että mitä kauniimpi ilma sitä enemmän vesillä hukkuneita ja muita surullisia onnettomuuksia.
sen pitäisi olla kirkonpiirin ympärille rakennettu ylistysjuhla!
totuus on
otooottiotstajottapä
2
389
Vastaukset
- absordi
Jos kaunis ilma, teinit ryyppää. Ja jos huono, niin teinit ryyppää sisällä. Luusereiden hommaa...
- ottoottiotostajottap
no, nyt on sitten melko musta juhannus tullut suomessa vietettyä kun menehtyneiden määrä on ainakin
21 kpl.
kyllä muutkin kuin teinit ryyppää päänsä joskus niin vastuuttomaan kuntoon että kaikki holisteja voitaisiin nimittää teineiksi silloin kun he ovat ryyppypäällä.
toivottavasti lisää ruumiita ei löydetä eikä niitä ole tullutkaan lisää.
tarpeeksi moni joutuu kuukauden sisällä hautajaisiin kun läheinen on menehtynyt.
voimia kaikille heille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221