Kelmusta asiaa

hämmästyttää

Oli eilen oikein kiva ilta. Tai se alkoi mukavasti...
Tapasin mukavan ja kauniin nettitutun treffeillä. Tyttö oli minua jonkin verran nuorempi ja sinkkuillut pidemmän aikaa. (Minä reilu 30 ja pitkästä suhteesta eronnut jokunen kuukausi sitten.) Ilta sujui mukavasti, muutamia lasillisiakin juotiin ja lopuksi päädyttiin luokseni, melko intiimeihin tunnelmiin. Kaikki oli ihanaa, kunnes neitonen kysyi minulta kelmusta. Siis että missä minulla kelmut on ja jne. Luulin sitä vitsiksi!!!! No, tunnelma lässähti melkoisesti. Minä kun olen aina kuvitellut, että ei kukaan oikeasti sitä kelmua käytä suuseksissä suojana taudeilta. Siis elmukelmua yms.
Olenko vain liian vanha ja kärryiltä tippunut? Silloin, kun viimeksi sinkkuilin, niin ei moisesta ollut puhettakaan! Eli kuinka moni oikeasti käyttää kelmua, vai oliko tämä neiti poikkeuksellisen tarkka?
Ja H, jos luet tämän, haluaisin oikeasti tavata vielä, vaikka ilta päättyikin nolosti.

23

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puksus

      No oisit antanu sille kelmua. Eihän sitä ois pihalle tarvinnu pistää moisen asian takia. ;) Onhan se hyvä olla huolellinen noissa asioissa. Kuppa oi oo kiva!!!

      • Kelmukokeamton

        Siis tuota, tuntuuks suuseksi miltään kelmun läpi????

        Kuka tietää?


      • et silleesti
        Kelmukokeamton kirjoitti:

        Siis tuota, tuntuuks suuseksi miltään kelmun läpi????

        Kuka tietää?

        kelmuun pakattua jauhelihapakettia,silt' se tuntuu.eikä se lihapakettikaa tunne sun suuta juur olleskaan.


    • ikäloppu -68

      Minä en tosin ole koskaan harrastanut yhdenillanjuttuja, mutta ne kerrat (4) kun suhdekumppani on ollut tuore, olen käyttänyt sekä latex-hanskoja että kelmua ensimmäisen kuukauden, kunnes varmistuu, ettei ole mitään tauteja. Kyllä minä jo vuonna 92 muistaakseni vaadin sekä hanskat että kelmut.
      Nyt kun olen sinkkuna, niin onkin jännä tietää, että naiset ovat tulleet tietoisemmiksi asioista. Hyvä.

      • 8+6

        hanskat?!?!:D tuollaisesta en ole ikinä kuullutkaan..


      • Kumihanskainen
        8+6 kirjoitti:

        hanskat?!?!:D tuollaisesta en ole ikinä kuullutkaan..

        Minulla ainakin on yleensä kynsinauhoista jokin auki ja naisella taas on aina näkymättömiä haavaumia genitaaliseinämissä. Ihan yhtä iso tartuntariski.


      • 8+2
        8+6 kirjoitti:

        hanskat?!?!:D tuollaisesta en ole ikinä kuullutkaan..

        aah, hanskat on ihanat :-D

        sä olet tietty sellainen pelkkä nuollalutkuttaja joka ei muusta tiedäkään niin ethän sä oo tietty kuullukkaan .


      • Ei helvetissä!!!

        Minä en ruve kelmujen kanssa pelleilemään!
        Eikä nainen koske muhun mitkään rukkaset kädessä!Ei helvetissä!
        Haluthan siinä menee!

        Minä tyttö jaksan odottaa niin kauan, että gyneltä tulee postissa testitulokset:)
        Eli tytön pitää jaksaa olla kanssani niin kauan että testeissä käydään.Jos ei jaksa odottaa, niin haistatatn hastala vistat!
        Mitään pikapanoja kiitos ei mulle.


      • 20+19
        8+2 kirjoitti:

        aah, hanskat on ihanat :-D

        sä olet tietty sellainen pelkkä nuollalutkuttaja joka ei muusta tiedäkään niin ethän sä oo tietty kuullukkaan .

        kyllä jotain LUULEN tietäväni, mutta tätä en olis välttämättä halunnut kuullakkaan:D


      • 6+9
        20+19 kirjoitti:

        kyllä jotain LUULEN tietäväni, mutta tätä en olis välttämättä halunnut kuullakkaan:D

        niin bissenä tiedät tietty miltä SE tuntuu.paljonko tuli lapsia tehtyä SILLÄ menetelmällä :D


      • 19+3
        6+9 kirjoitti:

        niin bissenä tiedät tietty miltä SE tuntuu.paljonko tuli lapsia tehtyä SILLÄ menetelmällä :D

        Että osaat ärsyttää :D. En ole bisse, eikä tämä visiin bissejen palstakaan:). Tiedän kyllä miltä SE tuntuu, mutta ei onneksi teinivuosina tullut lapsia SILLÄ menetelmällä hankittua.


      • Anonyymi

        Kumihanskat naisella ne tuntuu hyvälle up


    • Taas menee överiks

      Kelmun voi unohtaa täysin, samoin hanskat. Siinä ei ole mitään järkeä, tai oikeastaan liiaksikin järkeä missä ei ole mitään intiimiä eikä herkkää, puhumattakaan seksikkyydestä.

      Miksi kelmu ja hanskat? Pelkääkö ihmiset niin paljon turhaan ja sen takia pitäisi ottaa varman päälle? Laittaisivat varmuuden vuoksi itsensä kokonaan siihen kelmuun niin tuntuu turvallisemmalta. :)

      • tunnetko toisen?

        hih, toi huvitti koska et kuitenkaan tunne toista eikä tosta voi ainakaan saada pahaa mieltä :D
        onneksi ei harrasta yhden illan juttuja, ei tarvii mitään ällöjä kumikelmutavaraa väliin. mielummin haluaa tuntea toisen kunnolla ennenku alkaa pelehtimään. jokaisella elämäntapansa. sille ei voi kukaan mitään.


    • flamw

      se ei pelaa joka pelkää!

    • 6+4

      Mäkään en minkään kelmun kanssa ala säätämään. Jos vastaan tulee niin ihana nainen etten pysty hillitsemaan itseäni testituloksiin saakka niin sitten mennään riskillä.

    • \Ö/
      • 1+8

        elmukelmun keksijä kuvitellakaan että mihin hänen keksintöään tullaan joskus käyttämään :)
        onhan pieni tautiriski varmasti olemassa, erityisesti bisseillä jos samaan aikaan tai just ennen on ollut miessuhteita, mutta jotenkin nuo hanskat tuntuu jo liioittelulta, riippuen tietty siitä että miten rajusta touhusta tykkää.. hellässä naistenvälisessä seksissä tuskin syntyy haavaumia limakalvoille ym, varsinkin jos kynnet pitää siistin lyhyinä ja huolehtii muutenkin hygieniasta.

        mutta eikös se mene silleen että mies mies = suuri tautiriski,
        mies nainen => naisella suurempi riski kuin miehellä saada tauti
        ja nainen nainen = se kaikkein pienin riski


      • Chagri
        1+8 kirjoitti:

        elmukelmun keksijä kuvitellakaan että mihin hänen keksintöään tullaan joskus käyttämään :)
        onhan pieni tautiriski varmasti olemassa, erityisesti bisseillä jos samaan aikaan tai just ennen on ollut miessuhteita, mutta jotenkin nuo hanskat tuntuu jo liioittelulta, riippuen tietty siitä että miten rajusta touhusta tykkää.. hellässä naistenvälisessä seksissä tuskin syntyy haavaumia limakalvoille ym, varsinkin jos kynnet pitää siistin lyhyinä ja huolehtii muutenkin hygieniasta.

        mutta eikös se mene silleen että mies mies = suuri tautiriski,
        mies nainen => naisella suurempi riski kuin miehellä saada tauti
        ja nainen nainen = se kaikkein pienin riski

        Tottahan se on, että kahden naisen välisessä suhteessa tautiriski on pienin mahdollinen. Mutta ei silti olematon. Se täytyisi aina muistaa.

        Itse en ole käyttänyt kelmuja, enkä liioin hanskoja. Sen sijaan olen vaatinut testituloksia. Yhden yön suhteita en harrasta, ja jollei toinen osapuoli jaksa odottaa testituloksia (joiden saamisessa ei loppujen lopuksi edes kauaa kestä), saa hän minun puolestani hävitä saman tien.

        Sitä paitsi, paljon voi tehdä ilmankin. Riskiseksille en silti altistuisi, mahdollisuus riskiin vie minulta halut koko seksistä.

        Jos joku minulle ehdottaisi kelmuja ja hanskoja, en häntä sen vuoksi heittäisi pihalle tai nauraisi ulos. Mitäs kummallista siinä on? Ajattelisin, että olenpas löytänyt fiksun naisen.


    • Anonyymi

      Onko kelmujen ja hanskojen käyttö yleistäkin?

    • Anonyymi

      Itse en ole käyttänyt koskaan kelmua, ei ole tullut mieleenkään. Hämmästyisin jos joku sellaista tulevaisuudessa ehdottaisi, mutta siinä tilanteessa kyllä suostuisin käyttämään. En tiedä miten muutenkaan asiaan voisi suhtautua.

    • Anonyymi

      Minuun ei ainakaan kosketa kelmuilla ja hanskoilla. Ei silti että kukaan olisi ehdottanutkaan semmoista.

      • Anonyymi

        Joo ei kuulosta mitenkään kiihottavalta.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe