Join tänään vähän Resilaria.

Aamupalaksi. Tuli ripuli ja pienet nousut, ei mitään halluja. Vähän tuntui huippaavan. En ottanut paljon.

Nyt alkaa olla vissiin laskut, kun ei oo enää muuta kun tavallinen paska olo.

Kannattaisko mennä ostamaan lissee ja kokeilla vähän isommalla annoksella?

Joku sanoi että mielialalääkkeiden kanssa on kuulemma hengenvaarallista. Mitähän se oikein tarkoitti?
10425
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

ei mitään mielialalääkettä.

Jos vielä yskittää, hae ihmeessä lisää. Istu vaikka pytyllä, jos taas paskat tulee taas.

Äänestä
  • Niin, mutta joku sanoi että se on hengenvaarallista mielialalääkkeiden kanssa. Etkö ossoo lukea?

    Äänestä

  • Nahkaklarinetisti kirjoitti:

    Niin, mutta joku sanoi että se on hengenvaarallista mielialalääkkeiden kanssa. Etkö ossoo lukea?

    Jaa, jos se olisi vaarallista, niin aika moni suomalainen masispillereitä syövä olisi heittänyt veivinsä otettuaan resilaria yskään.

    Äänestä

  • Nahkaklarinetisti kirjoitti:

    Niin, mutta joku sanoi että se on hengenvaarallista mielialalääkkeiden kanssa. Etkö ossoo lukea?

    #Niin, mutta joku sanoi että se on hengenvaarallista mielialalääkkeiden kanssa. Etkö ossoo lukea?

    Resilarissa on kodeiinia eli opiaattia. Sillä ei ole yhteisvaikutusta mielialalääkkeiden kanssa.

    Äänestä

siankärsämöä isommalla annoksella.
Tai outokolinaa, mikä samalla raikastaa hengityksen.

Äänestä
  • Siankärsämö on ihan paskaa. Sehän on ukintupakkaa.

    Mitä on outokolina?

    Äänestä

  • Maroolofi kirjoitti:

    Siankärsämö on ihan paskaa. Sehän on ukintupakkaa.

    Mitä on outokolina?

    Resilar on aika kuraa. Join eilen sitä pullollisen ja alkoi vaan pierettämään. Yskäänkään se ei tuntunut auttavan.

    Äänestä


No niin, nyt on kokeiltu kunnolla. En suosittele kenellekään. Paska lensi ja olin tosi sekaisin. Olin kyllä juonut myös viinaa, mutta onneksi älysin pysyä sisätiloissa omissa oloissa enkä lähtenyt mihkään ulos.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Maroolofi kirjoitti:

Aamupalaksi. Tuli ripuli ja pienet nousut, ei mitään halluja. Vähän tuntui huippaavan. En ottanut paljon.

Nyt alkaa olla vissiin laskut, kun ei oo enää muuta kun tavallinen paska olo.

Kannattaisko mennä ostamaan lissee ja kokeilla vähän isommalla annoksella?

Joku sanoi että mielialalääkkeiden kanssa on kuulemma hengenvaarallista. Mitähän se oikein tarkoitti?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu