vailla oleva ääliö kyseleepi, onko hällä tilaa tällä palstalla vai katseleepiko hän jotain "alaikäiselle" sopivampaa paikkaa??
Pakopirttiä...
41
277
Vastaukset
keijo ääliötä lennättää ?
Toppaahan sen verran niin jutellaan.mä aina silloin tällöin palstalla vieraillut, mutta koitan välttää vieraissa käyntiä :) Olenko mä sunkin mielestä ääliö, jos vaihdan joskus palstaa? No, johan mä itte sen sanoin :))
kerbiili62 kirjoitti:
mä aina silloin tällöin palstalla vieraillut, mutta koitan välttää vieraissa käyntiä :) Olenko mä sunkin mielestä ääliö, jos vaihdan joskus palstaa? No, johan mä itte sen sanoin :))
Alkaa kinaamaan vieraan kanssa,ainakin uskoin sanasi kun esittelit itsesi.
Unohretaan nyt toi esittely ja kerro kiireesi syy,jos se on hyvä niin voin tarjota hyvän piilopaikan.koti-kiusattu kirjoitti:
Alkaa kinaamaan vieraan kanssa,ainakin uskoin sanasi kun esittelit itsesi.
Unohretaan nyt toi esittely ja kerro kiireesi syy,jos se on hyvä niin voin tarjota hyvän piilopaikan.alkaa "nöyristely" linjalle, vaan jatkan matkaa sinne mistä mä tään kaiken aloitin (luontopalstoilta).
Syy moiseen löytyy mun edellisestä kirjoittelupaikasta huuhikselta :)) Mun kirjoitukset ei siellä pysy taululla edes punaista minuuttia= (58sekuntia) :(( Eihän sillä periaatteessa mitään merkitystä ole, mutta jatkan tästä taas matkaa. Kiits sulle :)))kerbiili62 kirjoitti:
alkaa "nöyristely" linjalle, vaan jatkan matkaa sinne mistä mä tään kaiken aloitin (luontopalstoilta).
Syy moiseen löytyy mun edellisestä kirjoittelupaikasta huuhikselta :)) Mun kirjoitukset ei siellä pysy taululla edes punaista minuuttia= (58sekuntia) :(( Eihän sillä periaatteessa mitään merkitystä ole, mutta jatkan tästä taas matkaa. Kiits sulle :)))Täälkin on yks jota vainoaa poiston jumalatar.
koti-kiusattu kirjoitti:
Täälkin on yks jota vainoaa poiston jumalatar.
poistot on perseestä, mutta tällä tyylillä se on hyvin helppoa :((
- k/k
kerbiili62 kirjoitti:
poistot on perseestä, mutta tällä tyylillä se on hyvin helppoa :((
ei ollut tarkoitus loukata vastasin vain sun sanoja lainaillen ja yritin saara kunnon lohkaisuja ,et sitten ymmärtänyt.
k/k kirjoitti:
ei ollut tarkoitus loukata vastasin vain sun sanoja lainaillen ja yritin saara kunnon lohkaisuja ,et sitten ymmärtänyt.
mä mitenkään loukkaantunut eilen, ei vain ollut ihan paras päivä se eilinen :))
- GloriaJoy
itseään täällä mollata, muuten varmaankin tänne mahtuu hyvin kirjoittelemaan, kun uusilla on paljon mielenkiintoisia aiheita mielessä :-)
- brad_wurst
tässä on kyseessä käänteis psykologia.
ylenpaa, en mää ihan extempore ole tänne tukkeutumassa, mutta fiksuna miehenä aattelin kysyä palstalaisten mielipidettä :))
- GloriaJoy
brad_wurst kirjoitti:
tässä on kyseessä käänteis psykologia.
itseensä ei kannata kohdistaa negaatiota koska siitä tulee alitajunnalle faktaa viimeistään 10 000:nnen toiston jälkeen ja siihen lasketaan lukuklerrat ja jos muut lukee saman ja ajattelee samoin niin on kyllä pulas ittesä kanssa palstal ikusesti ja alkaa nähhä rivienväleis vaikka mitä.
- GloriaJoy
kerbiili62 kirjoitti:
ylenpaa, en mää ihan extempore ole tänne tukkeutumassa, mutta fiksuna miehenä aattelin kysyä palstalaisten mielipidettä :))
luin tuost ylempää huuhaastasi, miuki kokeili huuhaata melkeen tuoreeltaan ku olin tullu tänne vajaa kolme vuotta sitten ja saanut niin palavaa kritiikkiä et vielkii tulenlieskat kuumottaa ku poistin perä perää nikit karkuun lähties, mut sit sissuunnuin et ainakin vuojen katon, vaan sen verran ruvetuin, et en enää tee aloituksia. ... Niin siel huuhaas alle viis kertaa kommentoin, mut hyvä et ehin ite lukkeen ku ol jo joko ketju poistettu tai osa siitä ja miusta ei jääny jälkeekään sinne.
GloriaJoy kirjoitti:
luin tuost ylempää huuhaastasi, miuki kokeili huuhaata melkeen tuoreeltaan ku olin tullu tänne vajaa kolme vuotta sitten ja saanut niin palavaa kritiikkiä et vielkii tulenlieskat kuumottaa ku poistin perä perää nikit karkuun lähties, mut sit sissuunnuin et ainakin vuojen katon, vaan sen verran ruvetuin, et en enää tee aloituksia. ... Niin siel huuhaas alle viis kertaa kommentoin, mut hyvä et ehin ite lukkeen ku ol jo joko ketju poistettu tai osa siitä ja miusta ei jääny jälkeekään sinne.
sillai haittaa, jos mun tekstejä poistetaan, mutta ois kiva saada peruste, et miksi?? En kirjoittele rasistisia viesteja, en mainitse nimiltä henkilöitä, en solvaa tietoisesti toisia kirjoittajia, en.... Mä nyt olen 2005 vuodesta tai -04 kirjoitellut mitä sattuu, mutta epäilen, ettei moneenkaan ole sattunut :))
- G.J
kerbiili62 kirjoitti:
sillai haittaa, jos mun tekstejä poistetaan, mutta ois kiva saada peruste, et miksi?? En kirjoittele rasistisia viesteja, en mainitse nimiltä henkilöitä, en solvaa tietoisesti toisia kirjoittajia, en.... Mä nyt olen 2005 vuodesta tai -04 kirjoitellut mitä sattuu, mutta epäilen, ettei moneenkaan ole sattunut :))
kokemus ja logiikka ei riitä noin vaikean asian johtolankojen etsimiseen tai tajuamiseen ... pitäisi olla syntynyt nettipalstailijaksi silloin, kun kaikki alkoi joskus milloin lie ... silloin ehkä ois ainakin hajuilla ;-&
No mikäs siinä, mehän ollaan jo muualla juteltukin.
Toisaalta jokaisella on tapansa suhtautua noihin palstaotsikon viitteellisiin ikärajoihin, mie taisin olla jotakin 52 tai 53 kun ensi kertaa kehtasin tänne kirjoitella, sen verran aikaa meni (siis livessä) syventyä tämän ikäluokan elämäntilanteeseen.olen myös ymmärtänyt, että met jossain muuallakin... En mä sille voi, että mua alkoi kiinnostaan luonto jo 9-vuotiaana. siitä lähtien oon ollut "bongari" :)) Tosin, eläinpuolelle suuntautunut jälkiexpertti ja takkuturkkien "kouluttaja" aika kauan :)) Kuis talvi vierähti, kun myyrät oli aika vähissä meillä päin :) Joku töyhtöpää "pöllö" löytyi menehtyneenäkin. Oot ilmeisesti paikkalintu???
kerbiili62 kirjoitti:
olen myös ymmärtänyt, että met jossain muuallakin... En mä sille voi, että mua alkoi kiinnostaan luonto jo 9-vuotiaana. siitä lähtien oon ollut "bongari" :)) Tosin, eläinpuolelle suuntautunut jälkiexpertti ja takkuturkkien "kouluttaja" aika kauan :)) Kuis talvi vierähti, kun myyrät oli aika vähissä meillä päin :) Joku töyhtöpää "pöllö" löytyi menehtyneenäkin. Oot ilmeisesti paikkalintu???
Juu, myyränsyöjäpöllöille tuli sellainen tilanne että niiden piti syödä nälkäänsä ja myrkyllistähän se, kuolivat siihen jos eivät pystyneet muuttamaan muualle.
Mutta cityhuuhkajalla riittää noita citykaneja tietysti perinteisten varisten sun muiden pulujen lisäksi joten hätäkös tässä.
Hitsi kun tuulee ja sataa, muuten olisi nytkin kuuntelemassa yön ääniä.- G.J
yohuuhkaja kirjoitti:
Juu, myyränsyöjäpöllöille tuli sellainen tilanne että niiden piti syödä nälkäänsä ja myrkyllistähän se, kuolivat siihen jos eivät pystyneet muuttamaan muualle.
Mutta cityhuuhkajalla riittää noita citykaneja tietysti perinteisten varisten sun muiden pulujen lisäksi joten hätäkös tässä.
Hitsi kun tuulee ja sataa, muuten olisi nytkin kuuntelemassa yön ääniä.tuota, miun exä kävi avaamassa miun vessan lavuaarin tänään ja kysäsin hältä, et mikä on ollu mahollinen syy siihen et Hailuodon kalasääksien kolmas kuoriutunut poikanen katosi salaperäisesti pesästä, niin hän sano et tietenkin varmaankin yöhuuhkaja on käyny sen ohimmennen nappaamassa ... onkohan siun pikkukaimoil sellaista urheutta, että uskaltais sääksen iltaruikuil käyvessä napata pesästä jotain elävää?
yohuuhkaja kirjoitti:
Hitsi kun tuulee ja sataa, muuten olisi nytkin kuuntelemassa yön ääniä.tuli pikku vamma "koiran" pannoituksessa ja olen ollut pois jonkin aikaa Kurkien tanssipaikoilta :)) Ensimmäinen kevät oli, ettei täs kuullut yhdenkään pöllön soidinääntä, mut kyllä vanha "Reino" on sentään hengissä, vaikka jäniskato oli lähes myyrien kaltainen :( Olen "lukenut" et kato menis noilla Myyrillä ja Jäniksillä käsi kädessä :))
G.J kirjoitti:
tuota, miun exä kävi avaamassa miun vessan lavuaarin tänään ja kysäsin hältä, et mikä on ollu mahollinen syy siihen et Hailuodon kalasääksien kolmas kuoriutunut poikanen katosi salaperäisesti pesästä, niin hän sano et tietenkin varmaankin yöhuuhkaja on käyny sen ohimmennen nappaamassa ... onkohan siun pikkukaimoil sellaista urheutta, että uskaltais sääksen iltaruikuil käyvessä napata pesästä jotain elävää?
Mulla on alibi, kiistän kaiken, en ollut siellä päinkään.
Mutta totta on että aika usein varsinkin täällä etelämpänä missä huuhkajia on enemmän ja yöt pimeämpiä ne tuhoavat sääksien pesintöjä jopa emoja nappaamalla, poikanen on helppo jos emo ei ole paikalla.yohuuhkaja kirjoitti:
Mulla on alibi, kiistän kaiken, en ollut siellä päinkään.
Mutta totta on että aika usein varsinkin täällä etelämpänä missä huuhkajia on enemmän ja yöt pimeämpiä ne tuhoavat sääksien pesintöjä jopa emoja nappaamalla, poikanen on helppo jos emo ei ole paikalla.Ai niin, pitää muistin virkistykseksi huomauttaa että on minulla tuossa vieressä hyllyssä vino pino merikotkan sulkia, niidenkin omistajat on huuhkaja napannut ja syönyt.
kerbiili62 kirjoitti:
tuli pikku vamma "koiran" pannoituksessa ja olen ollut pois jonkin aikaa Kurkien tanssipaikoilta :)) Ensimmäinen kevät oli, ettei täs kuullut yhdenkään pöllön soidinääntä, mut kyllä vanha "Reino" on sentään hengissä, vaikka jäniskato oli lähes myyrien kaltainen :( Olen "lukenut" et kato menis noilla Myyrillä ja Jäniksillä käsi kädessä :))
Kai se jänistenkin kanssa on vähän paikallista, eli täällä etelässä rusakoita on kyllä näkynyt ihan kelvosti, metsäjänistä täällä on muutenkin aika vähän. Tosin syytä sille että noiden kanta vaihtelisi samaa tahtia myyrien kanssa en oikein keksi, ravinto kun ei ainakaan ole sama ja myyrienkin vaihtelut taitavat johtua myös tautisykleistä.
yohuuhkaja kirjoitti:
Kai se jänistenkin kanssa on vähän paikallista, eli täällä etelässä rusakoita on kyllä näkynyt ihan kelvosti, metsäjänistä täällä on muutenkin aika vähän. Tosin syytä sille että noiden kanta vaihtelisi samaa tahtia myyrien kanssa en oikein keksi, ravinto kun ei ainakaan ole sama ja myyrienkin vaihtelut taitavat johtua myös tautisykleistä.
samaa mieltä, mutta jos "tularemia" tai jotai sinne suuntaan, esiintyy vain meillä päin ja lähes vuosittain. Sanovat Myyrien kantavan tätä virusta, joka toin aiheuttaa? Olen itte sairastanut molemmat, jänisruton ja myyräkuumeen, joten vasta-aineita pitäis löytyä :) Myyräkannat vaihtelevat muutaman vuoden välein. Nyt taas näkee jonkun vilistävän tien yli kulkiessaan, viime syksynä ei missään. Väitän kuitenkin edelleen Myyrän kantavan "tularemia virusta", kun se muuten ois pois jänisten/rusakoiden parista! Tai en väitä tuota mä tiedän sen olevan totta :)))
kerbiili62 kirjoitti:
samaa mieltä, mutta jos "tularemia" tai jotai sinne suuntaan, esiintyy vain meillä päin ja lähes vuosittain. Sanovat Myyrien kantavan tätä virusta, joka toin aiheuttaa? Olen itte sairastanut molemmat, jänisruton ja myyräkuumeen, joten vasta-aineita pitäis löytyä :) Myyräkannat vaihtelevat muutaman vuoden välein. Nyt taas näkee jonkun vilistävän tien yli kulkiessaan, viime syksynä ei missään. Väitän kuitenkin edelleen Myyrän kantavan "tularemia virusta", kun se muuten ois pois jänisten/rusakoiden parista! Tai en väitä tuota mä tiedän sen olevan totta :)))
Juu kyllä, tosin myyräkuume on virustauti ja tuo jänisrutto eli tularemia bakteerin aiheuttama, kuitenkin siis jäniksille tuhoisan tappava. Myyrät tai ihmisetkään eivät siitä yleensä pahemmin sairastu mutta toimivat siis pöpön elinalustana jos sikseen tulee. levittäjinä toimivatkin sitten hyttyset joiden pahin aika alkaa ihan kohtsillään.
Täällä riittää ainakin rusakoita eikä citykanien leviäminenkään ole mitenkään hidastunut joten ei taida olla Ruuhka-Suomen vitsaus tämä.yohuuhkaja kirjoitti:
Juu kyllä, tosin myyräkuume on virustauti ja tuo jänisrutto eli tularemia bakteerin aiheuttama, kuitenkin siis jäniksille tuhoisan tappava. Myyrät tai ihmisetkään eivät siitä yleensä pahemmin sairastu mutta toimivat siis pöpön elinalustana jos sikseen tulee. levittäjinä toimivatkin sitten hyttyset joiden pahin aika alkaa ihan kohtsillään.
Täällä riittää ainakin rusakoita eikä citykanien leviäminenkään ole mitenkään hidastunut joten ei taida olla Ruuhka-Suomen vitsaus tämä.molemmat aika pirullisia ihmiseen tarttuessaan. Nostaa niin älyttömän kuumeen, monesti yli 40:n nousee lämpö ja yks kesä makas kymmeniä aikuisia jänisruttoon sairastuneita keskussairaalassa. Sit toi myyräkuume on paha meneen munuaisiin ja siinä onkin jo pidempi sairastelu edessä :((
Sinne vois olla paikallaan jänisruton leviäminen kanipopulaatioon, niitä taitaa paikoin vilistellä melkoisia määriä. Eikös Ausseissa ole levitetty ruttoa tahallaan kaniinien pään menoksi useampaan otteeseen.kerbiili62 kirjoitti:
molemmat aika pirullisia ihmiseen tarttuessaan. Nostaa niin älyttömän kuumeen, monesti yli 40:n nousee lämpö ja yks kesä makas kymmeniä aikuisia jänisruttoon sairastuneita keskussairaalassa. Sit toi myyräkuume on paha meneen munuaisiin ja siinä onkin jo pidempi sairastelu edessä :((
Sinne vois olla paikallaan jänisruton leviäminen kanipopulaatioon, niitä taitaa paikoin vilistellä melkoisia määriä. Eikös Ausseissa ole levitetty ruttoa tahallaan kaniinien pään menoksi useampaan otteeseen.Muuten kyllä, mutta jos sen pöpön tänne tuo kaneja varten se leviää kyllä kaikkeen muuhunkin ja sitten ovat mennyttä kyllä täkäläiset rusakotkin. Metsäjänikset nyt ovat muutenkin hukassa, jostakin saarilta niitä vielä löytää.
- GloriaJoy
yohuuhkaja kirjoitti:
Ai niin, pitää muistin virkistykseksi huomauttaa että on minulla tuossa vieressä hyllyssä vino pino merikotkan sulkia, niidenkin omistajat on huuhkaja napannut ja syönyt.
oli lukea, et huuhkaja syö myös lokkeja ja variksia :-)))) ... toivottavasti kärttyisiä tiirojakin
.... miu jos joskus löytää ihan itse myös kotkien sulkia, niin teen niistä itselleni päähineen, ostan sit nettikaupasta pitkiä kuitulettejä eriväreissä ja laitan omien hiusten kaa kahelle isolle letille, teen beigen säämiskämekon kaikin hapsuin, näprään monivärihelmistä hienon kaulakäätyykin nätimmän ja komeamman riipuksen ja laitan säämiskämokkasiineihin samanlaisii kiviä koristeeksi ja sit miul on toteutunut uks iso unelma :-) yohuuhkaja kirjoitti:
Muuten kyllä, mutta jos sen pöpön tänne tuo kaneja varten se leviää kyllä kaikkeen muuhunkin ja sitten ovat mennyttä kyllä täkäläiset rusakotkin. Metsäjänikset nyt ovat muutenkin hukassa, jostakin saarilta niitä vielä löytää.
minäkin kaikkiea ihmisen tekemiä "viisauksia" luontoa kohtaan. varmahan se ois, että Rusakot menis siinä samalla kertaa. On täälläkin Rusakoita peltojen liepeillä ja pihoissa, mutta kyllä Metsäjänis on hallitsevampi laji.
Mulla oli kerran Sipoolaisia kavereita jänismetsällä vieraana ja he puhuivat hoono soomi, niin nauratti, kun koiran ajosta Metsäjänis juoksi pellon poikka, niin yks Bror huutaa "pärkkele miten valkojänis juosta pelto pitkin" :)) Sai muuten pojat 28 jänistä etelään vietäväksi viikonlopun jahdista :)
- Meriläinen
Tänne vaan, kyllä mahtuu joukkoon.
Jäin miettimään sanaa ääliö, ja sen minkä olen juttujasi jossain joskus lukenut niin se sana ei sovellu sinuun. Mutta jos niin itse tunnet, niin ei voi mitään :)- l-h
Ai niin, pitää muistin virkistykseksi huomauttaa että on minulla tuossa vieressä hyllyssä vino pino merikotkan sulkia, niidenkin omistajat on huuhkaja napannut ja syönyt.
tuo ne sulat tanne,ja myy inteille...tienaat matkarahasi..
maksaavat esim. bold eagalista [valkopaakotka] yleinen taalla,jopa 2000 taalaa kipale..kayttaa seremoonioihinsa melkein kaiken..sulat-kynnet-siivet..ja sitten 'joikaavat' pienessa hoyryssa ja rummuttaavat pum-pum...kunnes veto loppuu...
tuo kotkien metsastys on kylla kovasti kiellettya taalla,mutta paljonkos intit siita veisaa,yhdellakin oli yli 50 ammuttua kotkaa 50 2000== 100000 taalaa..
etta sillai hunttauksellakin voi tienata,niin ja nallet on taas luku erikseen... kiinamannit ostaa nallen kapalia ja tekee arvokasta keittoa...ja muitakin nallen osia ostetaan,mutta kun ei saa myyda
tere lannenhunttari nyt katella mitä tässä alkais kehitellä. Toki tänne varmasti mahtuu joukkoon ja ihan mukavia kirjoittajiahan täällä on, muutamia vuosien takaisia "tuttujakin" muualta :) No, aika näyttää kuinka tässä käy?
Mä kävin jo aamusella Lohen nappaamassa, on nyt fileet maustumassa ja koht puoliin pistän sen uuniin. Meillä on sellainen yksityinen lohilampi, josta voi aina halutessaan käydä hakemassa tuoreen kalan :))
Mä varmaan illalla tunsin itteni "ääliöksi", niin siitä tuo sana tuonne aloitukseen lipsahti. Enää ei tunnu samanlaiselta :)))- Anjaniina.
kerbiili62 kirjoitti:
nyt katella mitä tässä alkais kehitellä. Toki tänne varmasti mahtuu joukkoon ja ihan mukavia kirjoittajiahan täällä on, muutamia vuosien takaisia "tuttujakin" muualta :) No, aika näyttää kuinka tässä käy?
Mä kävin jo aamusella Lohen nappaamassa, on nyt fileet maustumassa ja koht puoliin pistän sen uuniin. Meillä on sellainen yksityinen lohilampi, josta voi aina halutessaan käydä hakemassa tuoreen kalan :))
Mä varmaan illalla tunsin itteni "ääliöksi", niin siitä tuo sana tuonne aloitukseen lipsahti. Enää ei tunnu samanlaiselta :)))kirjoittelet.
Vaikka en mä ole mikään luvan myöntäjä.
Palstat on vapaita, tänne voi tulla kuka vaan.
Anna palaa ja katso kuinka käy ;) Anjaniina. kirjoitti:
kirjoittelet.
Vaikka en mä ole mikään luvan myöntäjä.
Palstat on vapaita, tänne voi tulla kuka vaan.
Anna palaa ja katso kuinka käy ;)mä täällä useampaan otteeseen käynyt jutustelemassa :)
Kunhan väsäsin tuon aloituksen tuolla verukkeella, en mä kenenkään lupaa tänne oikeasti kaipaakkaan :)- Meriläinen
kerbiili62 kirjoitti:
nyt katella mitä tässä alkais kehitellä. Toki tänne varmasti mahtuu joukkoon ja ihan mukavia kirjoittajiahan täällä on, muutamia vuosien takaisia "tuttujakin" muualta :) No, aika näyttää kuinka tässä käy?
Mä varmaan illalla tunsin itteni "ääliöksi", niin siitä tuo sana tuonne aloitukseen lipsahti. Enää ei tunnu samanlaiselta :)))Arvasinkin että se oli vaan hetkellinen tunne tai olo, mikä lie :)
Sulla on sitten oikein herkkupäivät kun tuoretta lohta, nammmm - Anjaniina.
kerbiili62 kirjoitti:
mä täällä useampaan otteeseen käynyt jutustelemassa :)
Kunhan väsäsin tuon aloituksen tuolla verukkeella, en mä kenenkään lupaa tänne oikeasti kaipaakkaan :)sittehän sä olet ja kirjoitat-
Eihän täällä tartte "sitoutua" jollekin palstalle, vaan voi kirjoitella missä haluaa ;)
Vaikka 5 :llä yhtäaikaa ;))) Anjaniina. kirjoitti:
sittehän sä olet ja kirjoitat-
Eihän täällä tartte "sitoutua" jollekin palstalle, vaan voi kirjoitella missä haluaa ;)
Vaikka 5 :llä yhtäaikaa ;)))oon kirjoitellut muuallakin, ei näistä kotia saa tehtyä tekemälläkään. Aikakin on rajallista, eikä riitä oikein monella palstalla oleskeluun kovin aktiivisesti :))
l-h kirjoitti:
tuo ne sulat tanne,ja myy inteille...tienaat matkarahasi..
maksaavat esim. bold eagalista [valkopaakotka] yleinen taalla,jopa 2000 taalaa kipale..kayttaa seremoonioihinsa melkein kaiken..sulat-kynnet-siivet..ja sitten 'joikaavat' pienessa hoyryssa ja rummuttaavat pum-pum...kunnes veto loppuu...
tuo kotkien metsastys on kylla kovasti kiellettya taalla,mutta paljonkos intit siita veisaa,yhdellakin oli yli 50 ammuttua kotkaa 50 2000== 100000 taalaa..
etta sillai hunttauksellakin voi tienata,niin ja nallet on taas luku erikseen... kiinamannit ostaa nallen kapalia ja tekee arvokasta keittoa...ja muitakin nallen osia ostetaan,mutta kun ei saa myyda
tere lannenhunttariJuu, mulla kun on noita kirjoja missä kerrotaan lintujen pyydystämisestä, yhdessäkin kerrottiin miten intiaanit noita kotkansulkia päähineisiinsä hankkivat. Ja kai se päähineiden tarve on sama nykyisinkin, kun juhlimisen aika tulee.
Meriläinen kirjoitti:
Arvasinkin että se oli vaan hetkellinen tunne tai olo, mikä lie :)
Sulla on sitten oikein herkkupäivät kun tuoretta lohta, nammmmLohet tuolta louhokselta pyydettynä ainakin paljon paremman makuisia kuin kaupantiskistä ostettuna. Kait se tuoreus sen tekee, eikä sinne dumpata rehua niille, kun kerran kahdessa viikkossa :)
- Yxitypy
kerbiili. Oothan sä ollut siellä alaikäisten palstoilla jo niin kauan, että tuu nyt tänne meidän hyvin asiallisten, korrektikäytöksisten (oho olipas siinä sana) ja vakavamielisten aikuisten seuraan.
Et tule pettymään..lupaan sen :=))huomannut kuinka täällä oleva porukka on hyvin valikoituneita asiakirjoittajia, vakavamieliset ei taida oikein pärjätä näissä skaboissa, vaan saavat tyytyä kirjoitteleemaan Nunnat ja Munkit palstalla :))
Ei täällä varmaan pettymään pääse :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172632Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762536Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821757- 861405
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70985- 74955
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27779Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4734