Kuuleman mukaan Tallinnassa pärjää Visalla isommissa liikkeissä. Laskuttaako Luottokunta kuinka paljon ulkomailla tehdyistä maksuista?
Pikkuputiikeissa ei kuulemma välttämättä ole maksupäätettä. Eli missä on halvin vaihtokurssi? Suomesta lähtiessä ei tietenkään ole tiedossa paljonko kroonuja kuluu matkalla - millainen kurssi paikallisilla vaihtopisteillä on ?
Tallinna - visa vai vaihto paikalliseen valuuttaan
3
811
Vastaukset
- vikised
mene maihin ja nosta sillä visalla siellä seinästä rahaa,niin me teemme siellä.
- ..................
En käy ostoksilla Sadamarketeissa, enkä liikkeissä, jotka kelpuuttavat vain käteisen maksuvälineenä (noissakin kelpaa eurot?).
Lähes pienimmissäkin kahviloissa, ravintoloissa ja ainakin kaikissa isoissa liikkeissä on maksupäätteet ja kortinlukijat, ei muuta kuin koodia näpyttelemään. Viimeksi en vaihtanut rahaa lainkaan, maksoin kortilla kaiken. Veloitus valuuttakurssin mukaan - ei muita kuluja maksaessa ainakaan vielä. Jos automaatista nostat valuuttaa niin maksat sen mitä oma pankkisi ottaa, mulla menis 2 euroa 2 % noston määrästä, koska valuutta ei ole vielä euro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3191771Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831267- 1341147
- 79917
- 85861
- 48823
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117777- 48770
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726