mutta olen tullut vuosien ja erilaisten pyörien käyttäjänä tullut siihen tulokseen ,että bemari ja varsinkin bokserilla varustettu selainen on paras ja näin ollen teiden kuningas, siihen tulokseen olen tosiaankin tullut. anteeksi vaan kauhiasti.
Anteeksi
5
807
Vastaukset
- varmaan..
on..ei vuotavia nesteitä :)
- tourinki
kestävin matkapyörä, eikä ajoominaisuudet hassummat.
- GS ADVE
SAAT ANTEEKSI !!!!
- torinki
kiitoksia
Sillä kävin broidin kanssa rykäsemässä ITSENI RAUTAPERSEEKSI ja bokserit R 1200 RT -07 ja R1200 C
-98 kukkuivat 1700 km ilman pienintäkään murhetta . RT kulutti 21 tunnin aikana 90 l 98 oktaanista ja
R 1200 C nielaisi 100 l samaa keittoa . Bondi-mallin lyhyemmät välitykset selittävät kaiketi eroa.
Kaiketi BEMU on tehty ajajia varten . Tallissa viihtyviä asentajia , joita kunnioitan kyllä suuresti on
sitten tehty joitain muita merkkejä. Onneksi meillä kaikilla on vapaus valita itsellemme juuri se mieluinen
merkki . Pidän kaikki motoristeja yhtä suurina ja arvokkaina ihmisinä ja persoonina !!!! : )
ELÄKÖÖN HUUTO KUITENKIN BEMU - UKOILLE !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741