asiaa käsitellään rakennus- ja ympäristölautakunnassa uudelleen aikaisintaan elokuussa.
Tilanteesta on neuvoteltu alkuviikolla lupaviranomaisen eli rakennustarkastajan, tilojen omistajan eli Outokummun kaupungin, ja tiloissa toimivien yrittäjän ja kaivosmuseon kesken.
Viimeksi mainittujen keskiviikkona saama päätös on karu:
– Toiminta on keskeytettävä viimeistään 19. heinäkuuta mennessä. Kohtuullinen aika toiminnan lopettamiseen on annettava, toteaa rakennustarkastaja Matti Mustonen.
Sulkemisvaatimus koskee paitsi ravintolatilana käytettyä osaa, myös museon täksi kesäksi käyttöön ottamaa näyttelytilaa, vahvistaa Kaivosmuseon vs. johtaja Merja Marin. - hengittele
......... kirjoitti:
Ravintola- ja juhlapaikkana käytetyn Wanhan Pajan toiminta Outokummun Vanhalla kaivoksella päättyy tai vähintäänkin keskeytyy parin viikon kuluessa.
Vanhan korjaamorakennuksen käyttötarkoituksen muutokselle ei ole voimassa olevaa lupaa, ja asiaa käsitellään rakennus- ja ympäristölautakunnassa uudelleen aikaisintaan elokuussa.
Tilanteesta on neuvoteltu alkuviikolla lupaviranomaisen eli rakennustarkastajan, tilojen omistajan eli Outokummun kaupungin, ja tiloissa toimivien yrittäjän ja kaivosmuseon kesken.
Viimeksi mainittujen keskiviikkona saama päätös on karu:
– Toiminta on keskeytettävä viimeistään 19. heinäkuuta mennessä. Kohtuullinen aika toiminnan lopettamiseen on annettava, toteaa rakennustarkastaja Matti Mustonen.
Sulkemisvaatimus koskee paitsi ravintolatilana käytettyä osaa, myös museon täksi kesäksi käyttöön ottamaa näyttelytilaa, vahvistaa Kaivosmuseon vs. johtaja Merja Marin.ihan rauhassa, vaikka voitonriemussa se on varmaan vaikeaa. Hyperventilaatio johtaa joskus tajunnan hämärtymiseen. Mitä ihmettä sinulla on ravintolayrittäjää vastaan?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840