Viime vuonna persiankeltaruusun kukat märäntyi,oli kuulema liian märkää.
Nyt sen lehret näyttää käpertyvän kasaan ja muuttuu ruskeiksi,en tajua miksi.
Olen kastellut ja lannoittanut.
Mäntysuopaakin olen ruiskinut.
Ottaa pattiin
5
654
Vastaukset
- siinä se vika
kastellut ja lannoittanut liikaa.
- k/k
Ruusu on turun suunnalla ja olen kerran kevään aikana kastellut noin 10l ja kaksikertaa antanut ruusu lannoitetta.
Joko taas vitosen suutari teki kympin vahinkon - kasvattaja
k/k kirjoitti:
Ruusu on turun suunnalla ja olen kerran kevään aikana kastellut noin 10l ja kaksikertaa antanut ruusu lannoitetta.
Joko taas vitosen suutari teki kympin vahinkonMinä en ole koskaan kastellut p.keltaruusua, ainostaan silloin kun istutin ja siitä on kymmenkunta vuotta. Kyllä taivaalta tulee jatkuvasti vettä ja jos ovat hyvin juurtuneet, pärjäävät ilman mitään.
Myös lannoittaminen on jäänyt vähälle. Ainostaan kirvoja hätyyttelen tolulioksella. kasvattaja kirjoitti:
Minä en ole koskaan kastellut p.keltaruusua, ainostaan silloin kun istutin ja siitä on kymmenkunta vuotta. Kyllä taivaalta tulee jatkuvasti vettä ja jos ovat hyvin juurtuneet, pärjäävät ilman mitään.
Myös lannoittaminen on jäänyt vähälle. Ainostaan kirvoja hätyyttelen tolulioksella.Kivisen ja kyisen mäen reunalla ajattelin olla laupias ja kastelin pitää sitten kovettaa luontonsa ja olla kastelematta.
Vaihroin mullatkin hätäpäissäni ei auttanut.
Joku viisas sanoi et tolu polttaa lehret aurinkossa ruskeiks.
En oo ruiskuttanut ja uuretkin versot käpristyy ruskeiks.
Otan lapion ja sit ei tarvii murehtia ruskeist lehrist
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519