miten saa niist lomakokemuksista sen "löydä kätketty aarre" jutun? oon ettiny mutten löydä =(
kiitos jos vastaatte
sims2 matkoilla lomakokemuksista!
17
857
Vastaukset
- lovetin
Kaiva maata. Etsi kartta. Se on siinä.
- apuatarvitseva
oon löytäny kaikki kartat mut en oo löytäny mitään kun kaivan
- lovetin
apuatarvitseva kirjoitti:
oon löytäny kaikki kartat mut en oo löytäny mitään kun kaivan
Kaival lisää
- apuatarvitseva
lovetin kirjoitti:
Kaival lisää
mikä paikka ku mulla on takemizu-kylän kartta, kolmijärven kartta, twiikki-saaren kartta ja aarrekartta?
en kyl it tiiä et miten tota aarrekarttaa pystyy käyttää =P
mistä siis pitää kaivaa??? - lovetin
mikä paikka ku mulla on takemizu-kylän kartta, kolmijärven kartta, twiikki-saaren kartta ja aarrekartta?
mistä siis pitää kaivaa???No, aarrekarttoja voi käyttää, kun menee yhteisötonteille. Kun siinä pitää valita tontti minne menee, niin sinne on uus tontti, jolle ei pääse ilman karttaa.
- S.I.M.I
mistä siis pitää kaivaa???Eli jos olet löytänyt Aarrekartan, jatka maan kaivamista ja ennen pitkää simisi kaivaa aarrearkun ylös. Ilman Aarrekarttaa ei ole mitään mahdollisuutta löytää aarretta. Ihan sama mistä kaivat, kyllä se arkku sieltä löytyy ^^
- apuatarvitseva
S.I.M.I kirjoitti:
Eli jos olet löytänyt Aarrekartan, jatka maan kaivamista ja ennen pitkää simisi kaivaa aarrearkun ylös. Ilman Aarrekarttaa ei ole mitään mahdollisuutta löytää aarretta. Ihan sama mistä kaivat, kyllä se arkku sieltä löytyy ^^
kiitos, kyllä se siis varmaan kohta löytyy =)
- apuatarvitseva
S.I.M.I kirjoitti:
Eli jos olet löytänyt Aarrekartan, jatka maan kaivamista ja ennen pitkää simisi kaivaa aarrearkun ylös. Ilman Aarrekarttaa ei ole mitään mahdollisuutta löytää aarretta. Ihan sama mistä kaivat, kyllä se arkku sieltä löytyy ^^
no höh... en oo vielkään löytäny =(
oon kaivanu ihan hirveesti. siis eikö ole mitään väliä että mistä kaivaa? mistä itse löysitte? =) - löytäny
no höh... en oo vielkään löytäny =(
oon kaivanu ihan hirveesti. siis eikö ole mitään väliä että mistä kaivaa? mistä itse löysitte? =)mäkää en oo löytäny, kiva jos auttaisitte =)
- Nepa<3
löytäny kirjoitti:
mäkää en oo löytäny, kiva jos auttaisitte =)
mä kerran löysin sen arkun. löysin sen simin omnasta pihasta :D
- Carita_
Aarretta voit etsiä vaikka simin omalta etupihalta. Jos onnistut löytämään aarrearkun, olet onnekas. Kivistä, ostovalikon satunnaisista tavaroista ja puruluusta (yleisin löytö) saat rahaa myymällä ne. Karttojakin saattaa löytyä; Niitä on 3 erilaista, 1 jokaista lomakohdetta kohti. Piilopagodin kartta on Takemizu-kylään, Kätkökolon kartta Kolmijärvelle ja yksi-jota-en-muista Twikkii-saarelle.
- simssinörtti (;
Moikka ! :):)
Ois kiva jos joku osais auttaa !!
Eli , mulla on sellanen ongelma, etten löydä sitä ninjaa, tai en keksi saaren salaisuutta. Ja miten voi opetella merirosvo laulun ?
OLISI NIIN KIVA JOS JOKU OSAISI AUTTAA !!- Mä tiedän!!
Ja simssinörtti sen merirosvo laulun voi opetella näin:
1)Mene Twikkii-saarelle.
2)Mene sinne ihmeen rannalle jossa on laiva.
3)Kun olet paikan päällä klikkaa laivasta ja valitse "tutki kapteenin kajuuttaa"
4)Tutki niin monta kertaa et sun simi juoksee näkyviin ja hytistä tulee aave
5)Viihdytä aavetta niin monta kertaa et siihen tulee sitten vaihtoehdoksi "opettele merirosvo laulu"
6)Klikkaa siitä vaihto ehdosta niin monta kertaa et tilalle tulee "laula merirosvo laulu"
7)Nyt olet opetellut merirosvo laulun:)
- -poro-
moi ! ite tiiän miten noi kaikki tehään (; pitää vaan käyttää järkeä ja kattoa sitä kuvaa et miltä se näyttää. Mulla merirosvolaulu puuttuu myös. Mutta sen verran siitä tiedän, että pitää jutella sille Kapteeni Irvihampaan haamulle! En vaan yhtään tiedä miten sen sieltä laivasta saa käsiin D:
- ole hyvä :)
sun pitää mennä sinne laivaan twikkiii-saarelle ja tutkia kapteenin kajuuttaa :)
- APUAAA!!!!
Hei!
Osaako joku teistä auttaa tässä? Kun mun simit oli tulossa yhteisötontilta hotellille niin se jäi lagaamaan silleen et ne kyl pääs hotellille mut se taksi ei oo vielä tullu eikä niitä tyyppejä. Eikä ne millään tuu esiin vaik oottaisin siin koko päivän :(. Tietääkö joku miten ton ongelman vois ratkasta?
OLISIN SIITÄ TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSIIIIIIIIIIIIIIIIIII ILOINEN!!:DDDDDDDD - Ninjamonsteri
Hei Simssinörtti, saaren salaisuus keksitään tälleen:
1. Kaiva maata niin kauan, kunnes löydät Twikkii-saaren kartan
2. Mene sinne twikkii saarelle (jollet jo oo siellä) sitten meet yhteisöontille, ja valitset paikaks "mysteerimajan"
3. Siellä mysteerimajalla asustelee poppamies, jonka kaikki tavarat on menny rikki. Tarjoa sille apua.
4. Sitte korjaat kaikki sen tavarat.
5. Poppamies antaa sulle voodoo-nuken
6. Ja tadaa, salaisuus keksitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1862690Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 84954
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239819Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka285775Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies89774Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708