Onko lohkojaoilla merkitystä siihen, että mitkä joukkueet voivat olla finaalissa. Siis onko ns. mahdottomia finaalijoukkueita olemassa.
Lohkojaot/finaali
4
172
Vastaukset
- Arska H
tarkoitat mahdottomalla? Kaikkihan riippuu siitä miten pelaa, kaikki yhdistelmät loppuotteluun ovat mahdollisia alussa, jos sitä tarkoitat.
- drnhdd
alkulohkotilnateessa kaikki finaaliparit mahdollisia. Sen jälkeeb kaavio hajautetaan.
- regesafht
juu siis tätä tarkoitin. Vielä varmistaisin, että voiko esim. A-lohkon ykkönen ja C-lohkon ykkönen mennä finaaliin, koska jonkun kaavion mukaan (en tiedä tulkitsenko kaaviota oikein) voitettuaan neljännesvälierät, kohtaisivat puolivälierissä.
http://www.fifa.com/worldcup/matches/kostage.html
Tuonhan mukaan A,C,E,G-lohkon ykkösistä vain yksi voi olla finaalissa. - sfadasfewfas
regesafht kirjoitti:
juu siis tätä tarkoitin. Vielä varmistaisin, että voiko esim. A-lohkon ykkönen ja C-lohkon ykkönen mennä finaaliin, koska jonkun kaavion mukaan (en tiedä tulkitsenko kaaviota oikein) voitettuaan neljännesvälierät, kohtaisivat puolivälierissä.
http://www.fifa.com/worldcup/matches/kostage.html
Tuonhan mukaan A,C,E,G-lohkon ykkösistä vain yksi voi olla finaalissa.tietoa kellään??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317816
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455370- 594832
- 763537
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322011Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1462005- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717- 381672