Unavailable!!
Nyt kärähti taas käämit!!
Miksei tonne galleriaan pääse??
Onko kukaan saanut koskaan vastausta, jos on laittanut palautetta suoraan ylläpidolle!?
Mä en kuunaan ole, en jaksa niitä enää pommittaa.
Service Temporarily
15
264
Vastaukset
- Meriläinen
Välillä pääsee paremmin välillä huonommin.
Nyt taas tökkii kaikki toiminnot.
Joskus pääsee jopa toisen galleriaan asti, mutta kun vieraskirjaan menossa niin heittää pihalle.
Mulla hakee nyt sivuja toosi pitkään, joten kohta sammutan taas koko koneen.
Täytyy tääkin kopioida varmuudeks jos ei lähetäkään heti niin ei tarvi uudestaan kirjoittaa :))
Tälläistähän tää välillä on. - G.J
tökkii unvailablea usein jo 20 000 käyttäjää alemmilla luvuilla kun nyt:
Palvelussa juuri nyt 55886 käyttäjää
ja ne tekkee niitten Minä-profiileihin siirtymis juttujaja toissapäivänä tuo käyttäjämäärä oli heti aamusta 74000 ja jotain.
En kyl uskonut, laskurit pielessä.
- HTZA
sivuni ovat ylikuormitetut.
Tai sitten valvoja pureskelee kaapeleita koiransa kanssa.
Voi myös olla, että Eniro on vuokrannut työvoimaa muualta, vaikka niitä joita ei Rovaniemelle laskettu töihin.- HTZA
minttupuu kirjoitti:
jos mulla ois koira, tiedän kenen kimppuun sen usuttaisin!!
voi lähettää hellemmin.
Riittä kun jättää suihkun väliin, muutaman kerran.
:) HTZA kirjoitti:
voi lähettää hellemmin.
Riittä kun jättää suihkun väliin, muutaman kerran.
:)on rottweiler, lainaan sitä!!
- HTZA
minttupuu kirjoitti:
on rottweiler, lainaan sitä!!
harvoin pesty.
Sellainen, naapurin tuoksuinen.
Siis, koiran naapurin. HTZA kirjoitti:
harvoin pesty.
Sellainen, naapurin tuoksuinen.
Siis, koiran naapurin.se mahapöpö sun päähäs???
Nestehukkakin voi aiheuttaa sekavuutta!
meinaa päästä, ei millään.): En oo kuitenkaan koskaan laittanu ylläpidolle aiheesta ilmoitusta.
Kyllä joskus suututtaa, etenkin äsken, kun kirjoitin pitkän viestin ja eihän se
perkele mihinkään mennyt. Siis pääsin galleriaan, mutta siellä takkusi kovasti.
Saattoi sitten mennä kahteen kertaan, mutta menköön.
Mitään palautetta viitsi laittaa, se on turhaa touhua.minttupuu kirjoitti:
minäprofiilien olla ja keskittyisvät muihin parannuksiin!!!
kanssasi, yksi asia ensin kuntoon ja vasta sitten uutta kehittelemään.
Miten olis pieni mielenosoitus ;))Anceli kirjoitti:
kanssasi, yksi asia ensin kuntoon ja vasta sitten uutta kehittelemään.
Miten olis pieni mielenosoitus ;))keksi sä millanen, tuun kyllä mukaan!
Mut nyt häippäsen! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
