Olen äiti,
ja voi kuinka kamalaa
en ole niin kuin äidit ollenkaan
vaan kuin outo ihminen konsanaan
Luen Sydänomenaa
ja syön Afrikan paprikaa
kannan nimenä toisinaan
tumman naisen maailmaa
ja kirjoitan salaista päiväkirjaa,
se on hieman tuhmaa
ei niin tehdä saa
Onneksi meillä ei ole pöytäliinoja
eikä silitetä mitään muutenkaan,
paitsi lasten vaaleita ihania kutreja
niitä meillä suudellaan
jaetaan halauksia ihan vaan
kolmestaan
No, joo. Ajattelin ensin, että en laita mitään musiikkia runoa siivittämään,
mutta...
..sitten nenäni eteen tupsahti laulu, joka veti sanattomaksi..
http://www.youtube.com/watch?v=iKDWdZyVtmY
Onpas laulun pojilla eriskummallinen maku lahjojen suhteen :DDD
T. Erään kaukaisen maan prinsessa
Runonen
2
228
Vastaukset
- äitiä joskus ikävä
Ihan kuin olisi minun äiti -tekeleeseeni ivallinen vastaus. Mikäs siinä.
Kukaan nainen, joka on myös äiti ei kirjoita tällaista.
Valitettavasti en viitsi kuunnella juutuubin laulua, kun en pruukaa aukoa noita oheismateriaaleja.
Tärkeintä kirjoittajalle on, että hänelle itselleen tulee hyvä mieli kirjoittamastaan.- EKMP*
Hmm..saattoi olla, että sain ajatuksia jostain aiemmasta runosta tällä palstalla..
Mutta ei siis ole tarkoitettu tämä runo ivatakseen ketään,
olen pahoillani, jos runoni antoi sellaisen kuvan jollekin.
Olisi kai parempi runoilla ihan toisaalla, niin ei aiheuttaisi kenellekään pahaa mieltä :S
Tai siis runo on kyllä eräänlainen ivaruno, tarkoitukseni oli nimittäin ivata (tai nauraa) itselleni..
..kaikki äidit nimittäin eivät ole täydellisiä, vaan usein inhimillisiä..ja itselleen pitää osata nauraa toisinaan..
Siinä kyllä arvelit väärin, ettei äiti voi kirjoittaa tuon kaltaista runoa :)
Ja tuo musiikkilinkki oli vain sellainen kevennys, joka ei sovi laisinkaan runoon.
Et menetä mitään, vaikka et sitä katsokaan^^
Hyvää illanjatkoa sinulle.
T. EKMP *äiti* ---)) Häipyy pois hölmöilemästä täällä ja kirjoittaa tästedes runojaan muualla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
