Kalatiskillä keskustelu lohen tuoreusmerkinnästä ja viimeisestä myynti päivästä. Kävin kysymässä onko tämä kala alennettava hintaa, kun hintalapussa on tämä sama päivä jota elämme. Onhan salmonella peikko näin kesällä aina kärkkymässä tuoretuotteita.
.
Ilmeisesti uusi myyjä joka oli putsaamassa kalatiskiä. Väitti pakannee juuri kalan ja päivänneen sen eikä osannut laittaa siihen 3-4 päivän myynti aikaa hinta lappuun.
Lohen ollessa kylmiötiskissä asiakas pitää päiväystä aina viimeinen myyntipäivää oikeana. Jolloin luonnollisesti olisi tuote pitänyt alentaa sovitulla tavalla.
Totesin, että tällä päivämäärällä ei tätä lohikalaa saa enää huomenna myydä lainkaan. Myyjä totesi yksikantaan hän heittä se huomenna roskiin. Kuitenkaan hän ei halunnut alentaa lohikalaa vaan mieluummin heittä se roskiin.
Sokoksen jäsenenä meni se lohen savustus halu enkä ostanut muutakaan lohikalaa. Jäi kaivelemaan salmonella ja kuinka se hävikki syntyy myymälöissä.
Kuitenkin jäi koko asiasta pahamaku suuhun. Yleensä Prismassa on hyvä ja asiallinen palvelu.
Prisma Sutela
25
1309
Vastaukset
- Salmon ella
Sinua jäi vaivaamaan salmonella!!! Mutta ei olisi häirinnyt yhtään, jos olisit saanut alennusta.
Ja taitaa olla pikemminkin home ja listeria joka niihin iskee, salmonella tulee paskaisista käsistä.- rtyrtyrtyrty
No, kauppa on kautta aikain pelaillut päivämäärien kanssa...ja tavaraa siirrellään normipaikoista ja paketeista - irtotavaraksi lihatiskiin myyntiin.
Kummallisia ovat juu kaupan myyjien soveltavuudet, ja ei kauppiaita tule joka tytöstä tai pojasta. Tiukkapipoisuus nimenomaan oli ainakin ennenaikaan kaupan vihollinen. Kaupan myyjän tulee olla ystävällinen, joustava, ajatteluun kykenevä ja tilanteen hallitseva. Jos tietty tämän päivän apulaisille ei ole valtuuksia annettu sen hinnoittelukoneen kanssa, niin minkäs tekee. Toisaalta hän olisi voinut asiaa kysyä, jotta olisi saanut asiakkaan tyytyväiseksi, mistä tulee kaupan maine. Mutta mitäs kun nykyään työvoimatoimet laittavat vaikka insinöörin siivoojaksi, niin moni tekee vain työnsä ja kiitos näkemiin. Tämä on se typeryyden huippu pakkotyöllistämisessä - jos ammatti tai työ ei ole henkisesti ja muuten kiinnostavaa tai palkitsevaa, niin se vain tehdään ja siinä kaikki. - en ole ainut......
rtyrtyrtyrty kirjoitti:
No, kauppa on kautta aikain pelaillut päivämäärien kanssa...ja tavaraa siirrellään normipaikoista ja paketeista - irtotavaraksi lihatiskiin myyntiin.
Kummallisia ovat juu kaupan myyjien soveltavuudet, ja ei kauppiaita tule joka tytöstä tai pojasta. Tiukkapipoisuus nimenomaan oli ainakin ennenaikaan kaupan vihollinen. Kaupan myyjän tulee olla ystävällinen, joustava, ajatteluun kykenevä ja tilanteen hallitseva. Jos tietty tämän päivän apulaisille ei ole valtuuksia annettu sen hinnoittelukoneen kanssa, niin minkäs tekee. Toisaalta hän olisi voinut asiaa kysyä, jotta olisi saanut asiakkaan tyytyväiseksi, mistä tulee kaupan maine. Mutta mitäs kun nykyään työvoimatoimet laittavat vaikka insinöörin siivoojaksi, niin moni tekee vain työnsä ja kiitos näkemiin. Tämä on se typeryyden huippu pakkotyöllistämisessä - jos ammatti tai työ ei ole henkisesti ja muuten kiinnostavaa tai palkitsevaa, niin se vain tehdään ja siinä kaikki.Itse asiakasomistajana olen tyytyväinen ainakin siihen henkilökuntaan ,joka työskentelee kala/lihatiskillä. Nimenomaan heiltä palvelua löytyy ja tulen asiasta kertomaan myös johtajalle.
- on perseestä
en ole ainut...... kirjoitti:
Itse asiakasomistajana olen tyytyväinen ainakin siihen henkilökuntaan ,joka työskentelee kala/lihatiskillä. Nimenomaan heiltä palvelua löytyy ja tulen asiasta kertomaan myös johtajalle.
miksi?
- Se Oli
en ole ainut...... kirjoitti:
Itse asiakasomistajana olen tyytyväinen ainakin siihen henkilökuntaan ,joka työskentelee kala/lihatiskillä. Nimenomaan heiltä palvelua löytyy ja tulen asiasta kertomaan myös johtajalle.
Nykyään tarvitsee jo navigaatori löytääkseen tuotteet.
Uusi leipäpuolen sisääntuloväylä on ahdas kuin persläpi ja siihen kun lisää muutaman paskanjauhajan kärreineen, niin eihän siitä pääse eteenpäin.
Palvelu on ollut aina hyvää eli sen suhteen en voi valittaa 20-vuoden vihreäkorttilaisena, siis henkilökunta ystävällistä ja aina palvellut tarvittaessa.
Flirttiä on heitelty mukavasti kassojen kanssa ja se on ollut kiva suola tuossa sopassa.
Sen jälkeen kun parkkialueen "liikennepuisto" tuli olen siirtynyt Jumalniemeen enempi ja nyt tämä hae elintarvikeesi yhtä pitkältä kuin kävelisit lähikauppaan alkaa kyrsiä.
Jumalniemi siis tulee jatkossa jatkamaan meidän perheen talousrahojen keräämistä. - asukasluku
Se Oli kirjoitti:
Nykyään tarvitsee jo navigaatori löytääkseen tuotteet.
Uusi leipäpuolen sisääntuloväylä on ahdas kuin persläpi ja siihen kun lisää muutaman paskanjauhajan kärreineen, niin eihän siitä pääse eteenpäin.
Palvelu on ollut aina hyvää eli sen suhteen en voi valittaa 20-vuoden vihreäkorttilaisena, siis henkilökunta ystävällistä ja aina palvellut tarvittaessa.
Flirttiä on heitelty mukavasti kassojen kanssa ja se on ollut kiva suola tuossa sopassa.
Sen jälkeen kun parkkialueen "liikennepuisto" tuli olen siirtynyt Jumalniemeen enempi ja nyt tämä hae elintarvikeesi yhtä pitkältä kuin kävelisit lähikauppaan alkaa kyrsiä.
Jumalniemi siis tulee jatkossa jatkamaan meidän perheen talousrahojen keräämistä.Havittelemassasi uudessa Kotkan keskustassa Jumalaniemessä ei asu yhtään asukasta.
- run....
asukasluku kirjoitti:
Havittelemassasi uudessa Kotkan keskustassa Jumalaniemessä ei asu yhtään asukasta.
Eikä ole koskaan asunut? ! Asuu ja on asunut ennenkin ja paljon.
- Unohtupa tietysti
run.... kirjoitti:
Eikä ole koskaan asunut? ! Asuu ja on asunut ennenkin ja paljon.
Jollei Jumalniemeen niin kuntaan kuitenkin.Ostin näetsen uusia perunoita ja ABBAN silliä (rismasta).Purkin avattuani rupesi niin jöpöttämään että siirtyi potun keitto seuraavaan päivään niiku itse sillin syöntikin.Niin miksi?Nuori tussuhan tuoksuu suolaheinälle kun taas kunnon hieman iäkkäämpi kirnu aidolle (suorastaan Härän raivoon saattavalle)sillille.
No tuo on vähän niinku esimerkiksi tuoretavaran suhteesta käyttökelpoiseen vanhaan eli jos tuoretavara epäilyttää niin nauttikaamme tutun turvallisesta vanhasta.
- Loppu on kaik
Nykyään monet tuotteet on loppu, mausteet, mehut tms. Luulisi siihen latoon mahtuvan.
Ja toinen juttu, pullopantti vähennetään nykyään ostoksista ja vasta sitten annetaan bonus. Ei asiakkaalle isoasia, mutta miettikää monta panttia kauppa saa vuoden mittaan. Ennen tämä oli toisin, ostos on ostos ja siitä se bonari pitää tulla.
Taso on nykyisen johdon kaudella laskenut melkoisesti.- vihreänkortinomistaj
sen pullopantinhan voi ottaa rahana, niin minä teen joka kerta :=)) eräs ystävällinen kassaneiti opasti minua asiassa , kiitos hänelle :)
- elämä pienoiskoossa
vihreänkortinomistaj kirjoitti:
sen pullopantinhan voi ottaa rahana, niin minä teen joka kerta :=)) eräs ystävällinen kassaneiti opasti minua asiassa , kiitos hänelle :)
Haen aina kassalta rahat ns.käteisnostona. Vihreäkortti on muuten ainut,jolla saan ostoistani rahaa.
Nyt taas oli tullut 70 euroa jotain ylimmääräistä juttua tililleni,en muista mitä ?? Joku tasaus.
Keskitin ostot vuonna 2007. Polttoaineen hintaa pitäisi Prisman tarkastaa,sillä siinä on vielä kohtuuton ero esim. Siltakylän asemiin,jotka olivat edullisuudellaan jopa Suomen kärjessä,jokin aika sitten.
Katso " Polttoaineen hintavertailu" - polttoaine.net
elämä pienoiskoossa kirjoitti:
Haen aina kassalta rahat ns.käteisnostona. Vihreäkortti on muuten ainut,jolla saan ostoistani rahaa.
Nyt taas oli tullut 70 euroa jotain ylimmääräistä juttua tililleni,en muista mitä ?? Joku tasaus.
Keskitin ostot vuonna 2007. Polttoaineen hintaa pitäisi Prisman tarkastaa,sillä siinä on vielä kohtuuton ero esim. Siltakylän asemiin,jotka olivat edullisuudellaan jopa Suomen kärjessä,jokin aika sitten.
Katso " Polttoaineen hintavertailu"tuo polttoaineasia. Juuri vertailin 1.409 ja 1,459. No boonukset tasoittaa hieman ja ostojen keskittäminen.
- S-korttilainen
polttoaine.net kirjoitti:
tuo polttoaineasia. Juuri vertailin 1.409 ja 1,459. No boonukset tasoittaa hieman ja ostojen keskittäminen.
Itsekin olen siirtynyt ostamaan polttoaineen autoon ABC-asemilta. Omalta osaltaan se nostaa kuukausiostoja niin, että tyypillisin bonus meidän huushollissa on 4% ja tällöin tuo yllä mainittu tolppahinta 1,459/l jää maksamaan 1,394, kun mukana on myös mksutapa-alennus 3,5%. Nyt on rempan takia parina kuukautena ollut bonus 4,5% ja vastaavasti bensa tulla tolppahinnalla jäisi maksamaan 1,386
- S-korttilainen
S-korttilainen kirjoitti:
Itsekin olen siirtynyt ostamaan polttoaineen autoon ABC-asemilta. Omalta osaltaan se nostaa kuukausiostoja niin, että tyypillisin bonus meidän huushollissa on 4% ja tällöin tuo yllä mainittu tolppahinta 1,459/l jää maksamaan 1,394, kun mukana on myös mksutapa-alennus 3,5%. Nyt on rempan takia parina kuukautena ollut bonus 4,5% ja vastaavasti bensa tulla tolppahinnalla jäisi maksamaan 1,386
Kun oli pari virhettä, uusin viestin:
Itsekin olen siirtynyt ostamaan polttoaineen autoon ABC-asemilta. Omalta osaltaan se nostaa kuukausiostoja niin, että tyypillisin bonus meidän huushollissa on 4,0% ja tällöin tuo yllä mainittu tolppahinta 1,459/l jää maksamaan 1,394/l, kun mukana on myös mksutapa-alennus 0,5%. Nyt on rempan takia parina kuukautena ollut bonus 4,5% ja vastaavasti bensa tuolla tolppahinnalla jäisi maksamaan 1,386/litra. - Bonusasiakas
S-korttilainen kirjoitti:
Uudet litrahinnat tuossa alla. Maksutapa-alennus tulee tietenkin siitä tolpalla maksetusta hinnasta, jolloin tolppahinnan ollessa tuo 1,459/litra, jää 4,5%:n bonuksella 0,5€:n maksutapa-alennuksella hinnaksi 1,386 €/litra ja 4% bonuksella 1,393 €/litra.
Nyt se kai sitten on jo oikein! - elämäntapana S-ryhmä
Bonusasiakas kirjoitti:
Uudet litrahinnat tuossa alla. Maksutapa-alennus tulee tietenkin siitä tolpalla maksetusta hinnasta, jolloin tolppahinnan ollessa tuo 1,459/litra, jää 4,5%:n bonuksella 0,5€:n maksutapa-alennuksella hinnaksi 1,386 €/litra ja 4% bonuksella 1,393 €/litra.
Nyt se kai sitten on jo oikein!Siirryn ehdottomasti ABC:n polttoaineasiakkaaksi.
Tuo laskupää kun ei ole paras mahdollinen,niin jää
edut huomioimatta.
Nyt on melkein kaikki palvelut keskitetty. Hammaslääkärilaskun
maksan kuitenkin Kotkan Kaupungille. - Panda suklaa
elämäntapana S-ryhmä kirjoitti:
Siirryn ehdottomasti ABC:n polttoaineasiakkaaksi.
Tuo laskupää kun ei ole paras mahdollinen,niin jää
edut huomioimatta.
Nyt on melkein kaikki palvelut keskitetty. Hammaslääkärilaskun
maksan kuitenkin Kotkan Kaupungille.Missä viipyy S-etubussit. Kuljetus lähialueelta,vaikka kerran tunnissa. Periaate sama kun parkkihallissa eli
S-etukortilla puoleen hintaan. - Plussaa panoistasi
Bonusasiakas kirjoitti:
Nyt se kai sitten on jo oikein!Tuleeko maksutapa-alennus kaikilleS- etukorttilaisille. Plussakortissa on jotain kummallisuuksia näitten suhteen,siksi kysyin tätä asiaa.
- Edun käyttäjä
Plussaa panoistasi kirjoitti:
Tuleeko maksutapa-alennus kaikilleS- etukorttilaisille. Plussakortissa on jotain kummallisuuksia näitten suhteen,siksi kysyin tätä asiaa.
Alennuksen saa, jos on S-tili ja maksaa ostoksensa tältä tililtä.
- Sutelaan
Edun käyttäjä kirjoitti:
Alennuksen saa, jos on S-tili ja maksaa ostoksensa tältä tililtä.
No sitä ei mulla ole.
- Toriparkin käyttäjä
Panda suklaa kirjoitti:
Missä viipyy S-etubussit. Kuljetus lähialueelta,vaikka kerran tunnissa. Periaate sama kun parkkihallissa eli
S-etukortilla puoleen hintaan.Kotkan toriparkissa ei ole enää pitkään aikaan ollut tuota 2 tuntia puoleen hintaan -systeemiä. Siellä on KAIKILLE 1. tunti ilmainen ja seuraavat 1,40/h
- En ole temari
Toriparkin käyttäjä kirjoitti:
Kotkan toriparkissa ei ole enää pitkään aikaan ollut tuota 2 tuntia puoleen hintaan -systeemiä. Siellä on KAIKILLE 1. tunti ilmainen ja seuraavat 1,40/h
En tiennyt. Anteeksi.
- nnvr
Sutelaan kirjoitti:
No sitä ei mulla ole.
No kyllä sulla on S-tili jos omistat S-etukortin... Mihinkäs ne bonukset meneekään?
- Maksutapa-alennus
nnvr kirjoitti:
No kyllä sulla on S-tili jos omistat S-etukortin... Mihinkäs ne bonukset meneekään?
No S-tilille tietenkin. Nämä helteet vaivaa, eikä ole vara ostaa ilmalämpöpumppua.Enkä tiedä edes onko niitä Prismassa ja muualle en mene.
- Myös maalit Prismast
Maksutapa-alennus kirjoitti:
No S-tilille tietenkin. Nämä helteet vaivaa, eikä ole vara ostaa ilmalämpöpumppua.Enkä tiedä edes onko niitä Prismassa ja muualle en mene.
Vihreäkortti sinne bensa-automaattiin,eikä mitään pankkikortteja. Onhan sulla siellä s-tilillä aina sen rahaa,että muutaman litran saat polttoainetta ostettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077740Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866031Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322077Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221916Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911- 361699
- 441494
- 591486
- 221441