Semmosta vaa kyselen et missäpäi Helsinkiä on pirskeet juhannuksena? 17v eli baarit on poissuljettuna ja sillee. En oo koskaa käyny mut mitä oon kuullu et kaivopuistossa (missähä helvetissä sekin on) on nuorisoo juhlimassa... Eli missä ois luotto paikat?
Helsinki + Juhannus
2
632
Vastaukset
- Houska89
Suurimmaksi osaksi niin että kaikki nuoriso stadista on mennyt landelle tai muualle pois kaupungista. Ydinkeskusta aikasen hiljanen paikka jussina, luulen et kaikki nuoret pienil porukoil jossakin kotikulmillaan jos jääneet stadii. Ite asunu ytimes 20-vuotta, enkä ainakaan ikinä oo jussina ollu missään massiivisessa nuorisokokouksessa tai kuullut et semmosta ois. Vappuna on kaivari kovin menomesta alaikäisten keskuudessa :)
- Kamppiin
Tuon ikäiselle suosittelen juhannuksena lämpimästi Suomen suurinta leikkikoulua, eli mene Kampin liikekeskukseen siellä on juhannuksena kova meno.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221