Hotelli Abir FFFDjerba, Tunisia

Hotelli Abir FFFDjerba, Tunisia hotelliin pitäs suunata 9.8-16.8onko kukaan käynyt millanen paikka sun muuta

5

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palannut

      Tultiin 28.6 takasin suomeen,oltuamme viikon Abir hotellissa Djerballa, hotelli on vähän kulahtanut,mutta ihan asiallinen,ja allasalueet on hyvät,henkilökunta on ystävällistä,mutta englantia eivät aina osaa,ruuat oli ihan ok,tosin suomalaiseen makuun aamupalat oli toisten mielestä liian suppeat,itse olin kyllä tyytyväinen,meren ranta oli jonkun verran roskainen,heinää yms,ei lapset oikei tykänny uida,mutta syvemmällä vesi näytti puhtaammalta.
      Mukavaa lomaa!!

      • Abiriin

        Olen menossa elokuussa ko. hotelliin ja löysin Tripadvisorin sivuilta sellaisen kommentin, että hotellin iltaohjelma olisi välillä/joka ilta kovin äänekästä. Kommentti on parin vuoden takaa, pitääkö tuo vielä paikkansa vai onko animation team osannut laittaa volumea jo pienemmälle??


      • abirista palannut...
        Abiriin kirjoitti:

        Olen menossa elokuussa ko. hotelliin ja löysin Tripadvisorin sivuilta sellaisen kommentin, että hotellin iltaohjelma olisi välillä/joka ilta kovin äänekästä. Kommentti on parin vuoden takaa, pitääkö tuo vielä paikkansa vai onko animation team osannut laittaa volumea jo pienemmälle??

        pitää paikkansa...


    • uudelleen abiriin

      tultiin viikon reissulta maanantaina 28.6 pois ja kyllä tykättiin. Hotelli tosiaan vähän kulunut mutta huoneet siivottiin joka päivä ja koristeltiin sängyt kukkasin yms.(kiva yllätys huoneeseen tullessa). Minun mielestä ruokailut oli ihan ok ja vaihtelua oli eikä kertaakaan jäänyt syömättä. Jälkiruokina oli erilaisia kakkuja, keksejä, moussea ja hedelmiä NAM! muutamana päivänä sorbetteja jotka maistui erinomaisen hyvälle kuumassa säässä. Mitään miinusta ei tule nyt mieleen kuin rannan heinät joita on kuulemma ajoittain. Erittäin hyvä ranta muuten lasten kanssa koska on matalaa. Allas alueet siistejä ja aurinko tuoleja tarpeeksi vaikkakin varailu parhaitten paikkojen suhteen alkaa jo aamusta. Kannattaa ottaa taksi ja käydä kattelee paikkoja se on melkein puoli ilmaista ja suosittelen käymään ostkosilla fixed price kaupoissa niin säästyt tinkaamiselta ja tuotteet on tod. edullisia meidän hintoihin nähden.

    • BIERRE=arabiaks olut

      Abir oli ihan kiva mesta, 2 viikkoo oltiin siä.... animation team veti mielestäni hyvät iltaohjelmat, ja ei kestä niin pitkään että pitäs ketään häiritä tuo meteli! Ennemminkin naapuri hotelli ISIS häiritsi jossa ihme piripolkka soi joka yö melkein aamu neljään asti(meillä sattui olemaan parveke sinneppäin). Voisin antaa pikkupikku vinkin että kannattaa todellakin ostaa se all inclusive systeemi (70€/vko), ruokapaikkoja on lähistöllä aika huonosti... ja meidän kokemusten mukaan ei mitään taivaallisia ruokiakaan ravintoloissa tarjottu. djerba ei meitä saanut niin lumottua että sinne tarvis uudestaan mennä;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe