Heräsi ajatus

Anjaniina.

mitäs muuta te teette tietokoneen ääressä kuin jutskaatte suomi24:n
Itse, ostan ja myyn, kirjoittelen eriaiheisille harrastepalstoille, pidän yhteyttä ihmisten kans,latailen valokuvia ja musiikkia jne..
Aika tärkeäksi on tullut koneet, miten lie sit käy kun ne aurinkotuulet aktivoituu parin vuoden päästä ja yhteydet on vaarassa..

67

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toiveikas..

niitä aurinkotuulia joten aktivoida nopeammin, ettei tarvis pariavuotta odottaa.

• Anjaniina.

haluat että yhteytesi katkeaa?
        Siinä koneessahan on off nappikin?

• Meriläinen

Tutkin kaikenlaisia merkityksiä mitkä päähän tulee. Tietolähteenä, sanakirjana käytän konetta.
      Matkustelen paikoissa missä joskus haluan käydä. Joo ja tietty youtubessa paljon ja usein.

Jos joutuisin luopumaan koneesta, olis varmaan hetki outoa mutta äkkiä siihen taas tottuis.
      Onhan mulla nytkin aikoja missä en edes käy koneella, en kuljeta sitä mukanani missään.

• Anjaniina.

alkaa olemaan niin paljon koneen takana.
        atkalippujen varaukset, reittikartat, säätiedotteet..
        moni elämälle tärkeä juttu on netissä nykyisin..

• pari päivää sitten sukututkimuksesta, kun ystäväni löysi tietoja äitini suvusta.
      Tässä ollaan kuule Kurkijoen kirkkoherran jälkeläisiä ;))
      Nyt tekee mieli etsiä lisää tietoja.

Joskus olen ostanut levyjä Huutonetistä, tilaan netin kautta tavaroita, musiikki, valokuvat, sen sellaista.
      Kyllähän tässä ajan saa mukavasti menemään.

• Anjaniina.

myydä sulle huutonetissä jotain?
        Osta, osta ;)
        Juh, tietokone on käynyt ensiarvoisen tärkeäksi tietojen etsinnässä.
        On hämmästyttävä mitä kaikkea löytyy, kunhan arkistot vain ovat ladattuna nettiinkin.
        Kirkonkirjojahan sinä kai haeskelet?

Mun sukulinjat vie Väyrysen Paten suuntaan, enkä ole ollenkaan innoissani..

• Anjaniina. kirjoitti:

myydä sulle huutonetissä jotain?
        Osta, osta ;)
        Juh, tietokone on käynyt ensiarvoisen tärkeäksi tietojen etsinnässä.
        On hämmästyttävä mitä kaikkea löytyy, kunhan arkistot vain ovat ladattuna nettiinkin.
        Kirkonkirjojahan sinä kai haeskelet?

Mun sukulinjat vie Väyrysen Paten suuntaan, enkä ole ollenkaan innoissani..

on myynnissä, laita listaa, niin katsotaan?

Varmaan kirkonkirjoista löytyy, mutta sain osoitteen genealogia.fi josta ystäväni oli lähettämänsä tiedot löytänyt. En ole vielä ehtinyt käydä missään, mutta kunhan tästä rauhoitun, niin sitten.
        Sukunimikin oli niin hieno, ettei maalainen osaa ulkomuistista kirjoittaa. Suunnittelen nimen vaihtoa.

Parempi Kurkijoen kirkkoherra kuin Paavo Väyrynen :))

• Anjaniina.
        Anceli kirjoitti:

on myynnissä, laita listaa, niin katsotaan?

Varmaan kirkonkirjoista löytyy, mutta sain osoitteen genealogia.fi josta ystäväni oli lähettämänsä tiedot löytänyt. En ole vielä ehtinyt käydä missään, mutta kunhan tästä rauhoitun, niin sitten.
        Sukunimikin oli niin hieno, ettei maalainen osaa ulkomuistista kirjoittaa. Suunnittelen nimen vaihtoa.

Parempi Kurkijoen kirkkoherra kuin Paavo Väyrynen :))

Väyrynen joutas....joo.
        Toi genealogia onkin uus tuttavuus.
        Vois olla mielenkiintoinen siellä katsella.
        Mut niinkuin sanoin, on tietopankkeja joista ei ees tiedä...aina vihjeitä saa ja se on kiva ;)
        Onko sun sukunmi ollut jotain muuta aikoinaan?
        Minunkin.
        Muistan tuon sun nykysen ja se on kyl helppo ;)

• Anjaniina. kirjoitti:

Väyrynen joutas....joo.
        Toi genealogia onkin uus tuttavuus.
        Vois olla mielenkiintoinen siellä katsella.
        Mut niinkuin sanoin, on tietopankkeja joista ei ees tiedä...aina vihjeitä saa ja se on kiva ;)
        Onko sun sukunmi ollut jotain muuta aikoinaan?
        Minunkin.
        Muistan tuon sun nykysen ja se on kyl helppo ;)

minulla on mieheni sukunimi, sitä ennen oli isäni suvun nimi.
        Äitini sukunimi on otettu käyttöön 1935, sitä ennen se oli tuon pappisuvun ulkomaalaisperäinen nimi.
        Voin mä sen kertoa, se on Rachlitius, eikö olisi hieno?

Helppo ja helppo, jopa vähän hassu =))

• Anjaniina-
        Anceli kirjoitti:

minulla on mieheni sukunimi, sitä ennen oli isäni suvun nimi.
        Äitini sukunimi on otettu käyttöön 1935, sitä ennen se oli tuon pappisuvun ulkomaalaisperäinen nimi.
        Voin mä sen kertoa, se on Rachlitius, eikö olisi hieno?

Helppo ja helppo, jopa vähän hassu =))

ainakin erikoinen.
        Ja ensimmäisen nimenmuutoksen saa pelkästään ilmoittamalla, seuraavista pitää maksaa.
        Toi olis kyllä hieno, pitääs lähtee netistä katsomaan onko sillä joku merkitys.
        Mun sukunimeni tarkoittaa idästä tuleevaa sateen jumalatarta ;) Ei paha sekään ,)

• Anjaniina- kirjoitti:

ainakin erikoinen.
        Ja ensimmäisen nimenmuutoksen saa pelkästään ilmoittamalla, seuraavista pitää maksaa.
        Toi olis kyllä hieno, pitääs lähtee netistä katsomaan onko sillä joku merkitys.
        Mun sukunimeni tarkoittaa idästä tuleevaa sateen jumalatarta ;) Ei paha sekään ,)

ei todellakaan paha ;))

Hieno nimi, ekaks pitäisi opetella kirjoittamaan ulkoa =))
        Mietin asiaa.

• Anjaniina.
        Anceli kirjoitti:

ei todellakaan paha ;))

Hieno nimi, ekaks pitäisi opetella kirjoittamaan ulkoa =))
        Mietin asiaa.

laitas toi nimi hakusanaksi googleen ja sieltä löytyy historiastasi hienoja juttuja.
        Jossain vaiheessa muuttuu nimeksi Rachliz ja jäljet johtaa Saksaan ;)
        Mielenkiintoinn historia sulla...Vie suoraan Ruotsin vallan aikaan ja aatelissukuihin ;))

• Anjaniina. kirjoitti:

laitas toi nimi hakusanaksi googleen ja sieltä löytyy historiastasi hienoja juttuja.
        Jossain vaiheessa muuttuu nimeksi Rachliz ja jäljet johtaa Saksaan ;)
        Mielenkiintoinn historia sulla...Vie suoraan Ruotsin vallan aikaan ja aatelissukuihin ;))

menen heti katsomaan =)
        Muistithan sitten niiata, kun kirjoitit tuon ;)

• Anjaniina.
        Anceli kirjoitti:

menen heti katsomaan =)
        Muistithan sitten niiata, kun kirjoitit tuon ;)

aateliston kanssa pitää osata käyttäytä.
        Laitoin hakuun omankin sukunimeni ja sain paljon osumia.
        Iisalmen, isän puolen suku on jäänyt historiaan monin tavoin.
        Perkules, tästähän tuli mielenkiintoista...
        *repii kaulastaa kultakäädyt, ettei loukkais aatelistoa*

• Anjaniina. kirjoitti:

aateliston kanssa pitää osata käyttäytä.
        Laitoin hakuun omankin sukunimeni ja sain paljon osumia.
        Iisalmen, isän puolen suku on jäänyt historiaan monin tavoin.
        Perkules, tästähän tuli mielenkiintoista...
        *repii kaulastaa kultakäädyt, ettei loukkais aatelistoa*

jospa tiemme yhtyvät jossakin kohtaa, ollaan vielä sukulaisia :O)
        Saat pitää kultakäätyjä, näin sunnuntaisin.

• Anjaniina.
        Anceli kirjoitti:

jospa tiemme yhtyvät jossakin kohtaa, ollaan vielä sukulaisia :O)
        Saat pitää kultakäätyjä, näin sunnuntaisin.

pahempaakin tulossa kuin Väyrynen?
        No ei sentään, mutta mielenkiintoista, jatkamme tutkimuksia.

• Kimpale1

pääosin. Talvella ei tätä läppäriä tule käytettyä juuri lainkaan. Työpäivän jälkeen koneen ääreen asettuminen ei nappaa laisinkaan.
      Nyt on taas kesä ja virtaa riittää huvitteluunkin. Tosin lomallakin pitää maksaa laskut, tällä lukee näppärästi lehdet jne. Hyvä peli, kuinka ennen tultiin toimeen ilman nettiä!
      ;)

• Anjaniina.

tulee selattua aamuisin.
        Että pääsee maailmankartalle ;)
        Talvi onkin, sellaista...hiljaista aikaa ;)

• HTZA
        Anjaniina. kirjoitti:

tulee selattua aamuisin.
        Että pääsee maailmankartalle ;)
        Talvi onkin, sellaista...hiljaista aikaa ;)

kuulu aamurutiineihini.

Aftonbladet, Expressen, iltalehti, Iltasanomat, Hesari, The Sun.
        Sitten CNN
        Ja Sat24 sateliittianimaatio, näkee hienosti, tuleeko sadetta vai aurinkoa ja voi päätellä, kuin kauan.

2 mukia kahvia ja Täysjyväleipä, Aladoobilla ja Voilla ja Salaatinlehdykällä.

Satunnaisesti verkko-ostoksia, kaikki pankkiasiat ja veikkaus.
        Lentosimulaattoria joskus-
        Työhommia tehty, siitä asti kun, rakkineilla, on verkkon päässyt.
        Ja tietokoneohjelmien kokeilu ja testaus, tulen kuolemaan nörttinä tai sitten jos verkko kaatuu.

• Anjaniina.
        HTZA kirjoitti:

kuulu aamurutiineihini.

Aftonbladet, Expressen, iltalehti, Iltasanomat, Hesari, The Sun.
        Sitten CNN
        Ja Sat24 sateliittianimaatio, näkee hienosti, tuleeko sadetta vai aurinkoa ja voi päätellä, kuin kauan.

2 mukia kahvia ja Täysjyväleipä, Aladoobilla ja Voilla ja Salaatinlehdykällä.

Satunnaisesti verkko-ostoksia, kaikki pankkiasiat ja veikkaus.
        Lentosimulaattoria joskus-
        Työhommia tehty, siitä asti kun, rakkineilla, on verkkon päässyt.
        Ja tietokoneohjelmien kokeilu ja testaus, tulen kuolemaan nörttinä tai sitten jos verkko kaatuu.

mulla Daily mail ja Aftonbladet kans.Lisänä BBC
        Veikkauksest ei tullu mitään, vaikka täytin unelmaloton...phah..ikikeno tuottaa joskus
        HS.n säätiedote, tuulet ja muut, tärkeitä pyöräillessä.
        Työhommat, on ja off...

• HTZA
        Anjaniina. kirjoitti:

mulla Daily mail ja Aftonbladet kans.Lisänä BBC
        Veikkauksest ei tullu mitään, vaikka täytin unelmaloton...phah..ikikeno tuottaa joskus
        HS.n säätiedote, tuulet ja muut, tärkeitä pyöräillessä.
        Työhommat, on ja off...

näytät pysyttelevän.
        Kas, kun et tajunnut Perjantaialoitustani?

Kokeiles tätä, ja kerro mitä mieltä:
        http://www.sat24.nl/

• Anjaniina.
        HTZA kirjoitti:

näytät pysyttelevän.
        Kas, kun et tajunnut Perjantaialoitustani?

Kokeiles tätä, ja kerro mitä mieltä:
        http://www.sat24.nl/

Joo perjantaialoitus, meni hiukan vasemmalla kädellä.
        Mut mitäpä sitä korjaamaan...oli niinkuin oli.
        Oli muutakin mieles sillä kohtaa, huomasin sit myöhemmin.
        Ei aina jaksa paneutua niin kauheesti.

Menee hetko kun tulkitsen sivun, näkyy olevan hollanniks ja siinä menee pien hetki...
        että mitä toimintoja tuosta saa esiin

• Anjaniina.
        Anjaniina. kirjoitti:

Joo perjantaialoitus, meni hiukan vasemmalla kädellä.
        Mut mitäpä sitä korjaamaan...oli niinkuin oli.
        Oli muutakin mieles sillä kohtaa, huomasin sit myöhemmin.
        Ei aina jaksa paneutua niin kauheesti.

Menee hetko kun tulkitsen sivun, näkyy olevan hollanniks ja siinä menee pien hetki...
        että mitä toimintoja tuosta saa esiin

joo, skandinavian kartta ei näytä Suomee ja vaikka Suomen saa hiukan näkyviin, eikuitenkaan kaikkee...jos yrittää katsoa esim tän hetkistä säätä tai tulevaa... ;(

• HTZA
        Anjaniina. kirjoitti:

joo, skandinavian kartta ei näytä Suomee ja vaikka Suomen saa hiukan näkyviin, eikuitenkaan kaikkee...jos yrittää katsoa esim tän hetkistä säätä tai tulevaa... ;(

puoli Suomea näkyy, ja sivulta ei tarvitse hakea mitään, katsella vain.
        Minusta siinä on tärkeintä, että näkee mistä pilvet tulevat ja mistä kylmää valuu Suomeen.
        Täytyy vain olla tarkkana siitä että erottaa yläpilvet alapilvistä. Yläpilvet, useimmiten, kertovat mistä lämpö/kylmyys on tulossa.
        H.

• Anjaniina.
        HTZA kirjoitti:

puoli Suomea näkyy, ja sivulta ei tarvitse hakea mitään, katsella vain.
        Minusta siinä on tärkeintä, että näkee mistä pilvet tulevat ja mistä kylmää valuu Suomeen.
        Täytyy vain olla tarkkana siitä että erottaa yläpilvet alapilvistä. Yläpilvet, useimmiten, kertovat mistä lämpö/kylmyys on tulossa.
        H.

sä olet liian ylimalkainen.
        Mä tarvitsen ihan tarkkaa tietoa tuulen metrimääristä ja mistä suunnasta se puhaltaa.
        Siksipä mulle on ollut iso apu toi
        http://www.hs.fi/saa

Kyllä tuolla sunkin kartalla saa käsityksen Euroopan tai Afrikan säästä ja erilaisista ennusteista, mut sinne missä mä olen, ne ei yllä ;)
        Jos katsot. siel hakemistossa ole Suomea lainkaan, Skandinaavia, mut se katkee Ruotsiin ;(

• HTZA
        Anjaniina. kirjoitti:

sä olet liian ylimalkainen.
        Mä tarvitsen ihan tarkkaa tietoa tuulen metrimääristä ja mistä suunnasta se puhaltaa.
        Siksipä mulle on ollut iso apu toi
        http://www.hs.fi/saa

Kyllä tuolla sunkin kartalla saa käsityksen Euroopan tai Afrikan säästä ja erilaisista ennusteista, mut sinne missä mä olen, ne ei yllä ;)
        Jos katsot. siel hakemistossa ole Suomea lainkaan, Skandinaavia, mut se katkee Ruotsiin ;(

minä en ripustele pyykkejä narulle, pihalle.
        Minulle riittää että voin arvioida tulevan viikon, milloin talvitakin voi laittaa naftaliiniin ja ottaa minishortsit esiin.
        H.

• katselemassa eri lehtiä, naamakirjassa kurkkaamassa silloin tällöin, mesessä, jos tarvitsen jotain tietoa jostain asiasta tai tavarasta käyn etsimässä siitä tarvittavan tiedon, milloin missäkin hyppelen:))))

• Anjaniina.

yhteydenpito kavereihin, sovitaan menot ja tulot ;)

• HTZA

sinun alkaa pitämään hyppelypäiväkirjaa.
        "tai tavarasta käyn etsimässä siitä tarvittavan tiedon, milloin missäkin hyppelen"

H.

• Meriläinen

Itselläni ei ole naamakirjaa, mutta huomasin töissä että siellä jos on, kannattaa miettiä mitä kirjoittaa.
        Kun minultakin kysellään työkavereiden asioita, kun naamakirjassa ovat jotain kirjoittaneet.
        No turha multa on toisten asioita utsia, se minkä kuulen pysyy mun takana vaikka kirjat sanois mitä :))

• HTZA kirjoitti:

sinun alkaa pitämään hyppelypäiväkirjaa.
        "tai tavarasta käyn etsimässä siitä tarvittavan tiedon, milloin missäkin hyppelen"

H.

olisiki miulle onnenomiaan:)))) No, tavaralla tarkoitin, esim. puhelinta, silloin kun olin uutta puhelinta hommaamassa, kävin kattelee ja lukemassa eri puhelimista tietoa:))) Höh... Kun en osaa kirjoittaa ja aina ilmaista oikein asioita, ni en osaa!

• Meriläinen kirjoitti:

Itselläni ei ole naamakirjaa, mutta huomasin töissä että siellä jos on, kannattaa miettiä mitä kirjoittaa.
        Kun minultakin kysellään työkavereiden asioita, kun naamakirjassa ovat jotain kirjoittaneet.
        No turha multa on toisten asioita utsia, se minkä kuulen pysyy mun takana vaikka kirjat sanois mitä :))

minä siellä olenkaan, jotain pientä joskus laitan ja kommentoin:))))

• HTZA
        sasus kirjoitti:

olisiki miulle onnenomiaan:)))) No, tavaralla tarkoitin, esim. puhelinta, silloin kun olin uutta puhelinta hommaamassa, kävin kattelee ja lukemassa eri puhelimista tietoa:))) Höh... Kun en osaa kirjoittaa ja aina ilmaista oikein asioita, ni en osaa!

sen verran oli naisellisen hömppämäinen virhe lauserakenteessa.
        :)
        H.

• HTZA kirjoitti:

sen verran oli naisellisen hömppämäinen virhe lauserakenteessa.
        H.

näitä virheitä kyl tulee, joten on se hyvä ku joku niistä huomautta, jos joskus oppisin viel:)))))

• tippanb

yhteyttä tuttuihin FB:n, sähköpostin ja Gallerian välityksellä. Luen uutiset, haen netistä tietoa yms..
      Tietokone oli entisessä ammatissani työvälineeni. Nykyäänkin käytän grafiikka-, kuvankäsittely- ja taitto-ohjelmia kuten myös Officea. Tutuille teen esitteitä, laskulomakkeita ja käyntikortteja yms. Olen näitä entisiä kirjapainoammattilaisia ja nykyään uudessa ammatissa.

• Anjaniina.

mielenkiintoista.
        Koneella pystyy tekeen miltei mitä vaan.
        Ja kaiken sen voi muuttaa rahaksi ja toimeentuloksi.
        Maanantaina, viimeks jouduin opastamaan vakuutusyhtiön tätiä, miten sen ohjelma pelaa ;)
        Tein sen mielelläni, sillä kyse oli Uralin vakuutuksesta ;))))

• Yxitypy

musiikkia, makselen laskuja, lueskelen lehtiä, haeskelen tarvittavaa tietoa, latailen valokuvia, äänestän, skypeilen, olen facebookissa, joskus ostelen ja ja.. tulikohan tuossa kaikki :=))

• Anjaniina.

paljon on sinunkin toimintosi siirtyneet nettiin ;)))
        Näin se käy.
        Kymmenisen vuotta sitten, netti oli kallis ja tavoittamaton ;)))

• tippanb
        Anjaniina. kirjoitti:

paljon on sinunkin toimintosi siirtyneet nettiin ;)))
        Näin se käy.
        Kymmenisen vuotta sitten, netti oli kallis ja tavoittamaton ;)))

kymmenisen vuotta sitten kun opin töissä iltavuoron aikana netissä surffailun ja laskujen maksun...Tietokonepohjaisten työohjelmien käytön aloitin joskus 80-90 luvun taitteessa. Nykyään monet toimistotyöntekijät hallitsevat itse kuvankäsittelyn ja julkaisujen teon...mikä taasen johti meidän ammatin loppumiseen.... Onneksi olen itse löytänyt 50 vuotiaana uuden ammatin. Moni entisistä kollegoista jäi työttömiksi :(

• Anjaniina.
        tippanb kirjoitti:

kymmenisen vuotta sitten kun opin töissä iltavuoron aikana netissä surffailun ja laskujen maksun...Tietokonepohjaisten työohjelmien käytön aloitin joskus 80-90 luvun taitteessa. Nykyään monet toimistotyöntekijät hallitsevat itse kuvankäsittelyn ja julkaisujen teon...mikä taasen johti meidän ammatin loppumiseen.... Onneksi olen itse löytänyt 50 vuotiaana uuden ammatin. Moni entisistä kollegoista jäi työttömiksi :(

on sellainen, että on pakko oppia uutta ja muuttua ajan mukana.
        Tekniikka kiitää eteenpäin huimaa vauhtia.
        Meidänkin pitäis.

• tippanb
        Anjaniina. kirjoitti:

on sellainen, että on pakko oppia uutta ja muuttua ajan mukana.
        Tekniikka kiitää eteenpäin huimaa vauhtia.
        Meidänkin pitäis.

mutta sekään ei aina tässä iässä työpaikkaa hakiessa riitä. Olen kuullut tutujeni kertomuksia työpaikkahaastatteluistaan... Kerrankin veltonoloinen kolmekymppinen toimistopäällikkö sanoi yhdelle kokeneelle kirjanpitäjälle, että ton ikäinen on kuitenkin niin hidas...Ainakin meilläpäin on ikärasismia, valitettavasti. Mutta toki täältäkin löytyy työnantajiakin, jotka arvostavat kokemusta :)

• Anjaniina.
        tippanb kirjoitti:

mutta sekään ei aina tässä iässä työpaikkaa hakiessa riitä. Olen kuullut tutujeni kertomuksia työpaikkahaastatteluistaan... Kerrankin veltonoloinen kolmekymppinen toimistopäällikkö sanoi yhdelle kokeneelle kirjanpitäjälle, että ton ikäinen on kuitenkin niin hidas...Ainakin meilläpäin on ikärasismia, valitettavasti. Mutta toki täältäkin löytyy työnantajiakin, jotka arvostavat kokemusta :)

tuokin.
        Lisäksi on sukupuolirasismia.
        Vaikka luulis että nämä sukupolvet ovat jo siitä vapaita, mutta niin vaan ei ole.
        Naisethan...ne ei osaa mitään, joten turhaa ees yrittävät..

• netistä kaikenlaista tietoa, varsinkin terveys kiinnostaa.
      Olen erittäin tyytyväinen ollut yhä vieläkin tähän härveliin :)

• luettua lehdet täältä ja käyn lähes joka ilta raveissa, jos en pelaamassa, niin ainakin tuloksia kattomassa. Toki toi viestittely palstaystävien kanssa on mulle tärkeetä.
      Toivottavasti noi uhkakuvat ei toteudu kovin vahvoina, sillä onhan tää netti tullut vuosien varrella melkoisen tärkeäksi, vaikka saatan toisinaan olla kakskin viikkoa, etten edes aukaise konetta :)

• Anjaniina.

-pukauksilla on kuulema ollut lepoaika ja niiden on aika taas aktivoitua.
        Maapallo parka on alttiina kaikelle.
        Ihmisen rakentamat yhteydet on kuin hämähäkinseittiä.
        Naps ja ne on poissa...

• HTZA

täällähän niitä "lehtiä" on, noh, ainakin uutisia.
        H.

• Anjaniina. kirjoitti:

Naps ja ne on poissa...

että noilla tuulilla ei voi olla kovinkaan paljon vaikutusta, jos käyttää kiinteää nettiyhteyttä, mutta enpä ole perehtynyt tuohon puoleen sen kummemin. Langattomat mokkulayhteydet taitaa pätkiä muutenkin huomattavasti useammin, kun tää kiinteä sydeemi.

• HTZA
        Anjaniina. kirjoitti:

Naps ja ne on poissa...

aurinkokin...
        Vaan totta on, että tauko tekee hyvää.
        Sitten voi taas aktivoitua.

H.

• HTZA kirjoitti:

täällähän niitä "lehtiä" on, noh, ainakin uutisia.
        H.

tuossa pöydällä, kun on tullut tästä koneesta :)) Saahan niitä tilattua verkkolehtiä, jos minkälaisia, eikä kerry tavaraa paperinkeräykseen :))

• Anjaniina. kirjoitti:

Naps ja ne on poissa...

Niin juu, ja piti käydä tarkistamassa tuo aurinkosäätilanne ja ennuste, on sinne tullut pilkkuja taas auringon pinnalle parin pilkuttoman vuoden jälkeen, mutta rauhalliselta näyttää. Ei ole tullut sähköpostiin revontulihälyjäkään talven jälkeen (ei niitä täällä näkyisikään kun on niin valoisaa, etelämantereella kylläkin kai nytkin).

• Anjaniina.
        HTZA kirjoitti:

aurinkokin...
        Vaan totta on, että tauko tekee hyvää.
        Sitten voi taas aktivoitua.

H.

-purkautua?

Mut joo, nyt on höpötetty niin kauan ettäa urinko paistaa, soon moro

• HTZA
        Anjaniina. kirjoitti:

-purkautua?

Mut joo, nyt on höpötetty niin kauan ettäa urinko paistaa, soon moro

toivottavasti, ovat neitosen rakennekynnet uudessa iskussa. Ettei unohdu kirjaimia.
        H.

• Anjaniina.
        HTZA kirjoitti:

toivottavasti, ovat neitosen rakennekynnet uudessa iskussa. Ettei unohdu kirjaimia.
        H.

unohtelemaan niitä oikein urakalla.
        Sinun iloksesi.

Hmmm...en kai mä ole ...pehmenemässä...

• Tarttis varmaan seuraavaksi maksaa laskut.

Sitä ennen hain ajo-ohjeita seuraavalle keikalle, ja sitä ennen paria kakkulaa jotka vois hankkia kun seuraavan kerran näkee rahaa.

• eiks kukaan tunnusta käyvänsä koskaan käyvänsä pornosivuilla??

En mäkään tietty, tuli vaan mieleen.
      (räpsyttää viattomasti)

• HTZA

Suosikeissa on kaksi linkkiäkin.
        Tosin, eivät ole ihan ehtaa, Hollywoodia kuitenkin.
        Perez Hilton.
        Kirjoittelen myös Anjaniinalle.
        Mutta kuvittelua on vain se.

• Anjaniina.
        HTZA kirjoitti:

Suosikeissa on kaksi linkkiäkin.
        Tosin, eivät ole ihan ehtaa, Hollywoodia kuitenkin.
        Perez Hilton.
        Kirjoittelen myös Anjaniinalle.
        Mutta kuvittelua on vain se.

Olipa hyvä, että tuli sadekuuro, niin näin tämänkin...
        No, eihän sitä huonossa seurassa olla jos Perezinkans...
        mutta mulla on kovemmat kyydit...takaan sen.

• Eikös näitä lasketa, on välillä sen verran levottomia avauksia...

• HTZA
        yohuuhkaja kirjoitti:

Eikös näitä lasketa, on välillä sen verran levottomia avauksia...

kuten aikaisemmassa vastauksessani, johonkin, kerroin odottavani levottomia aloituksia.
        Taidat lukea kaiken?
        H.

• sellaista miespuolista netin käyttäjää ollakkaan, joka ei olisi ainakin joskus käynyt. Kaipa sinne joku nainenkin erehtyy, jos ei muuten, niin mielenkiinnosta, että mitä siellä näytetään. Itseäni ainakin jossain mielessä sisältö hieman kummastuttaa.
        Tunnustan mutta en myönny vakiokävijäksi.

• mukavata jee

Olin jäävettä kilistelemässä ja miten kävikään drinkkikamuni oli poistanut pikaiseen mukavat kemut. Tsot soo mitäs sinne "työkoneen" taakse kuuluupi?

"puhalteleepi ilimapalloja tässä ja sytyttelee kynttilöitä" kemujen kunniaksi. Kiva tietää ammattis, otetaas sen kunniaks, jee!

• Anjaniina.

tarkoitat, niin en ole poistellut mitään.
        Muutamasta ketjusta kyllä on hävinnyt tavaraa.
        En tiedä miksi.
        Tuskin niissä mitään törkeää oli, joten ajattelen että toinen keskustelijoista on poistanut.
        Alkaa olemaan kuin Momin aikoina, piti olla TOOOOOOOOOOOOSi nopee.
        Mutta kyl, mulla onkin tuhdimpaa tavaraa lasissa, vichyä maulla lime ja lemon ;)))
        Kippis

• mukavata jee
        Anjaniina. kirjoitti:

tarkoitat, niin en ole poistellut mitään.
        Muutamasta ketjusta kyllä on hävinnyt tavaraa.
        En tiedä miksi.
        Tuskin niissä mitään törkeää oli, joten ajattelen että toinen keskustelijoista on poistanut.
        Alkaa olemaan kuin Momin aikoina, piti olla TOOOOOOOOOOOOSi nopee.
        Mutta kyl, mulla onkin tuhdimpaa tavaraa lasissa, vichyä maulla lime ja lemon ;)))
        Kippis

ossoopa sitten olla nopiaa toimintaa yhtä nopeesti läksi vain tompan ketjuista aiemmin

törkeää vai tärkeää?

• Anjaniina.
        mukavata jee kirjoitti:

ossoopa sitten olla nopiaa toimintaa yhtä nopeesti läksi vain tompan ketjuista aiemmin

törkeää vai tärkeää?

tänä viikonloppuna on ollu näin.
        törkeää tai tärkeää, sama asia ;)) mitä väliä..
        Juh, joku kehittää palstaa mieleisekseen ;))))

• tulee ainakin seurattua täysin netistä kuten sääennusteet. Tietysti laskujen maksaminen. Vahinkoilmoitus tuli juuri tehtyä vakuutusyhtiölle. Jos tarvitsen jotain vähänkään erikoisempaa ja tavaran hipelöinti ei ole tarpeen, ostan sen verkkokaupasta. Valokuvia tulee silloin tällöin katseltua (kaikki vanhat paperikuvatkin on digitoitu) ja musiikkia (kiintolevyltä) kuunneltua lähes päivittäin. Joitain Excel-taulukoita erilaisiin tarkoituksiin tulee ylläpidettyä. Ja usein tarvitsee jotain tietoa, jota sitten googlettamalla joko löytyy tai sitten ei. Lottoa ja vakioveikkausta pelaan netin kautta. Ja tietysti sähköposti.
      Hyvin vähän kuitenkaan ns. nettisurffailua tulee harrastettua.
      Sen verran riippuvainen netistäkin tuntuu nykyisin olevan, että kun tässä olin muutaman viikon onnettoman nettitikun varassa, tuntui välillä toivottomalta, saati että olisi ollut kokonaan vailla yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      43
      5764
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5285
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3688
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3643
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      88
      3123
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3116
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2854
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57