Kertokaa jos tiedätte? ^ ^
Hifi liikkeitä lappeenrannassa ?
3
1010
Vastaukset
- gg
Onhan noita joitain esim. Hirvox ja Autoradioasennus. Niistä saa ihan laatu tuotteitakin. Sitten on esim. Automusic joka myy sitten noita "ei niin laadukkaita" tuotteita.
- makkarakanakalakeitt
Tänks pittääpäs lähtee visiitille, täällä päin kun nyt satun oleskelemaan vähän aikaa :)
- EHDOTTOMASTI
makkarakanakalakeitt kirjoitti:
Tänks pittääpäs lähtee visiitille, täällä päin kun nyt satun oleskelemaan vähän aikaa :)
Täällä ei nimittäin kyseisiä liikkeitä ole...siis oikeita sellaisia, mitkä keskittyisivät pelkästään autohifiin ja valikoimaa voisi olla tietenkin laidasta laitaan, jotta mahdollisimman moni löytäisi itselleen sopivia tuotteita. Itse on ollut useammin tuon ongelman edessä, että olisi tarvinnut alan liikkeen palveluita, mutta ei voi kyllä sanoa, että tuo asia olisi Lappeenrannassa kunnossa. Kierrät ensiksi nuo yhden käden sormilla laskettavat liikkeet, joissa edes jotain sinnepäin ja sitten toteat, että ei löydy sitä mitä tarvitsee ja näin ollen kerta toisensa jälkeen on tilattava netissä olevista liikkeistä ja tyydyttävä odotteluun. Toivottavasti joku rohkea lähtee ja laittaa putiikin pystyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703