hiukset kutiaa

furadorouzi

hei minulla kutiaa hiukset ja siitä tulee pahan hajuista hajua. Hiukset kutiaa n. 5-10min ajanjakson jolloin tulee tukala olo ja hiuksiin sattuu kun raavin niitä lujaa. Kertokaa mikä minua vaivaa tämä on vaivannut minua n. kuusi vuotta.

7

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      voi kutista, ei niissä ole tuntoa, päänahka onkin jo sitten toinen juttu, vaan provohan tämä viestisi olikin

    • 6.vuotta???ei se sit mitään vakavaa ainakaan ole,mikset ole aikaisemmin lähtenyt selvittämään syytä...?
      siis tuleeko siitä kun raavit niin pahanhajuista hajua..kerran kun mulla oli niin niin siellä oli ns.märkärupea/tulehdusta..sain hydrocortisonia liuoksena mitä sit päähän laitettiin,toinen on shampoo??onko sulla koko ajan ollut sama merkki?jos se ei sovi...
      tai sitten sulla on kuiva päänahka...mihin auttaa öljypohjainen hoito,esim xz merkki kaupoissa ennen suihkua levitetään päänahkaan ja annettaan vaikuttaa.
      tai hilsettä???täitä??? noita en nyt niin usko jos se on sua vaivannut 6v.siinä nyt muutamia esimerkkejä

      • norroz

        siis kävin meidän lääkärissä ja siellä sanottiin ettei tiedetä syytä, mikä todella ihmetytti. nyt haluisin mennä yksityiseen ja selvittää sitä siellä, ennen en viittynyt paneutua koska koin asian noloksi ja muutenkin ei ole ollut aikaa paneutua. Minulle on sanottu lähipiiristä että se voi johtua siitä kun päänahka on kuiva mutta olen käyttänyt babyoilia jonkun verran ja ei ole kummemmin auttanut. Hilsettä esiintyy mutta heald and shoulder shampoo on auttanut siihen. Täitä en ole havainnut.


      • levoton12
        norroz kirjoitti:

        siis kävin meidän lääkärissä ja siellä sanottiin ettei tiedetä syytä, mikä todella ihmetytti. nyt haluisin mennä yksityiseen ja selvittää sitä siellä, ennen en viittynyt paneutua koska koin asian noloksi ja muutenkin ei ole ollut aikaa paneutua. Minulle on sanottu lähipiiristä että se voi johtua siitä kun päänahka on kuiva mutta olen käyttänyt babyoilia jonkun verran ja ei ole kummemmin auttanut. Hilsettä esiintyy mutta heald and shoulder shampoo on auttanut siihen. Täitä en ole havainnut.

        ootko varma että se heald and shoulder auttaa,mun kaveria se vaan pahens...käytätkö hoitoainetta..baby oilia on vaikea saada suoraan päänahkaa..kannattaa kaupasta kattoa sitä öljy hoitoa ainakin xz merkillä on..siin pieni nokka millä saa suoraan sinne päänahkaan ja sit sen annetaan vaikuttaa ennen suihkua.
        ja jos menet viel lääkärille kannattais pyytää sitä hydrocortison liuosta..jos siel joku tulehdus on esim niin rauhottaa...voi kyl olla et sitä myydää apteekis ilman reseptiä ku myydäähää niitä rasvojakin..tai käy kysyy apteekis neuvoa...


      • ??????
        norroz kirjoitti:

        siis kävin meidän lääkärissä ja siellä sanottiin ettei tiedetä syytä, mikä todella ihmetytti. nyt haluisin mennä yksityiseen ja selvittää sitä siellä, ennen en viittynyt paneutua koska koin asian noloksi ja muutenkin ei ole ollut aikaa paneutua. Minulle on sanottu lähipiiristä että se voi johtua siitä kun päänahka on kuiva mutta olen käyttänyt babyoilia jonkun verran ja ei ole kummemmin auttanut. Hilsettä esiintyy mutta heald and shoulder shampoo on auttanut siihen. Täitä en ole havainnut.

        Käynyt kampaajalla hoidattamassa päänahkaasi ? Käytätkö öljyhoitoja ? Vai onko niin, että käytät liian vahvoja tuotteita ? Pesetkö joka päivä hiuksesi ? Jos peset se on liikaa ja kuivattaa päänahkaa, joka sitten kutiaa ja hiuspohja alkaa erittämään talia enemmän suojatakseen nahkaa.


      • norrozzzz
        ?????? kirjoitti:

        Käynyt kampaajalla hoidattamassa päänahkaasi ? Käytätkö öljyhoitoja ? Vai onko niin, että käytät liian vahvoja tuotteita ? Pesetkö joka päivä hiuksesi ? Jos peset se on liikaa ja kuivattaa päänahkaa, joka sitten kutiaa ja hiuspohja alkaa erittämään talia enemmän suojatakseen nahkaa.

        en ole kehdannut mennä kampaajalle, öljyhoitoa en ole käyttänyt joskus suihkun jälkeen jotain öljyä pannut päänahkaan mutta todella harvoin. pesen lähestulkoon joka päivä koska urheilen ja pelaan lähes päivittäin.


    • st1978

      naloksonialtistus on vaaraksi terveydelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe