Hotelli Abir FFFDjerba, Tunisia

Hotelli Abir FFFDjerba, Tunisia hotelliin pitäs suunata 9.8-16.8onko kukaan käynyt millanen paikka sun muuta

5

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palannut

      Tultiin 28.6 takasin suomeen,oltuamme viikon Abir hotellissa Djerballa, hotelli on vähän kulahtanut,mutta ihan asiallinen,ja allasalueet on hyvät,henkilökunta on ystävällistä,mutta englantia eivät aina osaa,ruuat oli ihan ok,tosin suomalaiseen makuun aamupalat oli toisten mielestä liian suppeat,itse olin kyllä tyytyväinen,meren ranta oli jonkun verran roskainen,heinää yms,ei lapset oikei tykänny uida,mutta syvemmällä vesi näytti puhtaammalta.
      Mukavaa lomaa!!

      • Abiriin

        Olen menossa elokuussa ko. hotelliin ja löysin Tripadvisorin sivuilta sellaisen kommentin, että hotellin iltaohjelma olisi välillä/joka ilta kovin äänekästä. Kommentti on parin vuoden takaa, pitääkö tuo vielä paikkansa vai onko animation team osannut laittaa volumea jo pienemmälle??


      • abirista palannut...
        Abiriin kirjoitti:

        Olen menossa elokuussa ko. hotelliin ja löysin Tripadvisorin sivuilta sellaisen kommentin, että hotellin iltaohjelma olisi välillä/joka ilta kovin äänekästä. Kommentti on parin vuoden takaa, pitääkö tuo vielä paikkansa vai onko animation team osannut laittaa volumea jo pienemmälle??

        pitää paikkansa...


    • uudelleen abiriin

      tultiin viikon reissulta maanantaina 28.6 pois ja kyllä tykättiin. Hotelli tosiaan vähän kulunut mutta huoneet siivottiin joka päivä ja koristeltiin sängyt kukkasin yms.(kiva yllätys huoneeseen tullessa). Minun mielestä ruokailut oli ihan ok ja vaihtelua oli eikä kertaakaan jäänyt syömättä. Jälkiruokina oli erilaisia kakkuja, keksejä, moussea ja hedelmiä NAM! muutamana päivänä sorbetteja jotka maistui erinomaisen hyvälle kuumassa säässä. Mitään miinusta ei tule nyt mieleen kuin rannan heinät joita on kuulemma ajoittain. Erittäin hyvä ranta muuten lasten kanssa koska on matalaa. Allas alueet siistejä ja aurinko tuoleja tarpeeksi vaikkakin varailu parhaitten paikkojen suhteen alkaa jo aamusta. Kannattaa ottaa taksi ja käydä kattelee paikkoja se on melkein puoli ilmaista ja suosittelen käymään ostkosilla fixed price kaupoissa niin säästyt tinkaamiselta ja tuotteet on tod. edullisia meidän hintoihin nähden.

    • BIERRE=arabiaks olut

      Abir oli ihan kiva mesta, 2 viikkoo oltiin siä.... animation team veti mielestäni hyvät iltaohjelmat, ja ei kestä niin pitkään että pitäs ketään häiritä tuo meteli! Ennemminkin naapuri hotelli ISIS häiritsi jossa ihme piripolkka soi joka yö melkein aamu neljään asti(meillä sattui olemaan parveke sinneppäin). Voisin antaa pikkupikku vinkin että kannattaa todellakin ostaa se all inclusive systeemi (70€/vko), ruokapaikkoja on lähistöllä aika huonosti... ja meidän kokemusten mukaan ei mitään taivaallisia ruokiakaan ravintoloissa tarjottu. djerba ei meitä saanut niin lumottua että sinne tarvis uudestaan mennä;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      527
      5730
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1951
    3. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      87
      1894
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      107
      1749
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1568
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1567
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1305
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1184
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1025
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      995
    Aihe