Service Temporarily

minttupuu

Unavailable!!
Nyt kärähti taas käämit!!
Miksei tonne galleriaan pääse??

Onko kukaan saanut koskaan vastausta, jos on laittanut palautetta suoraan ylläpidolle!?
Mä en kuunaan ole, en jaksa niitä enää pommittaa.

15

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meriläinen

      Välillä pääsee paremmin välillä huonommin.
      Nyt taas tökkii kaikki toiminnot.
      Joskus pääsee jopa toisen galleriaan asti, mutta kun vieraskirjaan menossa niin heittää pihalle.
      Mulla hakee nyt sivuja toosi pitkään, joten kohta sammutan taas koko koneen.
      Täytyy tääkin kopioida varmuudeks jos ei lähetäkään heti niin ei tarvi uudestaan kirjoittaa :))
      Tälläistähän tää välillä on.

      • oon yrittänyt, huoh!


    • G.J

      tökkii unvailablea usein jo 20 000 käyttäjää alemmilla luvuilla kun nyt:

      Palvelussa juuri nyt 55886 käyttäjää


      ja ne tekkee niitten Minä-profiileihin siirtymis juttuja

      • ja toissapäivänä tuo käyttäjämäärä oli heti aamusta 74000 ja jotain.
        En kyl uskonut, laskurit pielessä.


    • HTZA

      sivuni ovat ylikuormitetut.
      Tai sitten valvoja pureskelee kaapeleita koiransa kanssa.
      Voi myös olla, että Eniro on vuokrannut työvoimaa muualta, vaikka niitä joita ei Rovaniemelle laskettu töihin.

      • jos mulla ois koira, tiedän kenen kimppuun sen usuttaisin!!


      • HTZA
        minttupuu kirjoitti:

        jos mulla ois koira, tiedän kenen kimppuun sen usuttaisin!!

        voi lähettää hellemmin.
        Riittä kun jättää suihkun väliin, muutaman kerran.
        :)


      • HTZA kirjoitti:

        voi lähettää hellemmin.
        Riittä kun jättää suihkun väliin, muutaman kerran.
        :)

        on rottweiler, lainaan sitä!!


      • HTZA
        minttupuu kirjoitti:

        on rottweiler, lainaan sitä!!

        harvoin pesty.
        Sellainen, naapurin tuoksuinen.
        Siis, koiran naapurin.


      • HTZA kirjoitti:

        harvoin pesty.
        Sellainen, naapurin tuoksuinen.
        Siis, koiran naapurin.

        se mahapöpö sun päähäs???
        Nestehukkakin voi aiheuttaa sekavuutta!


    • meinaa päästä, ei millään.): En oo kuitenkaan koskaan laittanu ylläpidolle aiheesta ilmoitusta.

    • Kyllä joskus suututtaa, etenkin äsken, kun kirjoitin pitkän viestin ja eihän se
      perkele mihinkään mennyt. Siis pääsin galleriaan, mutta siellä takkusi kovasti.
      Saattoi sitten mennä kahteen kertaan, mutta menköön.
      Mitään palautetta viitsi laittaa, se on turhaa touhua.

      • minäprofiilien olla ja keskittyisvät muihin parannuksiin!!!


      • minttupuu kirjoitti:

        minäprofiilien olla ja keskittyisvät muihin parannuksiin!!!

        kanssasi, yksi asia ensin kuntoon ja vasta sitten uutta kehittelemään.
        Miten olis pieni mielenosoitus ;))


      • Anceli kirjoitti:

        kanssasi, yksi asia ensin kuntoon ja vasta sitten uutta kehittelemään.
        Miten olis pieni mielenosoitus ;))

        keksi sä millanen, tuun kyllä mukaan!
        Mut nyt häippäsen! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe