Minulla on saunalahden tikku E1820 ja ostin A-linkin 3g-reitittimen. Tämä reititin pitäisi päivittää tälle E1820:lle, mutta A-linkin sivulta ei löydy muuta kuin beta-versio tälle tikulle. No joo, kun yrittää päivittää tätä versiota, niin kesken kaiken tämä versio katkaisee yhteyden ja päivitys katkeaa. Ei auta muu kuin resetoida tehdasasetuksille ja käyttää E169-mokkulaa, jolle löytyy vaihtoehto reitittimestä. Mitä meikä tekee väärin tai löytyykö muita keinoja, jotta saisin tuon E1820 käyttöön nopsalla. Toivottavasti tästä sepustuksesta selviää edes jotain.
apuva
karvat lähtee päästä
2
310
Vastaukset
- 13
Tuolta löytyy firmwaren päivitysohjeet:
http://www.a-link.com/WNAP.html?id=cKaUnxzr- karvat lähtee päästä
vaan kun ei päivity, käytät joko englanninkielistä tai suomenkielistä ohjetta. Eli onko 1820 beta versiossa bugi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233133Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3763Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68750Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3700Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35607Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20539- 39533
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3529- 40521