http://www.sonera.fi/laajakaista/laajakaista kotiin/nopeustesti
Ja mielellään tulokset tänne.
Itselläni latausnopeus 9.55 megatavua Ja Lähetysnopeus 0.95 megatavua
Mittaa verkkosi nopeus täältä:
13
931
Vastaukset
Latausnopeus 6,97 Lähetysnopeus 0,68
Maksan kahdeksasta, joten mielestäni kohtuullinen.- keksa1
lataus 86Mbit/s ja ulospäin 25Mbit/s
Soneran 100/10M letku- Er
Lataus 6,99 lähetys 0,87 Sonera 8/1M
- juuh1
Sulla taitaa olla luvuissa pieni virhe päässy tuohon jälkimmäiseen lukuun :-)
Mietippäs vielä kun sulla on 100/10 letku niin tuo jälkimmäinen luku vaikuttaa vähän hmm... liian ihmeelliseltä...your know mitä tarkoitan ;-)
10.4 varmaankin niin kus olisi lähempänä totuutta eli se ns. maksimi tuolla 10 upille, eikös niin
- Yrpe
Elisa Viihde 24/1: Download 18.79 Mbit/sek Upload 0.84 Mbit/sek
... on kelvoton ja tuo Soneran on sama "valepuvussa" ... ainakin langattomilla laajakaistoilla käyttökelpoisuutta kuvaavat tulokset (esim. netti-tv:n kannalta) saa lataamalla funetin testitiedostoja ftp://ftp.funet.fi/dev/
Mitatessa on valaisevaa seurata TaskManagerista tiedonsiirron tasaisuutta (tai langattomilla kulloisestakin yhteysohjelmata)
Speedtest.net kovin usein löytää jonkin silmänräpäyksellisen piikin ja ilmoittaa sen muka oikeana nopeutena- Riäkkyläläinen itse
Latausnopeus 6,94 ja lähetys 0,78. Liittymä on Saunalahri ja olen Rääkkylässä, jonne liittymien uusmyynti on jo lopetettu.
Ei se Soneran mittari väärässä ole............ minulla se näyttää 9.5 megatavua ja liittymäni on 10..........eli aivan oikein!
- sudomen
Netikka lataus 10,53
lähetys0,86 - minnulla
6,78 ja 0,61 Turun lähellä.
- Sonerafun
Pohjois-Savo ja Soneran 24M laajakaista ja lukemat 4,89 ja 0,56. Speedtest.net antaa samoja lukemia. Oujee...
Näyttää latauksen olevan noin 450 Kb/s, kun se todellisuudessa on noin 650 Kb/s eli metsään menee ja pahasti. Tosin metsään menee ja pahasti myös liittymän suhteen, sillä maksan kymmenen megan liittymästä ja saan vain 65 % luvatusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174316
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842479Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella241211Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74885- 106880
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72820