Tämä saattaa olla ihan hakuammuntaa, mutta olen elämäni aikana törmännyt moneen kauriiseen ja todennut heidän olevan hyvin epäluotettavia! Nyt puhun miehistä sekä naisista! Naiset ovat olleet kyllä vielä kierompia ja tämähän on yleistäen paljon sanottuna kaksosen suusta! Ikinä en ole tavannut yhtä kylmiä, selkäänpuukottavia, valehtelevia, teennäisiä ihmisiä, jotka yrittää hyötyä toisista! Ei, hetkinen! Yhden kaurisnaisen olen tavannut, joka on kiltti, mutta minä ihmisenä joka pystyn tulkitsemaan helposti muita näen että se johtuu ainakin heikosta itsetunnosta (en sano etteikö hän voisi sitä muuten olla ja pidän poikkeuksellisen paljon hänestä kauriiksi) ja uskon ettei hän halua paljastaa itsestään mitään koska ajattelee että muut eivät hänestä välttämättä pitäisi. Mutta lukuunottamatta tätä yhtä poikkeusta joka vahvistaa säännön, en pidä heidän tavastaan toimia! Aina kun olen huomannut, että en tule jonkun tietyn kanssa toimeen, saan jostain selville syntymäajan ja useimmiten nämä ovat juuri olleet kauriita. Ja useimmiten he juuri valittavat kaikesta!
Toinen horoskooppimerkki jonka kanssa tulen ihan hyvin toimeen, mutta jotka ärsyttävät minua välillä suuresti, ovat toiset kaksosnaiset! En ole ihan perinteinen kaksonen, en ole suunapäänä, vaan tarkkailen ensin. Joskus itsekin sorrun kyllä laukomaan mielipiteeni ajattelematta kun kyse on minulle tärkeästä asiasta. Kaksosmiesten kanssa olen tullut aina hyvin juttuun ja pidän siitä etteivät he ole niin huomionkipeitä ja eivät esitä niin tyhmiä ja avuttomia kuin kaksosnaiset. Lisäksi meidät luokitellaan yleensä pinnallisiksi. Minä en sitä mielestäni ole ja eipä juuri muutkaan tuntemani kaksosmiehet. Olen tuntenut teini-iässä hyvinkin yhden kaksosnaisen, joka oli maailman kamalin ihminen. Mutta luulen sen johtuvan oikeasti siitä, että hänellä oli jonkin sortin persoonallisuushäiriö. Hän käyttäytyi kuten kaurisnainen, mutta oli toimissaan kymmenkertaisesti tuhoisampi. Meinasin nuorempana kuolla hänen käsittelyssään. Tämä ei ole mikään metafora.
Sitten vielä miehet joiden kanssa on yleensä aivan samantapainen huumorintaju ja ketkä osaavat keskustella hyvinkin älykkäästi ovat oinasmiehet ja jostain syystä nämä ovatkin eniten minusta kiinnostuneet. Aluksi kaikki on ihan ok (puhutaan nyt sitten kaveruudesta tai tapailusta) ja näkee että oinasmies ehkä arvostaa näkyvimmin tapaani toimia ja ajatella, mutta myöhemmin alkaa ahdistaa niiden hyökkäävyys ja päällekäyvyys. Lisäksi oinaat ovat mielestäni vähän turhan laiskoja. En pidä sellaisesta koko ajan kyljessä nyhjäämisestä. Ja oinasmiehet ovat yleensä ylitsevuotavan läheisyydenkipeitä.
Kalat on myös nou nou...ei yleensä älykkyydet kohtaa. Kalojen huumorintaju on yksinkertaista ja jostain syystä pidän kaloja yleensä vähän hömppinä. Ja yliseksuaalisina (ainakin miehet) joiden toimet saa välillä vähän epäilyttäviä muotoja, tosin jotkut skorpionimiehetkin saattavat olla samantyylisiä. Mut nekään ei siis kolahda, vähän enemmän järkevämpiä ajatuksia, mutta silti ei kiehdo se ennalta-arvattavuus ja ehkei niin huumorintajuinen. Jostain syystä tulen skorpioninaisien kanssa toimeen, niillä on hyvä vauhti päällä, mutta eivät ehkä aina ymmärrä omituista huumoriani.
Ravut on kivoja yleensä, sillon kun ne ei esitä marttyyriä. Ei ehkä onnistu ystävyyskään niin hyvin, mutta ovat salaperäisiä ja suloisia.
Yleensä arvostan kyllä eniten kaksosmiehiä, leijonia, neitsyitä, (vaikkei ehkä ihan aina ymmärretä toisiamme, tai siis ne ei ymmärrä mua, ne on niin paljon siveellisempiä) jousimiehiä, vesimiehiä (niihin ei oikein pääse sisälle, vaan ovat aika sulkeutuneita loppujen lopuksi. Mulla ei ainakaan riitä kärsivällisyys vaikka sama huumorintaju ja älykkyys yhdistää) ja härät on ihan jees kavereina, kovia kettuilemaan, mutta niin olen minäkin. Vaa`atkin vois olla (ovat ainakin älykkäitä) mut ne muuttaa mielipiteitään aika usein, riippuu vähän että kenen kanssa puhuu, joten se luo vähän sellasta epäluotettavaa kuvaa. Lisäksi vaaka haluaa olla pidetty, joten mielummin valehtelee, kuin kertoo totuutta joka saattaa ehkä loukata. Naisvaa`at on kyllä yleensä viihdyttävää seuraa ja kummatkin tulevat toimeen hyvin muiden kanssa. Mutta kyllä miesvaa`at on mielenkiintoisia tapauksia ja yhden kokemuksen perusteella todella taitavia sängyssä. Ehkä seksuaalisesti paras kumppani mulle ja henkisesti jousimies, leijona tai kaksonen. Jousimies on taas ehkä hauskimpia merkkejä jota tiedän ja elämänarvot ja näkemykset on usein samoja, ainakin jousimiesmiesten kanssa. Ovat älykkäitä. Mutta seksuaalisesti eivät kovin kokeilunhaluisia ja siksi jotain tuntuu puuttuvan. Leijonat taas ovat muuten sopivia, sydämellisiä, älykkäitäkin mutta kovin herkkiä kestämään kritiikkiä. Tosin niin ollaan me kaksosetkin.
Mut joo, tässä oli mietteitäni ja kokemuksia horoskoopeista. Kertokaa, jos tulee jtn mieleen tai jos on samanlaisia kokemuksia :)
Kaurisihmiset ja kaksosihmiset
5
876
Vastaukset
- G-mini
En jaksanu lukea tuota mut kerron lyhyesti omat kaurisnaiskokemukseni kaksosmiehen silmin.
Oon seurustellu kauriin kaa. Ihmisinä ei oltu oikein sopii toisillemme, seksuaalisesti kylläkin. Kivaa oli nii kaua ko sitä riitti, sitten muutin tois pual Suammee. Myöhemmin tutustuin toiseen kauriisee, joka halus seurustella, mie en ihan nii äkkii, joten se karahti siihen. Mitään kovin huonoa en osaa löytää/sanoa ainaka kovin nopeasti kummastakaan. Mukavia ihmisiä. Yllättävänki mukavia kun vertaa esim. (itä-)oinaisiin. - sähän sen tiedät
kenen kanssa sä oikeasti tuut toimeen, kun kaikista noin paljon pahaa löydät?
oot kyllä oikeessa, että kauris voi olla kylmä, epärehellinen, teennäinen ja selkäänpuukottaja (ja mitä muuta...), mutta samoja piirteitä löytyy kaikista merkeistä, kaksosestakin. sua varmaan vituttaa ihan syystä, mutta ootko miettinyt, miten oma käytöksesi on vaikuttanut kauriiseen? olin vuosikausia läheinen ystävä kaksosen kanssa, aika oli meille molemmille vaikeaa ja vaikka tuimme toisiamme, emme varmaan paljoakaan toistemme oloa parantaneet. kaksonen ei saa mitään irti kauriista, jo muutenkin sulkeutunut kauris sulkeutuu vähän lisää ja alkaa hautoa, kaksonen on ylimielinen ja kaikkitietävä ja jyrää toisen kaikkitietäjän alleen, ja vuosien sortaminen johtaa siihen, että kauriin on mahdoton olla aito oma itsensä kaksosen seurassa. tai se oma itse, mitä siitä on jäljellä. petin kyseistä ystävääni vuosien kuluttua ja sain anteeksi. ei puhettakaan asiasta, itse halusin unohtaa, mutta tuntui, että asia pitäisi kuitenkin selvittää ja aina kun yritin, toinen vaihtoi iloisempiin asioihin. vaikeuksia pakoillaan vitsien ja tekonaurun turvin - onko se sitten aitoutta? "kaikki on ok", mutta silti sen kiltteyden alta paistaa puhdas inho. tosin voi olla, että tämä kaverini pitää pettämistä pikkujuttuna, kun on sitä itsekin harrastellut.
voisin kertoa sulle, mitä kaikkea kaksonen on, mutta kun kauris ja kaksonen ei vain sovi yhteen.- Kaxoskäpy
Tuli se vaan jo kolmannen kerran todistettua. Itse olen kaksosnainen ja kaurismiestä ihmettelin, kuinka joku (voi tietty johtua persoonasta, ei horoskooppimerkistä) voikin olla niin "umpio", epäkohtelias, omissa ajatuksissaan haahuilija, hellyydestä ei tietoakaan. Silitti kyllä hiuksia, mutta lähinnä kuin jotain lemmikkieläintä! Nyt olen lopulta yksin, vesimies olisi ollut paras vaihtoehto kaltaiselleni tuuliviirille, kalamiehen kanssa olin avioliitossa 30 vuotta, nyt olemme kyllä parhaat kaverit. Leijona on aika hyvä kaveri mutta siihen ne vaihtoehdot vähenevätkin. Kaurismiehen kanssa yhtä "pahalle" tasolle tuli kohdallani Härkä, mutta senkin merkin kanssa pärjäsin vähän paremmin. On noissa horoskoopeissa jotain taikaa, uskon kyllä niin.
ihan noinkaan... Olen itse kaksonen ja elellyt jo yli 15 vuotta kauriin kanssa. On ollut paljon erimielisyyksiäkin, mutta kun on opittu puhumaan niin sillähän niistä on selvitty. En nyt sanoisi että meistä kumpikaan kovin kaikkitietävää on, ehkä jollain tasolla pientä "valtataistelua" on aikoinaan käyty, mutta on myös opittu antamaan toinen toisellemme vuoroitellen sitä ns. johtajan paikkaa =)
Ja kyllä meillä ainakin vaikeatkin asiat selvitetään, ja niistä puhutaan. Toisaalta se varmaan on ollutkin se eniten vaikeutta tuottanut asia aikoinaan, että opittiin puhumaan.
Kaurismieheni on rauhoittanut paljon tämän kaksosnaisen menoa, ja toisinpäin toimii myös. Mielestäni tasapainotamme toisiamme, ja tuomme useimmiten toisistamme parhaat puolet esiin. Kummallakin kun on jonkinlaistra ääripää-taipumusta.
Ehkä se hankaluus riidellessä on että kumpikin on erittäin herkkä, ja huomaamattaankin koettaa sen toiselta piilottaa. Tulee helposti väärinkäsityksiä. Onneksi niistäkin on opittu puhumaan.
Mutta kaikenkaikkiaan en voi kyllä yhtyä tuohon mielipiteeseen, ettei kauris ja kaksonen toisilleen sopisi.
- onneks en ite oo
kaksosen iskuyritykset on aika lipevää katsottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418