Överallt finns de...dumjävlarna alltså !!
De ser ut ungefär som vanliga människor men inne i deras trånga skallar vet ingen vad som försigår, allra minst de själva. De finns i trafiken, de finns på fastlandet, de finns på Åland, de finns på nätet...ja de finns precis överallt. Det läskiga är att dessa dumjävlar tar sakta men säkert över vår jord. Om ni tänker efter har ni garanterat stött på minst en dumjävel innom den närmsta timmen. Någon som irriterat er eller gjort er arga enbart genom sin blotta närvaro.
På den här sajten träffar du dagligen den största dumjäveln av alla nämligen "Niin_noI" !!
DUMJÄVLAR !!
7
566
Vastaukset
- 666+666
Pidä nyt saatanan Ålanderi turpas kiini!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Niin_noI
ahvennainen kirjoitti:
Ihan oikeassahan tuo aloittaja on. Ja asiallisemmin kirjoittaa kuin sinä.
Röyhkeyttä äärimmäisimmillään!
Kyllä vain, ruotsin kieli on rikkaus vain Ruotsissa, Suomessa se osoittaa vain vihon viimeistä raakuutta ja röyhkeyttä!
Suomen tulee toimia (kieli)politiikan suhteen vastaavalla tavalla kuin Ahvenanmaa, Ruotsi, Norja ja Suomen ruotsalaiset toimivat - ruotsi on siis kiellettävä ja hävitettävä ainakin Suomesta!
Vai onko yhtäkään syytä, edes yhtä, miksi Suomen ei tulisikaan toimia kuten muissakin Pohjoismaissa näyttää suomen kyseessä ollessa yhä olevan tapana?
Joko YLE on SVT?
HS = Röyhkeää lehtimiestaidottomuutta!
Iltalehti nyt = Pakkoruotsi aina!
Olen allerginen Närpiön tomaateille.
Sanonpa vielä yhden asian: Ahvenanmaa - :D:D
Niin_noI kirjoitti:
Röyhkeyttä äärimmäisimmillään!
Kyllä vain, ruotsin kieli on rikkaus vain Ruotsissa, Suomessa se osoittaa vain vihon viimeistä raakuutta ja röyhkeyttä!
Suomen tulee toimia (kieli)politiikan suhteen vastaavalla tavalla kuin Ahvenanmaa, Ruotsi, Norja ja Suomen ruotsalaiset toimivat - ruotsi on siis kiellettävä ja hävitettävä ainakin Suomesta!
Vai onko yhtäkään syytä, edes yhtä, miksi Suomen ei tulisikaan toimia kuten muissakin Pohjoismaissa näyttää suomen kyseessä ollessa yhä olevan tapana?
Joko YLE on SVT?
HS = Röyhkeää lehtimiestaidottomuutta!
Iltalehti nyt = Pakkoruotsi aina!
Olen allerginen Närpiön tomaateille.
Sanonpa vielä yhden asian: Ahvenanmaadu är en stor jävla dumjävel :D
- eckerö_line
sannfinländare är DUMJÄVLAR !!
Men hur som helst, här på Åland pratar vi helst svenska !!- ålänningen
förstås den egna vackra Åländska flaggan som stolt vajar i sommarvinden :D
titta på linkki:
http://2.bp.blogspot.com/_z6xd9q8I78A/SxNvxz0xvbI/AAAAAAAAA-I/chZ4Twojhk4/S730/PICT7062.JPG
- yritys hyvä 10
Personen kan vara en man eller kvinna vem vet. Ingen här har sett personen? Personen kan kan sitta i Tokyo, Paris, Melbourne eller på WM i Sydafrika. Kanske i Ryssland, New york, Lapua, eller i en källare i Kotka. Personen är inte Fysiskt närvarande hos läsarna. Så det är inget att vara rädd för eller bråka om.
Vedänkö saman tarinan suomeksi ..... en tajja orkata... Ne jotka ei ossoo ruattia.... In English please... No comments
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371984
- 49836
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 62527
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78447