Heips!
Minulle neuvottiin ettei kannattaisi alkaa urheilla ennen kuin jälkitarkastus on tehty. Minulla nyt 9 vko synnytyksestä ja lääkärilläkin on jo käyty. Kaikki on ok, mitä nyt lääkäri kehoitti vielä treenaamaan vatsanpohjalihaksia ennen rajumpaa urheilua ja tein työtä käskettyä.
No vihdoin uskaltauduin pelaamaan kovatempoista pallopeliä...urheilulaji on jo vuosia tuttu ja kroppakin liikkeet varmasti muisti. Tuntui että keskivartalolihkaset olisivat jo aika hyvin palautuneet oikeille paikoilleen ja taas vahvistuneet, mutta totesin miksi lääkäri muistutteli vatsanpohjalihasten treenailusta. Hyppiessä ja joustessa pissathan siinä tuli housuun (tai siteeseen, onneksi olin varautunut). Mutta lähinnä mietityttää voiko siitä olla jotain pysyvää haittaa että aloittaa urheilun ennen kuin ne vatsanpohjalihakset ovat vahvemmat? Jotenkin järki sanoisi että siinä urheillessakin ne vahvistuu kun joutuu pidättelemään.
Kokemuksia?
Urheilu synnytyksen jälkeen
pissahousu
1
216
Vastaukset
- 33
Mitä nopeemmin urheilet sitä paremmin vaginasi kutistuu. Kaikki muu on vain pullamössätätien valheellista ja seksivastaista toohotusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358