Chinchillan opetus?

sinsukas

Voiko sinsulle opettaa mitään?Tajuaako se jos huutaa sitä?

4

558

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • accd

Kyllä meillä ainakin tunnistetaan oma nimi, mutta ei ne kyllä kutsusta luokse tule.

Jotain pieniä temppuja voi opettaa, mutta ei näitä yleensä huvita tehdä ihmisen iloksi mitään, vaikka fiksuja eläimiä ovatkin.

• A

Kyllä voi opettaa. Omille chinchilloille opetin luoksetulon ja kieltosanan ja lisäksi opetin toiselle niistä, että sen pitää mennä kopin katolle häkissä jos se tahtoo ulkoilemaan. Tämä siksi, että muuten se ryntäisi ovesta joka kerta, kun avaan häkin oven. Lisäksi opetin chinchillalleni, ettei se saa mennä sänkyyni tai sohvalle. Opettaminen vaatii tosi pitkää pinnaa. Chinchilla on älykäs, mutta itsepäinen.

Ps. Huutaminen ei kannata.

• accd

Kerroppa minullekin, miten sait opetettua chinchillan pois sängyltä! Tätä tietoa kaivataan! =D
        Meillä saa koko ajan siis olla nostamassa pois paikoista, joihin ei saisi mennä.. Tai siis lähinnä siitä yhdestä ainoasta paikasta, johon ei saisi mennä.

Täällä olen opettanut mm. sen, että kun heinää lisätään, niin silloin mennään häkkiin. Yksi ainakin tulee näkösälle piilopaikasta kutsuttaessa ja luokse, kun rapsuttaa maata. Jotkut ovat opettaneet esim. purkin (kierrekorkin) aukaisemisen. Eli kyllä näille voi monenlaista opettaa, mutta tosiaan vaatii pitkää pinnaa.

• o ja m

Juu kiitos teille! Chillat ovat nyt ollut mulla n.1 vuoden ja Obelix osaa (muttei haluaisi) ´kieltosanan ja nimensä ja tempun pyöri!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      121
      1084
    2. 65
      993
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      773
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      743
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      665
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      35
      641
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      604
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      28
      576
    9. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      572
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      498
    Aihe