Olen viemässä lastani syksyllä hoitoon. Olen itse elokuun lomalla ja palaan töihin elokuun toiseksi viimeisenä päivänä. Jos vien lapseni hoitoon myös silloin elokuun toiseksi viimeisenä päivänä, niin lähteekö minulta elokuulta myös koko kodinhoitotuki pois yhden/kahden päivän takia?
Osaisiko joku täällä vastata? En saa kelan sivuilta selkoa asiasta.
Kotihoidon tuki/ lapsi hoitoon
mammaxx
1
505
Vastaukset
- majsa
ei makseta kuukautta lyhyemmältä ajalta. Käsittääkseni jos haet tukea pelkästään vajaalta elokuulta, et saa sitä. Mutta jos saat tukea jo heinäkuussa, saat myös osan elokuun tuesta. Elokuulta siis vähennetään vain nuo pari päivää, jotka lapsi on jo hoidossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265