hiusten/silmien väri

galluppi

Minkä väriset hiukset ja silmät sinulla on? Mikä on aurinkomerkkisi? Itse olen ruskeahiuksinen sinisilmäinen Neitsyt. =)

52

3702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vaa

      mä oon sinisilmäinen ja punatukkainen skorpioni

      • otus

        kastanjan ruskeet hiukset/vihreenruskeet simmut/jousimies


    • kalat

      Kullanvaalea/vihreä,

      • Miss aries

        Olen ollut koko elämäni blondi, paitsi nyt olen punatukkainen =) siispä olen Punatukkainen ja vihreä silmäinen oinas.


      • *Oinas89*
        Miss aries kirjoitti:

        Olen ollut koko elämäni blondi, paitsi nyt olen punatukkainen =) siispä olen Punatukkainen ja vihreä silmäinen oinas.

        Samat sanat! múllaki on =)


      • oinas84
        *Oinas89* kirjoitti:

        Samat sanat! múllaki on =)

        ...silmät on tumman ruskeet, niinku on hiuksetki.täysi verinen aito brunette=)


    • Helmi

      Hiukset on luonnolliselta väriltä tumman ruskeat. Silmät on sini-vihreät.
      Merkki vesimies

    • joujou

      olen tuplaskorppari ja minulla on ruskeat silmät ja hiukset..oikeastaan mustat kulmakarvat.

    • caprice

      Olen kauris, hiukset tummansuklaan ruskeat, silmät siniharmaat, vähän kellertävää keskellä.Joskus näyttävät vihreiltä...=)

    • ellu

      ...mul on mustat hiukset ja tummanruskeet silmät.Skorppari.

    • vaakanainen

      Luonnonvaaleet hiukset, sinivihreet silmät.

    • Vaaka81

      Olen oikeesti ruskeahiuksinen ja silmät on vihreenruskeet. Olen vaaka.

      • vaaka76

        hiukset ruskeat ja silmät vihreenruskeat ja oon vaaka


    • Maria

      Tummanruskeat pitkät hiukset ja siniharmaat silmät.Olen vesimies.

    • Minä

      tummanruskeat(melkein mustat) hiukset ja
      tummanvihreät silmät ja olen härkä

    • Minä

      Minulla on ruskeat hiukset ja tummanruskeat silmät. olen skorpioni =)

    • rapu

      semmoset

    • kalatar

      Vaalean ruskeat hiukset,sini-ruskeat silmät.Kalat

    • Kaurisnaikkonen

      Minulla on vaaleahkot hiukset, olisikohan sellaiset tummat maantien väriset.. Silmien väriä on monet arvuutelleet ja ihmetelleet kun niistä ei saa selvää.. Ne on sinivihreäharmaatvioletihtavat ainakin näillä näkymin.. :) Olen kauris merkiltäni..

    • leijonanainen

      Vaaleanruskeat hiukset (leijonan turkin väriset) ja ruskeat silmät

    • kalamies

      Silmät on vihreät/siniset ja keskellä vähän kellertävää. hiukset tummanruskeat

    • Sintti

      Keskivaaleat hiukset ja (sini)harmaat silmät kalanaisella.

    • Kaksostytsy..

      Hiukset koostuvat kaikista väreistä, mitä hiuksissa luonnostaan voi ollakkin (olenhan kaksonen)...

      Ja silmät.... kuinkas muutenkaan, kuin sinivihreänruskeanharmaat.....

      • *Oinas89*

        minullapaonkin vaaleanvihreänmustankirkkaankeltaiset silmät xD


    • Rapumies

      Tummanruskeat, kiharat hiukset ja tummansiniset/hieman vihertävät silmät. Ja olen siis Rapu.

    • nuih...

      hiukset on oikeasti vaaleat(nyt punaiset) ja silmät vaihtelee valon mukaan..vaalean sinisestä mustaan.näin olen kuullut ihmisten ihmettelevän.
      olen kalat..nouseva vesimise.

      • Jellona..

        Olen kuullut joskus että kaloilla olisi yleistä jonkinlainen "silmien värin vaihetelu". Onkos kukaan muu kuullut tällaisesta?

        Ja sitten vielä omani.. Tummanruskeat hiukset ja vihreän kellertävät silmät.


      • Leijona
        Jellona.. kirjoitti:

        Olen kuullut joskus että kaloilla olisi yleistä jonkinlainen "silmien värin vaihetelu". Onkos kukaan muu kuullut tällaisesta?

        Ja sitten vielä omani.. Tummanruskeat hiukset ja vihreän kellertävät silmät.

        Minulla vaaleat hiukset, ruskeat silmät.


      • nuih...
        Jellona.. kirjoitti:

        Olen kuullut joskus että kaloilla olisi yleistä jonkinlainen "silmien värin vaihetelu". Onkos kukaan muu kuullut tällaisesta?

        Ja sitten vielä omani.. Tummanruskeat hiukset ja vihreän kellertävät silmät.

        kyl se on totta...valon sekä mielialojen mukaan väri menee kalojen silmissä. jos yhtään tajuaa kattella silmiin niin voi paljon lukea kalat ihmisen mielialoista :)


      • Neitsyt
        Jellona.. kirjoitti:

        Olen kuullut joskus että kaloilla olisi yleistä jonkinlainen "silmien värin vaihetelu". Onkos kukaan muu kuullut tällaisesta?

        Ja sitten vielä omani.. Tummanruskeat hiukset ja vihreän kellertävät silmät.

        Enpä tiä kaloilla mut itselläni väri vaihtelee. päivisin ne on jään siniset iltaisin täysin vihreät.


      • flower
        Neitsyt kirjoitti:

        Enpä tiä kaloilla mut itselläni väri vaihtelee. päivisin ne on jään siniset iltaisin täysin vihreät.

        joo mä oon kans neitsyt ja munkin silmien väri vaihtelee harmaasta kirkkaansiniseen... Voiskohan se riippua mielialoista?


    • neitsykkä

      ..on vihreät silmät ja ruskea tukka (ei vaalea eikä tumma... tämmönen perus suomalainen väri)

    • Mimosa

      Minulla on siniharmaat silmät ja maantienväriset hiukset joissa on hieman punaisuutta. Eli siis malliesimerkki neitsyestä erilaisten kirjojen mukaan. :-)

      • Neitsyt (n)

        sinivihreet silmät ja kullanruskea on hiusteni oma väri. Olen kuitenkin värjännyt sen vaalea päältä ja alta tumma.


    • Swing

      omistan vaaleat hiukset ja vihreäsinikeltaiset silmät ja olen härkä

      • Leijona

        ...täällä taas yks leijona jolla on vaaleet hiukset ja ruskeet silmät!


    • Catherine

      olen vaaka, vihreät silmät ja punaruskeat hiukset luonnostaan...

    • *Oinas89*

      Olen siis oinas ja mun silmät on vihreet ja hiukset vaaleet =)

    • masha

      Eli vaaleat hiukset, hieman oranssit latvat(värjäyksestä jääneet) ja siniset silmät.

      Olen kalat.

    • kata

      oikeasti maantienvärinen pehko,muuten vaihdellu täysin blondista mustaan,silmät vihreät,joskin välillä myös siniseen,keltaiseen tai ruskeaan vivahtavat.

    • FisuNeiti

      ..on ruskeat silmät, ja ruskeanpunaiset hiukset! Olen kalat... :)

    • Rapunainen

      Silmät vihreät ja hiukset vaalean ruskeat.

    • heinäkuu

      Hiusteni ja silmieni luonnollinen väri on (keski)ruskea ja sinivihreä. Nousevalta merkiltäni olen kaksonen.

    • Härkätikrukimma

      ..on vaalian/kullanruskiat hiukset ja "kellertävvää valua" kajastelevat/hohtavat sinivihriäharmaat silmät.

    • kala tyttö

      hiukset tumman ruskeat ja silmät vihreänruskeat, olen kalat tyttö.

    • tyttö

      Vaaleat kiharat hiukset ja sellaset sekaväriset silmät.. sinivihreät ja oranssi rengas ympärillä;)

    • jonna

      Ruskeat hiukset ja siniset silmät ja olen rapu.

    • Aurora

      Minä olen Kauris.Minulla on punaiset hiukset ja vihreät silmät.

    • Anonyymi

      Minkä väriset silmät on leijonalla??

    • Anonyymi

      Ruskeat hiukset, hazel-silmät ja vesimies myös kuumerkiltäni. Kukkuu :)

    • Anonyymi

      Hiukset ovat tummavaalean kullan vaaleat/ruskehtavan väriset, silmät vaaleankullan ruskeat ja jousimies nainen.

    • Anonyymi

      Maantienväriset hiukset , siniset silmät rapurapurapurapurallaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe