Missä kannattaa vaihtaa eurot kruunuiksi eli missä on paras kurssi?
Rahanvaihto
4
760
Vastaukset
- miumau2
Viru keskuksessa on monta rahanvaihto pistettä, eikun vertailemaan siellä hintoja. Siellä on ollut jossain aina asiallinen hinta.
Parhaimman kurssin saat maksamalla ostokset luottokortilla.
Itse vaihdan krooneja vain muutaman kympin edestä, sen varran että saa kahvin ja kaljan... Ja tarvittaessa taxilla ajeluun. - juuri vahtanut
Aia-kadulla Rimin lähellä on ainakin yksi Tavid-rahanvaihtopiste. Sieltä löysin itse parhaan kurssin. Hotellissa oli muistaakseni kurssi 14.6, Viru-keskuksessa monissa paikoissa 14.2-15 ja Helsingin satamassa 13.99. Tavidissa kurssi oli 15.1 eivätkä ottaneet mitään välistä. Melko iso ero esim. Helsingin sataman kurssilla ja Tavidin kurssilla. Jos miettii että vaihtaa vaikka 400e niin eroksi tulee lähes 30e! Eli todellakin kannattaa katsoa missä rahaa vaihtaa.
- taloudellinen
katso : yleistä virosta lista. siellä on 27.4 päiväyksellä vastauksia kysymykseen
- 15.59
Krediidipank Narva mnt 4 EURO EUR 15.6100 , Äripank vana-viru 5 EUR 15.56000 15.70000 , Norde Centrum SEB ühispank http://www.seb.ee/index/0102 , Labriola Viru/1 Gonsiori eli kunstiakateemian kellarissa, Eurex Consiori7
koska tori, pikkukaupat ja hoidot maksan maan valuutalla. Muuten visa vinkuu. ...
Hesassa Tavex www.tavex.fi Fabianinkatu 12 Viron kruunu 15.8500 15.5200
http://keskustelu.suomi24.fi/node/7032385
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708