Millaisia kokemuksia muilla on ton paikan leffoista? Ite tilasin tuolta 8 leffaa, josta 5 oon joutunu palauttaan sen takia, että ne pätkii ja tekstit puuttuu ja kahdessa oli jopa naarmuja jo valmiina. Ihmetyttää vaan niiden tuotteiden laatu. Saahan kaikki tietenkin uutena, mutta ketuttaa niitä aina lähetellä sinne takasin
Cdonin levyjen laatu
3
366
Vastaukset
- ...................
kuin muuallakaan myytävät. Ne naarmut saattaa syntyä siitä että levy on jostain syystä irronnut siitä kotelon lukitustapista ja lähtenyt liikkumaan kotelon sisällä vapaasti.
Mutta mitä pätkimiseen tulee, sitä kuule esiintyy muualtakin ostetuissa leffoissa. Tee vaikka tietokoneella varmuuskopio, josko se auttaisi pätkimisongelmaan, siis tarkoitan että se varmuuskopio saattaa toimia paremmin kuin alkuperäinen leffa. On tosin kumma juttu että levyt prässätään niin huonosti että ne jo heti pätkivät. Saattaa tietenkin oman osansa tehdä ne kopiosuojaukset jotka voivat sotkea dvd-soittimen toimintaa. Mikä sitten kyllä selittäisi senkin miksi varmuuskopiot toimivat paremmin. - UtareUlla
Ei ne itse niitä levyjä tee joten ne on aivan samaa laatua kuin muissakin kaupoissa, hhah!. Halvalla olen ostanut ison kasan leffoja eikä niissä ole muuta vikaa kuin ruotsalaiset kannet. Yhdessa lähetyksessä oli levy irti kotelossa muttei siinäkään mitään naarmuja ollut vaikka olisi voinut. Ehkä sulla on vaan paskat vehkeet ettei toista kunnolla ja noi kopiosuojaukset tosiaan voi jotain halpissoittimia haitata. Tekstien 'puuttuminen' kyllä viittaa laitteisto-ongelmaan. Osta uusi tai päivitä soittimen firmware niin josko levytkin alkais olla toimivia.
- CDONin suurkuluttaja
olen tykännyt cdonin toiminnasta. Ainoa miinus on se, että usein tuotteissa ruotsinkieliset (tai norjaksi) kannet, mikä on tietysti ainoastaan esteettinen vika. Ärsyttää lähinnä silloin, kun joku haluaisi lukea elokuvan juonesta jtn enkä osaa suomentaa ym.
Mutta lähes kaikki elokuvat saa myös suomenkielisillä kansilla, usein 2€-6€ kalliimpana :)
Cdon myös minulla aina korvannut tai vaihtanut jopa selvästi postintakia vioittuneet tuotteet, että aikas hyvää palvelua siellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918