DUMJÄVLAR !!

smartjäveln

Överallt finns de...dumjävlarna alltså !!

De ser ut ungefär som vanliga människor men inne i deras trånga skallar vet ingen vad som försigår, allra minst de själva. De finns i trafiken, de finns på fastlandet, de finns på Åland, de finns på nätet...ja de finns precis överallt. Det läskiga är att dessa dumjävlar tar sakta men säkert över vår jord. Om ni tänker efter har ni garanterat stött på minst en dumjävel innom den närmsta timmen. Någon som irriterat er eller gjort er arga enbart genom sin blotta närvaro.

På den här sajten träffar du dagligen den största dumjäveln av alla nämligen "Niin_noI" !!

7

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 666+666

      Pidä nyt saatanan Ålanderi turpas kiini!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Ihan oikeassahan tuo aloittaja on. Ja asiallisemmin kirjoittaa kuin sinä.


      • Niin_noI
        ahvennainen kirjoitti:

        Ihan oikeassahan tuo aloittaja on. Ja asiallisemmin kirjoittaa kuin sinä.

        Röyhkeyttä äärimmäisimmillään!
        Kyllä vain, ruotsin kieli on rikkaus vain Ruotsissa, Suomessa se osoittaa vain vihon viimeistä raakuutta ja röyhkeyttä!

        Suomen tulee toimia (kieli)politiikan suhteen vastaavalla tavalla kuin Ahvenanmaa, Ruotsi, Norja ja Suomen ruotsalaiset toimivat - ruotsi on siis kiellettävä ja hävitettävä ainakin Suomesta!

        Vai onko yhtäkään syytä, edes yhtä, miksi Suomen ei tulisikaan toimia kuten muissakin Pohjoismaissa näyttää suomen kyseessä ollessa yhä olevan tapana?


        Joko YLE on SVT?
        HS = Röyhkeää lehtimiestaidottomuutta!
        Iltalehti nyt = Pakkoruotsi aina!
        Olen allerginen Närpiön tomaateille.
        Sanonpa vielä yhden asian: Ahvenanmaa


      • :D:D
        Niin_noI kirjoitti:

        Röyhkeyttä äärimmäisimmillään!
        Kyllä vain, ruotsin kieli on rikkaus vain Ruotsissa, Suomessa se osoittaa vain vihon viimeistä raakuutta ja röyhkeyttä!

        Suomen tulee toimia (kieli)politiikan suhteen vastaavalla tavalla kuin Ahvenanmaa, Ruotsi, Norja ja Suomen ruotsalaiset toimivat - ruotsi on siis kiellettävä ja hävitettävä ainakin Suomesta!

        Vai onko yhtäkään syytä, edes yhtä, miksi Suomen ei tulisikaan toimia kuten muissakin Pohjoismaissa näyttää suomen kyseessä ollessa yhä olevan tapana?


        Joko YLE on SVT?
        HS = Röyhkeää lehtimiestaidottomuutta!
        Iltalehti nyt = Pakkoruotsi aina!
        Olen allerginen Närpiön tomaateille.
        Sanonpa vielä yhden asian: Ahvenanmaa

        du är en stor jävla dumjävel :D


    • eckerö_line

      sannfinländare är DUMJÄVLAR !!

      Men hur som helst, här på Åland pratar vi helst svenska !!

    • yritys hyvä 10

      Personen kan vara en man eller kvinna vem vet. Ingen här har sett personen? Personen kan kan sitta i Tokyo, Paris, Melbourne eller på WM i Sydafrika. Kanske i Ryssland, New york, Lapua, eller i en källare i Kotka. Personen är inte Fysiskt närvarande hos läsarna. Så det är inget att vara rädd för eller bråka om.

      Vedänkö saman tarinan suomeksi ..... en tajja orkata... Ne jotka ei ossoo ruattia.... In English please... No comments

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1984
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      62
      527
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe