Tarkotuksena siis ois ostaa juhannukseksi kyseinen soitin. Huomasin että boomblasterista on olemassa 2 mallia, JVC RV-NB52 sekä JVC RD-HA3. Tässä sitten olen pähkäillyt että kumpi se loppujen lopuksi olisi parempi. Itse kun en oikein osaa sanoa, JVC RD-HA3:sa ilmeisesti olisi enemmän tehoa ja uudempi mutta onko sillä nyt niin suurta vaikutusta basson jytkeeseen? JVC RV-NB52:sa näyttäsi olevan parempi tuo iPodin liitäntä/säilytys paikka sekä kantohihna. Sanokaa te. :)
Kumpi JVC BoomBlaster?
5
1977
Vastaukset
- ......
Ei muut tiedä mitä sää tarvit. Mieti ny vähä iteki.
- meee...
Itselläni on vanhempi RV-NB10B -malli . Kokemuksesta voin sanoa , että teho riittää varmasti .
Tässä mallissa on basson säädössä 6 - asentoa , käytännössä tulee pidettyä 3-asennossa .
Tällä kokemuksella jos valitsisin , ottaisin mielummin monipuolisimmilla liitännöillä varustetun mallin .
Molempien basso toisto riittää mikäli kuulosi on hyvä . - ...
meee... kirjoitti:
Itselläni on vanhempi RV-NB10B -malli . Kokemuksesta voin sanoa , että teho riittää varmasti .
Tässä mallissa on basson säädössä 6 - asentoa , käytännössä tulee pidettyä 3-asennossa .
Tällä kokemuksella jos valitsisin , ottaisin mielummin monipuolisimmilla liitännöillä varustetun mallin .
Molempien basso toisto riittää mikäli kuulosi on hyvä .Paljonko maksaa RV-NB10B-malli
Mistä näitä vois ostaa käytettynä?Asun Helsingissä
- anita1991
mulla ois myynnissä huutonetissä boomblaster http://www.huuto.net/kohteet/myydaan-ehja-ja-toimiva-jvc-merkkinen-putkistreo/191236704
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538403- 664674
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404353Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353493Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383368- 483133
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422871- 492634