millä ihmeellä saisi selvitettyä naapurille että ei remontoisi sunnuntaina.Tai hakkaisi mattoja.On se kumma jokainen saa elää omalla tavalla mutta hiljaisuutta sitä kaivataan arjen lisäksi.
naapurit
26
239
Vastaukset
Voipi olla että se on viikot töissä eikä aikaa muuten ole.
Jos minä siedän sen että arkisin yritän yötyön päälle nukkua silloin kun ympärillä metelöidään ja remontoidaan ja rakennetaan ja räjäytetään, ehkä sinäkin nyt vähäsen siedät.
Vai pitääkö tämä maailma järjestää just sun halujesi mukaan?- HTZA
paitsi korppiksella.
Kaikki eivät asu korvessa, vaan joillain on naapureitakin.
Usko tai älä, pierevät parvekkeellakin.- HTZA
paljonko Bakteereita on pierussa?
Paljon enemmän kuin Vasarassa, tarkoitan tässä työkalua.. tuota rakennustyökalua... ei ku, siis, sellaista metallista.
Tupakansavusta ovat Bakteerit kuolleet ja se on hyvä se.
kevät!!
Naapuri alko just imuroimaan autoonsa ja viel meiän imurilla.
Taidan mennä lopettamaan touhun lyhyeen!- HTZA
on, että he kärsivät vaihtamattomasta Bakteerisuodattimesta.
Tulee hiljaisia naapureita.
pitää kieltämättä pahaa meteliä, mutta kohta on valmista. Pari satsia vielä.
- omataivotkäytössä
uusi käsky: " Älä missään nimessä, äläkä mielessä, pyhitä pyhäpäivää, vaan hakkaa hullun lailla, jos ei muuta, niin naapurin seinää. " :))))))))))
- Meriläinen
Millähän saisi ton meiän naapurin tajuamaan ettei hakkais mattoja päivällä ja kaikille muillekin jotka metelöi keskellä päivää, lepoa se tarvii yötyöläinenkin.
- melua tyhjästä
Meidän talossa yksi "eläkeläinen" sano lapsenlapsilleni että älkää kulkeko rappuja vaan käyttäkää hissiä....eikö se mene jo liiallisuuteen siis hiljaisuuden suhteen.
Eivät uskalla käyttää hissiä!!- HTZA
on niin herkkä.
Vaan aika korvaa haavat, sanotaan..
:)
H. - Meriläinen
HTZA kirjoitti:
on niin herkkä.
Vaan aika korvaa haavat, sanotaan..
H.Meriläinen laittaa korvatulpat korviin ja painuu luolaan, mutta ärsytti nyt vähän kun ketjun aloittaja ei tunnu keksivän koskaan mitään positiivista mistään. Ei ihme että paratapsia kuluu.
Meriläinen kirjoitti:
Meriläinen laittaa korvatulpat korviin ja painuu luolaan, mutta ärsytti nyt vähän kun ketjun aloittaja ei tunnu keksivän koskaan mitään positiivista mistään. Ei ihme että paratapsia kuluu.
osallistu itse keskusteluun!
- HTZA
minttupuu kirjoitti:
Kotkan tyttö on ujo, luullakseni.
H. - Meriläinen
minttupuu kirjoitti:
No, ehkä vaan provoilee ja sitten nauraa olemattomaan taikka olevaan partaansa.
Pitäs jättää avaamatta alotukset, mutta tuleehan ne luettua. - Meriläinen
HTZA kirjoitti:
Kotkan tyttö on ujo, luullakseni.
H.Mitä sä sekoot???????
:)) - ?
minttupuu kirjoitti:
Ehkä on lähtenyt pyhäkylään, nythän on sunnuntai?
Meriläinen kirjoitti:
Pitäs jättää avaamatta alotukset, mutta tuleehan ne luettua.pitäs, mut uteliaisuus aina voittaa, mistä narisee nyt!!
Hatzalta ei nyt kysytty mitään!!- HTZA
Meriläinen kirjoitti:
Pitäs jättää avaamatta alotukset, mutta tuleehan ne luettua.provoilen? Pois se minusta. Ja ikinä en naura, eikä partaa ole.
Vaan mie piikittelen, sillee, niille kun luulen sen ymmärtävän.
Mintulle en uskalla vastata.
Ystäväsi
H. - Meriläinen
HTZA kirjoitti:
provoilen? Pois se minusta. Ja ikinä en naura, eikä partaa ole.
Vaan mie piikittelen, sillee, niille kun luulen sen ymmärtävän.
Mintulle en uskalla vastata.
Ystäväsi
H.Hei oikeesti, lopeta jo toi sekoominen, aina ei todellakaan ole puhe Sinusta.
Vaikka kyllä kait sen huomasitkin ja aloit ite provoon.
Mutta sanoisin ettei täälläkään kannata heittääntyä tyhmemmäks kun on, se voi vaikka vielä kolahtaa omaan nilkkaan. - HTZA
Meriläinen kirjoitti:
Hei oikeesti, lopeta jo toi sekoominen, aina ei todellakaan ole puhe Sinusta.
Vaikka kyllä kait sen huomasitkin ja aloit ite provoon.
Mutta sanoisin ettei täälläkään kannata heittääntyä tyhmemmäks kun on, se voi vaikka vielä kolahtaa omaan nilkkaan.mutta lopetan sen, jota uskon sinun tarkoittavan.
H.
- viivi-amaldiina
krapuuula.
Silloin kissan romppasuki käy kuulemma hermoille. pääset eroon naapurin remontista, jos annat käyttää sunnuntainkin homman jouduttamiseen. Mutta jos se ei kertakaikkiaan käy, eihän se sen vaikeampaa ole kuin mennä ja sanoa, että ei passaa remontointi sunnuntaisin.
Itse vielä kerrostalossa asuessani olisin vaikka jonkin aikaa mieluummin sietänyt naapurin remontointia sunnuntaina kuin niitä jokailtaisia "normaaleja elämisen ääniä" juuri nukkumaanmenoaikaan.- karvakorvat heiluu
työnantajaansa ja vaadi heille arkeen siivousvapaita, siihen sinulla toki on oikeus jos kerran kamala naapurisi kuitenkin tahtoo pitää kotinsa siistinä vaikka viikonloppusiivouksilla. On se kamala tuo tamppaamisen ääni, ymmärrän hyvin. Sunnuntairemontti onkin jo pahempi juttu jos käytetään poraa ja vasaraa, se nimittäin ihan oikeastikin kuuluu, muihin ongelmiinhan löytäisit kovinkin helposti avun kuulosuojaimilla :)
- lillukanvarsi
sanomassa naapurille häiriöstä, eiköhän lopeta.
Teimme aikoinaan remonttia kerrostalokämpässämme illalla. Puhelin soi muutaman kerran, mutta kukaan ei sanonut langan toisessa päässä mitään. Lopulta otin piuhan pois seinästä ja ajattelin, että kärsiköön, kun ei suutansa saa auki....Tais olla alakerran naapuri, joka rappukäytävässä käänsi aina päänsä seinään päin, kun kohtasimme. Kerran tervehdin häntä juuri hänen ollessaan kohdallani, säikähti raukka perusteellisesti, hyvä ettei persiilleen pudonnut. - ...
Ite olet asuinpaikkasi valinnut. Jokos parvekkeen ovesi joku on käynyt laittamassa kiinni? Se muuten vähentää meluhaittojasi.
=DW= - ..LL..
Kuntien vuokrataloissa pitää vaan osata sopeutua.... Miten saan niiden asukkaat ymmärtämään, että myös MINÄ maksan heidän asuinolosuhteitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4028701Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683061- 161463
- 741056
- 761038
- 27995
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62950- 55933
- 65890
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73874