Tekisi mieli ostaa kajakki, mutta myyjien sivuilla esitellään kajakkien soveltuvuutta parhaimmillaan S-XL-merkinnöin, joka ei hirveästi kerro ainakaan minulle. Toki aion viime kädessä kuunnella osaavan myyjän suosituksia asian tiimoilta, mutta näin etukäteen olisi kiva hieman vertailla hintoja oman "koon" kajakeissa. Minkälainen voisi olla esimerkiksi L- tai jopa XL-koon meloja? Kajakki sinänsä tulee tuulettomalle järvelle kesäkäyttöön, mutta ihan peruskajakkia en silti haluaisi.
Melojan koko
kayak-kiaaaai
1
593
Vastaukset
- mahdunko kajakkiin?
Entäpä jos lantio on leveimmältä kohdalta 40 cm (mitattu mittanauhalla suora mitta ) niin mahtuuko kajakkiin joita on tarjolla melontaseuroissa ja paikka Helsinki?
Kyseessä olisi merimelonta ja kajakki eli maksimi leveys kajakeissa on se 65 cm, eikö? .. ja istuma-aukko on sitten sitäkin pienempi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673