Miten usein puhelin soi?

nokia tone-

Jos jätetään pois suku ja työasioissa soittavat (kattaa puhelinmyyjätkin) niin montako kertaa kännykkäsi soi esim. viikonlopun aikana? Myös tekstareiden määrä lasketaan.

52

2004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1-3 krt/viikko

1-3 krt/viikko

• eog

eli aika heikosti menee täälläkin

• miller83.......

Ostin puhelimen 22.4. Siitä asti soitettuja puheluita 199kpl, vastattuja 246kpl tekstiviestejä lähetettyjä 946kpl ja vastaanotettuja 430kpl. Päiväkohtaista määrää en viitsi arvioida, porukoille tulee soitettua ehkä kerran viikodsa ja yhdelle veljelle vähän useammin kun on yhteisiä tuttujakin..Lehtimyyjät sun muut eivät ole soitelleet, soneralta soitettu kaksi kertaa. Eikä puhelin ole työkäytössä. Ihan omia juttuja siis ovat. En ehkä kuulosta yksinäiseltä noiden perusteella. Noh, onhan noita kavereita kyllä. Naisystävä puuttuu ja siksi lähinnä palstaa seuraan. Ei nuo puhelut pahemmin lämmitä iltaisin kun nukkumaan pitäisi ruveta.

• +m0

kukaan soita kun ei ole ketään, ei siis ketään.

• soittopyyntö

Kukaan ei koskaan soita, vaikka on ketään,ei kysy mitä sulle kuuluu, ei ole olemassa kenellekkään.
        Minä kyllä soitan joskus, mutta se on niin yksipuolista, sitä ei ymmärrä?

• 0 kertaa

Olenpa kuullut että joku on hylätty alkumetreilläjopa siksi että koko illan aikana ei puhelin ole soinut kertaakaan. Yleensähän se soi normaaleilla ihmisillä useamman kerran tunnissa ja tekstaritkin sinkoilevat.
      Kännykät paljastavat sosiaalisen olotilamme. Eikä sen paljastamiseen tarvita kuin vaikkapa ihan sivusta seuraaminen. Yksi tuntikin riittää jo johtopäätöksiin, useimmiten.

• E.V.

Kyllähän eksä välillä laittaa viestiä ja soittaa jos jaksaa minua kaupoissa käyttää, mutta alkaa mennä siihen suuntaan että hänellä se elämä pyörii aina vain enemmän ja enemmän sen ämmän ympäri jonka takia minut jätti. Eli ei minulle soittele enää kukaan.

Puh.myyjät eivät ole koskaan soitelleet kun on salainen numero. Töissä en ole joten ei ole pelkoa että sieltäkään soiteltaisiin. Sukulaiset eivät soittele koskaan.

Että rauhallista ja hiljaista on JOO.

• Pelkkä turvaväline

Sama täällä. Ei soittele kaverit ja sukulaisistakaan ei soita kuin sisko joka silloin tällöin kysyy kuulumisia. Mutta kun kuulumisia ei ole ja hänellä on uusi mies, niin sehän on selvää että soittamiset on jääneet vähemmälle.

Käytännössä minulle ei soittele kukaan ja puhelin onkin ollut vain sitä varten että jos itse tarvitsee hätäapua, niin voi itse sitä soittaa.

• Gyrill
        Pelkkä turvaväline kirjoitti:

Sama täällä. Ei soittele kaverit ja sukulaisistakaan ei soita kuin sisko joka silloin tällöin kysyy kuulumisia. Mutta kun kuulumisia ei ole ja hänellä on uusi mies, niin sehän on selvää että soittamiset on jääneet vähemmälle.

Käytännössä minulle ei soittele kukaan ja puhelin onkin ollut vain sitä varten että jos itse tarvitsee hätäapua, niin voi itse sitä soittaa.

Että hätäapua varten vaan. Siis olet sellainen yksinäinen vanhus? niinsanottu

• hänjokahaukottelee85

Jos sukulaisia ei lasketa niin taitaa olla vuoden päivät kun joku soitti/tekstas.

• Aloneman32

Toukokuussa taisi koulukaveri soittaa. Sen jälkeen on ollut tosi hiljaista.

• Tällaista käy joskus

Yksi joka kyseli numeroni ennen pitänyttä henkilöä... Muuten on ollut hiljaisempaa.

• eiei.

No ei kertaakaan. Sukulaiset ovat ainoat jotka soittavat, tai sitten jotkut myyjät. Ei kuitenkaan harmita, minusta tuo kännykkä on muutenkin vitsaus, ja olisin tosiaan helisemässä jos joku soittaisi kymmenen kertaa päivässä. Muuten pidän yhteyttä IRCin avulla, se on kätevämpää kun pitää suunnitella menojaan ystävän kanssa.

• laskurin nolla

Tällä tavoin voi ihan oikeasti mitata yksinäisyyttä. Jos puhelin on mykkänä niin silloin on TOSI yksin.

Keksiikö joku paremman.

Amatöörit älkään valittako :) :(

• Pelkkä turvaväline

Kyllä se puhelin vain on aika hyvä mittari. Toinen hyvä mittari on sitten se että kuinka moni ihminen ulko-ovesi kautta kulkee ja kuinka monta kertaa ulko-ovi avataan/suljetaan päivässä/viikossa. Myös tämä mittari pitäisi aloitukseen liittää, koska se jo kertoo älyttömän paljon.

Sitähän kun ei tässä huushollissa avata kuin silloin kun käydään kaupasta hakemassa ruokaa tai posti ja muita kuin minä siitä ei ole käynyt moneen vuoteen.

• 5232

Kyllä se puhelin vain on aika hyvä mittari. Toinen hyvä mittari on sitten se että kuinka moni ihminen ulko-ovesi kautta kulkee ja kuinka monta kertaa ulko-ovi avataan/suljetaan päivässä/viikossa. Myös tämä mittari pitäisi aloitukseen liittää, koska se jo kertoo älyttömän paljon.

Sitähän kun ei tässä huushollissa avata kuin silloin kun käydään kaupasta hakemassa ruokaa tai posti ja muita kuin minä siitä ei ole käynyt moneen vuoteen.

kylässä, tai isovanhemmat, viimeisin ovesta sisään astunut itseni ja heidän lisäkseen taisi olla muuton yhteydessä huonekalujen tuoja.

Aloitukseen, puhelin soi hyvä jos kerran-pari puolessa vuodessa.

• Sähköposti mukaan

niin sitten se vahvistaa mittarin tuloksia entisestään. Puhelin hyvä, sähköpostin kanssa täydellinen.

• ..,...,

Voi mennä viikkokin ilman et kukaan kaipaa, ja jos ottaa yhteyttä niin luultavasti oon viimisimpänä vaihtoehtona.. Mut ei voi mitään.

• pläähplääh

Viikonlopun? Voisi kysyä KUUKAUDEN aikana.

• -uuwattti

Viikonlopun aikana normaalin ihmisen puhelin soi useita kertoja, sanoisin että aurinkoisena viikonloppuna ilmalla toista kymmentä eri soittajaa.
        Voipihan itse laskea kuukausisaldonkin. Tai vuosisaldon...
        Operaattorit myyvät "tuhat viestiä per kuukaudessa"-paketteja ym. vast. ja sitten on joku kiinteä hinta. Ja monella tämä tuhat jopa täyttyy. Itse pärjäisi tuolla tuhannella lopun elämän etenkin jos aloituksen rajoitukset ohitetaan.

• Aika yksinäistä on.

Mutta puhelut rajoittuvat yleensäkin lähinnä lehtimyyjien soittoihin. Jos tulee niitäkään. Yleensä saan soittaa itse. Mutta tekstareita tulee useammin, lisäksi sähköpostia tulee jonkin verran kännykällä käytettyä.

• Harry Y

voittaa se silti tekstarien määrän viikonloppuna. Joka olisi nolla jos ei tytär haluaisi erästä teknistä laitetta.
      Kiitos Luojalle tyttärestäni, aivan upea naisenalku. Edes joku syy olemassaolooni.

• gdffsdavsdvffa

"Viikonlopun aikana normaalin ihmisen puhelin soi useita kertoja, sanoisin että aurinkoisena viikonloppuna ilmalla toista kymmentä eri soittajaa."

Minulla tuntuu olevan niin että juuri aurinkoisimpina päivinä, juhlapäivinä ym.puhelin soi vähiten. Kaikilla juuri silloin tuntuu olevan omia suunnitelmia ja omia kiireitä. Arkena puhelin soi varmaan eniten, ei viikonloppuisin, viikonloputkin kun ovat usein kaikilla täyteen buukattu tärkeämpää tekemistä läheisimpien ihmisten kanssa.

Keskimäärin varmaan jokakolmas päivä joku laittaa tekstarin, soittoja jokatoinen viikko. Minä itse otan yhteyttä suunnilleen kaksi kertaa enemmän. Eli ihan hyvin tämäkin.:)

• Jos ei tosiaan lasketa huolestuneita sukulaisia niin 0 kertaa.

• täälläkään

joskus satunnaisesti, kuten jouluna/ystävänpäivänä saattaa joku lähettää tekstarin. Useimmiten nekin menee niin, että itse lähetän ja toinen vastaa. Synttärinä en saanut yhtään yhteydenottoa, se itketti ja vitutti. Onneksi itselläni on sentään avomies elämässä, en osaisi asua yksin, se olisi kamalinta maailmassa olla totaalisen yksin lukuun ottamatta vanhempien soittoja ja satunnaisia nettituttavuuksia/koulututtavuuksia, joiden kanssa voi vaihtaa pari sanaa koululla ja päästä hyvällä tuurilla jatkoille kahville.

• atlatl

aika hiljasta on.Tällä viikolla on soitettu 2 kertaa,toinen tuli joltakin lehtimyyjältä ja toinen vakuutusmyyjältä :)
        Sunnuntaisin mulle soitetaan kun siskolla ja tutulla on euron sunnutaipuhelut.

Keskimäärin vois sanoo,että se 1-3 kertaa viikossa on aika lähellä totuutta.
        Tekstareita menee suunnilleen saman verran.
        Mutta viikon päästä piristyy kummasti kun lähden maalle.
        Sillon tulee useampi soitto päivässä ja tekstarit paukkuu tuolla jossakin 100 premmalla puolella /viikko.
        Mulla on elämää vain kun olen maalla,pois kaupungista ;)))))

Joulut ja vaput on sitten niitä tekstittelyjä varten,sillon niitä tulee aina kans useita.

Jos mulle soitettas vaan kerran kuussa,luopuisin varmaan kännystä kun monia asioita voi hoitaa netissäkin...

• Clint Eastwood

11.3 paivasta tahan paivaan ei kukaan ole perheen ja kauppureiden ulkopuolelta mulle soittanut.

• iiikkkk

Äiti soittaa ja työnantaja. Muut ihmiset ei ole soittanut mulle varmaan ikinä.

• sfsefsefesf

Olen 20 v. ja jos minulla ei olisi sukulaisia kukaan ei ikinä soittaisi... Kännykkääni soittaa äiti/isä ja yksi läheinen sukulainen. Enkös ole suosittu?

• Jookylläkyllä

..viikolla soitti joku mutta oli väärä numero...Sitä ennen oli hiljaista n.2kk.

• sähköallergia?

ja numero salainen niin mun luuri soi 3-5kertaa/viikko. ja yleensä vaikka olisin kotona niin annan puhelun mennä vastaajaan voidakseni varmistaa kuka soittaa.
        uskon siihen että känny aiheuttaa muutoksia aivoissa, mm. mielestäni jokatoinen ihminen on nykyään adhd-tapauksia kännyn takia kun on jatkuva kiire hoitaa miljoona asiaa yhtäaikaa.
        puhelut ja muut rektyroinnit voi hoitaa myös rauhallisesti kotona omalla vapaa-ajallaan :)

• oma vastaukseni

Mulle ei soita juuri kukaan. Sukulaisistanikin vain pari, siinä kaikki mulle tulevat puhelut satunnaiset lehtimyyjät. Puhelin toimii lähinnä herätyskellona.

• Anna46464

Ei koskaan. Enää siis. Kuukausi sitten soitteli pari kertaa yks mies joka oli musta kiinnostunu ja tekstailtiinkin joka päivä mutta nyt ei enää sitäkään.

• 1 kerta viikossa, jos ne textarit kerran lasketaan. Muutoin olis lehempänä nollaa.

• sosiaalinen häviäjä

yhden kerran joka toinen viikko. Äiti nyt soittaa useammin. Olen 30 vuotias nainen.

• soittelemisiiin

0 kertaa viikonlopun aikana, 0 kertaa viikon aikana, 0 kertaa kuukauden aikana.
      eniten mulle soittaa lehtimyyjät, toisiks eniten perintätoimisto ja siinähän ne nyt pääasiassa oliki. No okein isukki ja mutsi (erikseen) soittaa ehkä 1 kerran kuussa jos niillä on asiaa, ei muuten.

eli siis puhelin on ainoastaan mulla sellain et jos joudun virastoihin/lääkäriin tms soittamaan. muuten en sitä tartteiskaan.

• soittelemisiin

ainii tekstarit...vastaanotetut on kaikki mainosviestejä...ja ite en oo lähettäny ku jouluna viimeks jollekki sukulaispenskalle jouluterkkuja

• 1 - 2 kk välein

• ntss

Oon 23 ja puhelin aika hiljainen... mutsi välillä soittelee. Et hiljaista! Joskus jopa olikin ystäviä...

• diiuffgj

1-3 viikonloppua nii soi.

• kokokokokokokttt

öööö tänä vuona pari kertaa lehtimyyjä soittanu ja sukulaisilta tullu tasan kaksi puhelua. Olen suosion huipulla.

• God bless
        kokokokokokokttt kirjoitti:

öööö tänä vuona pari kertaa lehtimyyjä soittanu ja sukulaisilta tullu tasan kaksi puhelua. Olen suosion huipulla.

Se vaan nyt on niin helppoa jäädä yksinäiseksi Suomessa nykyään. Mikä meitä ihmisiä oikein vaivaa? =

• Yksin234
        God bless kirjoitti:

Se vaan nyt on niin helppoa jäädä yksinäiseksi Suomessa nykyään. Mikä meitä ihmisiä oikein vaivaa? =

Joku soittaa kerran kahdessa viikossa. Muuten vietän aikaani yksin.Surullista. Pitäisi aktivoitua jotekin mutta on voimaon olo. Odotan sitä aikaa kun ryhdistäydyn ja rupean yrittämään solmia ihmissuhteita ja ulkoilemaan ja tekemään jotain yleishyödyllistä.

• paskaa kaikki
        Yksin234 kirjoitti:

Joku soittaa kerran kahdessa viikossa. Muuten vietän aikaani yksin.Surullista. Pitäisi aktivoitua jotekin mutta on voimaon olo. Odotan sitä aikaa kun ryhdistäydyn ja rupean yrittämään solmia ihmissuhteita ja ulkoilemaan ja tekemään jotain yleishyödyllistä.

mies soittaa ollessaan iltavuorossa..varmaan tarkistaa että penskat nukkuu..isä soittaa noin kerran viikossa..äiti pari kertaa kuukaudessa ja yks kaveri kerran puolessa vuodessa..mitä joululahjaksi kummilapselle tai mitä synttärilahjaksi..mun yksinäisyys on mun oma vika!!!!!!!!!!!!!annan miehen määrätä kaikesta ja olen pelkkä kotiorja..palkaksi lastenhoidosta sain pettämisen ja taudin juhannuksen jälkeen..mutta miten meet ku ei kukaan hoida lapsia?vuosi sitte halusin synttäreiden kunniaks terassille..ukko otti tahallaan niin kauheet kännit ennen mun lähtöä etten voinut lähteä..no..kolme vuotta on nyt mun vapaa illasta..kiva..ja kaikki miettii että miks toi aivovamma ei eroa..ei jaksa..............

• hamp

1-2 kertaa kuukaudessa, joskus voi olla viidenkin puhelun kuukausia.
      Yleensä se on se ainut paikkakunnalla enää asuva kaveri. Nuokin soitot tuntuvat olevan enemmän sosiaalisia pakotteita. Tekstiviestin saan ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Itse soitan harvemmin ja lähetetyt tekstiviestitkin koostuvat lähinnä vastauksista.

Etuovi kolahtaa kerkimäärin 3 kertaa päivässä. Posti, töihin, töistä. Vieraita käy ehkä kerran kuukaudessa, itse käyn ulkona, jos ei töitä tai juoksevia asioita lasketa, joka toinen kuukausi. Näin kesäisin tietty tulee puuhailtua pihalla, lenkillä ja sen semmoista, mutta poikkeuksetta yksin.

Jos totta puhutaan, niin olen jo tähän sopeutunut. Muutos sosiaalisemmaksi olisi luultavasti iso kynnys. Kymmenisen vuotta sitten vielä oli sosiaalista elämää ja jonkinlainen vuorovaikutustaito tallella, mutta vuosien saatossa on nekin taidot ruostuneet. Nyt ihan pelkkä vanhojen tuttavien kanssa rupattelukin on puunmakuista töksäyttelyä ja tuntuu siltä, kuin kohtaamiset alkaisivat olemaan kiusallisia myös ystävillenikin. Toisaalta tilastollisesti ihminen on yksinäisimmillään kolmekymppisenä, joten asiat joko muuttuvat ajan myötä parempaan tai erakoitumiseni kulminoituu siihen, että verokarhu ja laskuttajat unohtavat missä asun.

• kulkuri86

Minunki kohalla ois ehkä järkevämpää kysyä että kuinka monta kertaa kuukauessa.... En nyt oikeasti muista koska viimeksi ois soittanu joku muu kuin perheeseen kuuluva tai joku puhelinmyyjä. Säälittävää ja jollain tavalla tosi huvittavaa :)
        Yleensä mulla ei ole edes mitään hajua missä koko kännykkä on ja silloin harvoin kun siihen joku soittaa en koskaan vastaa ko on sattumalta jääny äänettömälle töistä tai muualta... mun kotiporukat tietää et mulle ei vaikuta soittaa vaan laittaa ihan suosiolla nykyään tekstareita, jotka hokasen lukea ehkä joskus illalla ko laitan herätyksen :)
        On tää vaan niin ihanata tää elämä...:D

• _mies87_

Vanhemmat soittelee parin viikon välein, tekstaria laittavat toki useamminkin. Itse soittelen vaan parturille ja hammaslääkärille.

Harvojen kavereiden kanssa tulee tekstailtua ehkä parin viikon välein. Joskus harvoin saan puhelunkin. Itse en soita juuri koskaan.

• kippu81

Tämmöinen outo että en välttämättä vastaa vaikka soittaja olisi kuka, itse soittelen harvoin joten omaa syytähän tää yksinäisyys on. Eihän sitä kukaan soita jos ei vastaakkaan. kaverini soitti viikonloppuna varmaan 5 kertaa enkä vastannut kun oli niin ahdistunut olo jotenkin, no se vastaaminen olisi varmaan auttanut kun olisi jutellut jonkun kanssa.

• Olen kai yksinäinen.

sellainen 0-14 kertaa viikossa. Riippuu siitä kuinka juovuksissa ainoa ystäväni on ja silloinkin soitto on sellainen, että soita mulle. Tekstareita tulee läheteltyä tutumman naapurin kanssa silloin tällöin, kai niitä kuukaudessa tulee kaiken kaikkiaan parikymmentä.

Ja jos katsoo suvunkin mukaan niin siitä nuo aiemmat luvut eivät juuri nouse. Yleensä itse soitan ja lähetän viestejä. On tiukkaa että saa käytettyä liittymän hintaan sisältämät tekstiviestit kuussa loppuun. Yleensä laitan tuplaviestejä tai sitten jos ylimääräisiä viestejä on vielä jäljellä, laitan viestit juhlapäivien tai pyhien kunniaksi kaikille kännykän puhelinluettelon listassa olijoille. Ja muuten, listalla on suunnilleen 8 nimeä... Jollei lasketa mukaan pankkivirkailijan suoraa työnumeroa...

• koko puhelin

Tämähän vähän riippuu, mutta parhaimmillaan puhelin mykkänä 1-2 kk ja sitten, kun joku soittaa niin eikös se ole joku vitun lehtimyyjä. Puhumattakaan siitä, että porukka soittaa usein (varmaan 60-80% tulleista puheluista) ja kysyy onko tämä ja tämä henkilö paikalla, kun ei vastaa puhelimeen. Todella mukavaa, kun muutaman viikon hiljaisuuden jälkeen puhelin soi ja oikein innostuu asiasta ja heti vastattuaan pamahtaa kysymys "missähä henkilö X mahtaa olla?" Puhumattakaan siitä, että, kun itse koittaa soittaa niin kukaan ei vastaa tai sitten ollaan aina mökillä ja ties missä kissanristiäisissä (epäilen vahvasti), viesteihin harvemmin vastataan ollenkaan. Voisin jopa sanoa, että vituttaa...

• 22

Viimeisen puolen vuoden aikana ei kertaakaan.

• ""Yksinäinen""

emmä vaa muista millo mulle ois joku soittanu viimeeks...tais olla about 1.5 vuotta sitte yks muija jonka haluaisin vielä tavata mut en voi ku menin pilaamaa meijän niin sanotun "ystävä suhteen" tai "ystävyyden" tunsin sen noin 2 viikkoo ja siihen se jäiki, se soitteli sen 2 viikon aikana oikeesta joka päivä ja mä sille samoin tekstareitaki meni mut ei yhtä useesti, sen jälkee mun puhelin on ollu vaa kellona ja nyttemmi oon senki hävittäny eli poistanu käytöstä ku oli aika turha kapistus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe