DUMJÄVLAR !!

smartjäveln

Överallt finns de...dumjävlarna alltså !!

De ser ut ungefär som vanliga människor men inne i deras trånga skallar vet ingen vad som försigår, allra minst de själva. De finns i trafiken, de finns på fastlandet, de finns på Åland, de finns på nätet...ja de finns precis överallt. Det läskiga är att dessa dumjävlar tar sakta men säkert över vår jord. Om ni tänker efter har ni garanterat stött på minst en dumjävel innom den närmsta timmen. Någon som irriterat er eller gjort er arga enbart genom sin blotta närvaro.

På den här sajten träffar du dagligen den största dumjäveln av alla nämligen "Niin_noI" !!

7

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 666+666

      Pidä nyt saatanan Ålanderi turpas kiini!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Ihan oikeassahan tuo aloittaja on. Ja asiallisemmin kirjoittaa kuin sinä.


      • Niin_noI
        ahvennainen kirjoitti:

        Ihan oikeassahan tuo aloittaja on. Ja asiallisemmin kirjoittaa kuin sinä.

        Röyhkeyttä äärimmäisimmillään!
        Kyllä vain, ruotsin kieli on rikkaus vain Ruotsissa, Suomessa se osoittaa vain vihon viimeistä raakuutta ja röyhkeyttä!

        Suomen tulee toimia (kieli)politiikan suhteen vastaavalla tavalla kuin Ahvenanmaa, Ruotsi, Norja ja Suomen ruotsalaiset toimivat - ruotsi on siis kiellettävä ja hävitettävä ainakin Suomesta!

        Vai onko yhtäkään syytä, edes yhtä, miksi Suomen ei tulisikaan toimia kuten muissakin Pohjoismaissa näyttää suomen kyseessä ollessa yhä olevan tapana?


        Joko YLE on SVT?
        HS = Röyhkeää lehtimiestaidottomuutta!
        Iltalehti nyt = Pakkoruotsi aina!
        Olen allerginen Närpiön tomaateille.
        Sanonpa vielä yhden asian: Ahvenanmaa


      • :D:D
        Niin_noI kirjoitti:

        Röyhkeyttä äärimmäisimmillään!
        Kyllä vain, ruotsin kieli on rikkaus vain Ruotsissa, Suomessa se osoittaa vain vihon viimeistä raakuutta ja röyhkeyttä!

        Suomen tulee toimia (kieli)politiikan suhteen vastaavalla tavalla kuin Ahvenanmaa, Ruotsi, Norja ja Suomen ruotsalaiset toimivat - ruotsi on siis kiellettävä ja hävitettävä ainakin Suomesta!

        Vai onko yhtäkään syytä, edes yhtä, miksi Suomen ei tulisikaan toimia kuten muissakin Pohjoismaissa näyttää suomen kyseessä ollessa yhä olevan tapana?


        Joko YLE on SVT?
        HS = Röyhkeää lehtimiestaidottomuutta!
        Iltalehti nyt = Pakkoruotsi aina!
        Olen allerginen Närpiön tomaateille.
        Sanonpa vielä yhden asian: Ahvenanmaa

        du är en stor jävla dumjävel :D


    • eckerö_line

      sannfinländare är DUMJÄVLAR !!

      Men hur som helst, här på Åland pratar vi helst svenska !!

    • yritys hyvä 10

      Personen kan vara en man eller kvinna vem vet. Ingen här har sett personen? Personen kan kan sitta i Tokyo, Paris, Melbourne eller på WM i Sydafrika. Kanske i Ryssland, New york, Lapua, eller i en källare i Kotka. Personen är inte Fysiskt närvarande hos läsarna. Så det är inget att vara rädd för eller bråka om.

      Vedänkö saman tarinan suomeksi ..... en tajja orkata... Ne jotka ei ossoo ruattia.... In English please... No comments

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe