mutta olen tullut vuosien ja erilaisten pyörien käyttäjänä tullut siihen tulokseen ,että bemari ja varsinkin bokserilla varustettu selainen on paras ja näin ollen teiden kuningas, siihen tulokseen olen tosiaankin tullut. anteeksi vaan kauhiasti.
Anteeksi
5
818
Vastaukset
- varmaan..
on..ei vuotavia nesteitä :)
- tourinki
kestävin matkapyörä, eikä ajoominaisuudet hassummat.
- GS ADVE
SAAT ANTEEKSI !!!!
- torinki
kiitoksia
Sillä kävin broidin kanssa rykäsemässä ITSENI RAUTAPERSEEKSI ja bokserit R 1200 RT -07 ja R1200 C
-98 kukkuivat 1700 km ilman pienintäkään murhetta . RT kulutti 21 tunnin aikana 90 l 98 oktaanista ja
R 1200 C nielaisi 100 l samaa keittoa . Bondi-mallin lyhyemmät välitykset selittävät kaiketi eroa.
Kaiketi BEMU on tehty ajajia varten . Tallissa viihtyviä asentajia , joita kunnioitan kyllä suuresti on
sitten tehty joitain muita merkkejä. Onneksi meillä kaikilla on vapaus valita itsellemme juuri se mieluinen
merkki . Pidän kaikki motoristeja yhtä suurina ja arvokkaina ihmisinä ja persoonina !!!! : )
ELÄKÖÖN HUUTO KUITENKIN BEMU - UKOILLE !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012488Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä911250Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1795147Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353780Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963594Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss543257Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092944Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132638Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie572207Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192015