Karmea krapula

no huh

On niin hirveä krapula, että oli pakko ottaa sairaslomaa. Kerroin, että todella paha flunssa. Hyvin meni selitys läpi. Nyt kiireellä ostaa loiventavia!

17

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi-mies------

      jou ensin yhteen putkeen 6---9 vuotta ja tule sitten kertomaan rapulastasi......

      teitä vareten on PEIKKOJUOMAA,,,,,,,,,,,,,,,,

    • varavarastovaras

      ei voi luottaa. Ne valehtelee ja käyttää muita hyväkseen. Niinkuin sinäkin lykkäät työsi toisten niskoille ja ylpeilet sillä täällä. Varastat sairasajan palkan työnantajaltasi ja KELAlta.
      Painu hoitoon, jos et itse osaa raitistua tai ruveta kohtuukäyttäjäksi!!

      • näin on

        Alkoholismihan on sairaus. Siksi on täysin hyväksyttävää ottaa sairaslomaa dokaamisen takia.


      •  Elvis
        näin on kirjoitti:

        Alkoholismihan on sairaus. Siksi on täysin hyväksyttävää ottaa sairaslomaa dokaamisen takia.

        Joo, mutta silloin syynä ei ole flunssa...


      • ja taas me maksetaan

        kyseessähän on todellakin petos/varkaus.


      • järki hoi
        ja taas me maksetaan kirjoitti:

        kyseessähän on todellakin petos/varkaus.

        Mikä petos se on, jos kerran sairaana ottaa sairaslomaa? Kuten mainittu, alkoholismi on sairaus.


      • Työ & Tauti Oy
        järki hoi kirjoitti:

        Mikä petos se on, jos kerran sairaana ottaa sairaslomaa? Kuten mainittu, alkoholismi on sairaus.

        Itse aiheutettu sairauden kaltainen tila, josta seuraa pahimmillaan lyhytkestoinen työkyvyttömyys. :)


      • --------------------
        järki hoi kirjoitti:

        Mikä petos se on, jos kerran sairaana ottaa sairaslomaa? Kuten mainittu, alkoholismi on sairaus.

        alkoholismi voidaan tulkita sairaudeksi, mutta sen sairastaminen ja poteminen on ihan oman valinnan seuraus.
        Kenenkään lutkuun ei toinen viinaa kaada.


      • eli valehteli
        järki hoi kirjoitti:

        Mikä petos se on, jos kerran sairaana ottaa sairaslomaa? Kuten mainittu, alkoholismi on sairaus.

        lääkärille väärän syyn sairaslomalleen.

        Pitäisi uskaltaa pyytää pääsyä alkoholisteille tarkoitettuun hoitoon, jos on alkoholin kanssa vaikeuksissa. Ellei ole, ei tarvitsisi turvautua valheeseen.


    • balancee

      ..liikkeen vastaliikeellä eli teet vapaaehtoisesti ylimääräistä työtä. Muuten karmalliset voimat aiheuttavat pakosta tasoituksen tavalla tai toisella. "Me tunnustamme vain yhden lain: täydellisen tasapainon ja harmonian lain", sanovat viisaat.

      • balancee

        ..tuolla tavalla tasoitit työkaveriesi "löysäilyjä", joita itse olet aikoinaan paikkailut. Nyt he saivat tasoittaa sinun löysäilyillä omat löysäilynsä.


      • lusmu-
        balancee kirjoitti:

        ..tuolla tavalla tasoitit työkaveriesi "löysäilyjä", joita itse olet aikoinaan paikkailut. Nyt he saivat tasoittaa sinun löysäilyillä omat löysäilynsä.

        Kaikki lintsaa välillä töistään. Minusta juopottelu on niitä parhaita ja hauskimpia tapoja tehdä se.


      • oikea asenne
        lusmu- kirjoitti:

        Kaikki lintsaa välillä töistään. Minusta juopottelu on niitä parhaita ja hauskimpia tapoja tehdä se.

        Näin on, jos kerran lintsaa töistä, kannattaa se tehdä niin, että on ainakin hauskaa :)


      • Johannusjuhlat
        lusmu- kirjoitti:

        Kaikki lintsaa välillä töistään. Minusta juopottelu on niitä parhaita ja hauskimpia tapoja tehdä se.

        niin vitun hauskaa, kun kippurassa nauravat juopon toilailuille. Aiis niin kauan kuin läheisiä on.


      • Näin se toimii
        balancee kirjoitti:

        ..tuolla tavalla tasoitit työkaveriesi "löysäilyjä", joita itse olet aikoinaan paikkailut. Nyt he saivat tasoittaa sinun löysäilyillä omat löysäilynsä.

        juoppojen kesken, muutoin muut joutuu toistuvasti paikkaileen juoppojen tekemättömiä töitä.


      • Anonyymi
        Näin se toimii kirjoitti:

        juoppojen kesken, muutoin muut joutuu toistuvasti paikkaileen juoppojen tekemättömiä töitä.

        Krapula on kova tauti, kyllä se vaatii sairasloman. Ei lääkärin kaikkea pidä tietää, kyllä potilas tietää usein vaivansa ja lääkkeet paremmin kuin lekuri.


    • Anonyymi

      Aina noi selitykset arvataan.
      Seuraava YT niin lähdet.

      .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe