Leipäpuoti

Anne tytön

harmaalinnassa on palvelutasotaan tylyintä, mitä mistään voi saada. Ei siis ihme, että kerta toisensa perään parkkipaikka ammottaa tyhjyyttään. Sinänsä sääli, sillä tuotteet olisivat ensiluokkaisia, mikäli haluaisi pilata hyvin alkaneen päivänsä useammin. Näitä ns. huonoja päiviä on ollut joka kerran myyjällä siellä asioidessani.

42

3763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<<<

      omistaa puodin jos se on myyjä ei valitus auta.
      olisko sillä myyjällä pomo sille valitus.

    • 123fr

      Olen samaa miletä kanssasi. Joulun aikaan asioin siellä muutaman kerran ja pidin tuotteista mutta sen jälkeen en ole viitsinyt sinne mennä . Ilkeä, töykeä myyjä - sellainen "ei ihan tyttönen enää"...

      • Pikku-Vesa

        Kävin siellä tänään ja ostin pari kakkoa ja pussillisen hillomunkkeja. Omistaja itse oli myymässä ja meillä oli ainakin ihan hauska ostohetki. Olisikohan taas se sama vanha juttu että jos oma naama on kuin ketunperse niin se heijastuu vaan takaisin.
        Ja se kakko on sitten hyvää.


      • 123fr
        Pikku-Vesa kirjoitti:

        Kävin siellä tänään ja ostin pari kakkoa ja pussillisen hillomunkkeja. Omistaja itse oli myymässä ja meillä oli ainakin ihan hauska ostohetki. Olisikohan taas se sama vanha juttu että jos oma naama on kuin ketunperse niin se heijastuu vaan takaisin.
        Ja se kakko on sitten hyvää.

        Ihan omistajako siellä kirjoittelee? En ole ainoa, joka tylyn käytöksen on huomannut. Vinkin hyvistä tuotteista sain muutamalta ystävältäni, jotka samalla kertoivat, että tuotteet hyviä - palvelu töykeää. Ajattelin joulukiireiden takia helpottaa hieman tilannettani, joten poikkesin muistaakseni 3 kertaa ko. putiikissa - pakko sanoa, että olen täysin samaa mieltä ystävieni kanssa.


      • Arvasin!!!
        123fr kirjoitti:

        Ihan omistajako siellä kirjoittelee? En ole ainoa, joka tylyn käytöksen on huomannut. Vinkin hyvistä tuotteista sain muutamalta ystävältäni, jotka samalla kertoivat, että tuotteet hyviä - palvelu töykeää. Ajattelin joulukiireiden takia helpottaa hieman tilannettani, joten poikkesin muistaakseni 3 kertaa ko. putiikissa - pakko sanoa, että olen täysin samaa mieltä ystävieni kanssa.

        Että joku pistää tyyliin, niin metsä vastaa jne.
        Olen ihan perusiloinen asiakas, enkä hae vikoja
        myyjättäristä, mutta tällä tädillä on AINA huono
        päivä.


      • iso Jaakko
        Arvasin!!! kirjoitti:

        Että joku pistää tyyliin, niin metsä vastaa jne.
        Olen ihan perusiloinen asiakas, enkä hae vikoja
        myyjättäristä, mutta tällä tädillä on AINA huono
        päivä.

        Siellä vois juua joskus vaikka kaffitkin, mut kun omistaja, tai nii ainaki luulen et se on omistaja saa aikaan jo sisälle mennes nii veitsel leikatu ilman, ettei siel kavvempaa voi ol ku hätäsee valit kakkos ja maksaa ja poijjes. Kyl se ihmine sopis paremmi takahuonehommii ja joku ystävälline ja palvelualtis tilal. Eihä silt uskal kyssyykkää mittää ku saa pelät vastaust, et millai se sua täl kertaa pistää halval. Töykee o!


      • Vakiasiakas24
        iso Jaakko kirjoitti:

        Siellä vois juua joskus vaikka kaffitkin, mut kun omistaja, tai nii ainaki luulen et se on omistaja saa aikaan jo sisälle mennes nii veitsel leikatu ilman, ettei siel kavvempaa voi ol ku hätäsee valit kakkos ja maksaa ja poijjes. Kyl se ihmine sopis paremmi takahuonehommii ja joku ystävälline ja palvelualtis tilal. Eihä silt uskal kyssyykkää mittää ku saa pelät vastaust, et millai se sua täl kertaa pistää halval. Töykee o!

        Sanon mä.


      • päätellen
        Vakiasiakas24 kirjoitti:

        Sanon mä.

        tais olla ihan omistajan ittensä kommentti. heheheh. Just tuon kaltaista palvelua sieltä saa, millanen oli kommenttisi.


      • hymy pyllyyn99
        päätellen kirjoitti:

        tais olla ihan omistajan ittensä kommentti. heheheh. Just tuon kaltaista palvelua sieltä saa, millanen oli kommenttisi.

        Hymyä ei siellä saa, mutta halpaa leipää kylläkin.Siksi käyn aina uusiksi.

        Jos oikein järjellä ajattelee, niin kuka menee kauppaan jutustelemaan omistajalle?
        Itse arvostan sitä että pidetään turvat ummessa,mölyt mahassa ja minä saan sen leipäni halvalla.

        Puotiin, valkkaan tuotteen, maksan ja poistun, moi.

        Vitut hymyistä.


      • omistajatartar
        hymy pyllyyn99 kirjoitti:

        Hymyä ei siellä saa, mutta halpaa leipää kylläkin.Siksi käyn aina uusiksi.

        Jos oikein järjellä ajattelee, niin kuka menee kauppaan jutustelemaan omistajalle?
        Itse arvostan sitä että pidetään turvat ummessa,mölyt mahassa ja minä saan sen leipäni halvalla.

        Puotiin, valkkaan tuotteen, maksan ja poistun, moi.

        Vitut hymyistä.

        ilmeisesti ;D


      • vitun leipää saatana
        omistajatartar kirjoitti:

        ilmeisesti ;D

        Vaan mies asiakas. mua ei tosiaan kiinnosta muu kuin se että saan sen vitun leivän. ok?


      • vaan..
        vitun leipää saatana kirjoitti:

        Vaan mies asiakas. mua ei tosiaan kiinnosta muu kuin se että saan sen vitun leivän. ok?

        ne kaksi asiaa samana! lämpimiä ja pehmeitä molemmat.

        meillä leipä on yleensä vehnä- tai ruisleipää!

        ehkä se on toisilla ainoa naisten elimien korvike toisille


      • toivottavasten
        vaan.. kirjoitti:

        ne kaksi asiaa samana! lämpimiä ja pehmeitä molemmat.

        meillä leipä on yleensä vehnä- tai ruisleipää!

        ehkä se on toisilla ainoa naisten elimien korvike toisille

        omistaja on huomannu ketjun ja parantaa palvelun laatuu, mikä muuten on pimsreijästä. :D


      • ######
        toivottavasten kirjoitti:

        omistaja on huomannu ketjun ja parantaa palvelun laatuu, mikä muuten on pimsreijästä. :D

        D joskus ihan omalla nimellä viestit olis mukava tietää ,
        kuka ajattelee kaikki asiat "alapäällä "


      • hymiö ;D
        ###### kirjoitti:

        D joskus ihan omalla nimellä viestit olis mukava tietää ,
        kuka ajattelee kaikki asiat "alapäällä "

        aika moni käyttää nuita D


      • nimierkki41
        ###### kirjoitti:

        D joskus ihan omalla nimellä viestit olis mukava tietää ,
        kuka ajattelee kaikki asiat "alapäällä "

        aloita sinä oman nimen käyttö niin saattaa tulla muitakin mukaan.


      • nimipipsa45
        nimierkki41 kirjoitti:

        aloita sinä oman nimen käyttö niin saattaa tulla muitakin mukaan.

        käyttö ei ole pakollista, kuten nimierkkikin sen tietää. Ketjussa ei todella ole kyse nimistä, tai alapään ilmaisijoiden paljasteluista, vaan todellisen huonosta ja töykeästä palvelusta, jota nimipipsakin on saanut. Ja kun ne tuotteet olisi niin hyviä, voivoi.


    • kotiäitee

      sieltä rostenin leipää ja tänään vasta lasten kanssa hiffasin, että ei tarvi enää mennä katsomaan sitä tylyä tätiä, kun samaista leipää saa ainakin mikkolan cittarista ja ostosreissu oli mielyttävä ja ystävällinen.
      Olkoon ko. firman kakko miten hyvää vaan, mutta sitä ainaista mulkoilua ja suoranaista vinoilua ei kyllä viitsi kattella.

    • inho

      huonointa palvelua ikinä.. pomo eli omistaja on lihava punatukkainen ja naamankin väri vaihtelee punaisen eri sävyissä.
      usein on homeista tavaraa myynnissä ja leipiä mistä puuttuu päiväys.....
      en enää ikinä asioi kyseisessä puotissa. terv. ent. penttilän asiakas.

      • paskaa kilon pusseis

        Sisäpiirintietona että pakkaset täynnä vanhaa leipää,mistä sitten otetaan pussinsulkijat pois ja teippi tilalle ettei päiväys näy. Ja ei kun myyntiin perälaariin "halvalla"


    • leipiintynyt asiakas

      Ihme rutinaa :D

      Varmaan joku jonka puodissa ei käy asiakkaita yhtä paljon?

      Minun pitää lähteä ajoissa liikkeelle, jos mielin saada muutakin kuin ylijäämäpullat, koska mesta on täynnä autoja jatkuvasti ja leivät kannetaan autoon kottikärryillä.

      Syynä lienee se, että normicittarissa saa pulittaa yhdestä leivästä melkein 3 euroa paketti, kun taas tuolta saa ne 3 pakettia sillä 1 eurolla...

      Eli, cittari voi haistaa pitkän,visvaisen sianvitun minun puolestani, leipäostospaikka kun vaihtui pysyvästi juurikin tuohon puotiin josta eurolla löytyy viikon leivät.

      Palvelun laadulla ei ole merkitystä, kunhan niitä leipiä saa halvalla.

      Vain itseään täynnä oleva oravanvitunnnahka menee kauppaan jaarittelemaan kuulumisia omistajan kanssa, ei kauppa ole mikään saatanan juttuluuri.
      Menkää puistoon kertomaan puluille kuulumisenne, muita ne eivät kiinnosta.

      • paska puoti

        Kerranpa kun olin juuri astunut ovesta sisään niin eräs pariskunta seisoi piparihyllyllä kysyväisen näkösenä. Omistaja porhaltaa takahuoneesta, pariskunta kysyy: hei voisitteko auttaa. Omistaja vastaa lennosta: (kireällä äänensävyllä) en nyt kerkee, on vähän tärkeempääkin tekemistä!
        Onneksi leipomon puolelta tuli nuori mukava leipuri pahoittelemaan pomonsa käytöstä.
        EN ENÄÄ IKINÄ SEN JÄLKEEN OLE ASIOINUT SIINÄ PUOTISSA!
        Paha mieli vaan työntekijöiden puolesta!


    • palvelun laatu

      outoa tekstiä...

    • Pikku Vesa

      Jollekin silliklitorikselle tuntuu tuon leipomon asiallinen kehuminen olevan vaikea juttu. Itse olen sieltä saanut aina ihan asiallisen palvelun ja Porin parhaat ohrakakot.
      ENKÄ OLE PAIKAN OMISTAJA ENKÄ SIELLÄ TÖISSÄ VAAN TYYTYVÄINEN ASIAKAS!

      • hei vesa

        Huom. Joillekin.
        Tätä mielipidettä kannattaa kyllä enemmän ku vaan yks silliklitoris ja mahtuu sekaan varmasti muutama juustoterskakin.

        Olen myös sitä mieltä että parhaat on kakot, mutta ei sillä ole tämän palveluasian kanssa mitään tekemistä.


      • hyvät tuotteet

        Et ole vesa sitten onnistunut asioimaan omistajan kanssa. Ja kakkojahan tiettävästi tämä rouva ei leivo. Saati mitään.
        Noudatan itse tätä: jos ei pihassa näy farmari wolkkaria kullan väristä niin eiku ostoksille ja jos taas näkyy ni peruutus ja jauhopojille.


    • rohkea

      En ole kuullutkaan tästä paikasta. Tänään menen hakemaan leipää. Toivottavasti selviän elävänä.

    • En asioi enää

      No kui helvetisti sait eurolla leipää :D
      Minusta ne maksaa ihan saman kuin muuallakin.
      Erona vaan on, että samaan hintaan saa pahan mielen kun muualla ei tuota "kylkiäistä " yleensä tule.

    • 6 leipää

      Sain hyvän mielen ja hyvää leipää. Ostan mielelläni pienistä kaupoista.

    • pläkinselvä

      Kleemolan leipomosta ulvilassa saa noita sikahalpoja leipätarjouksia. Ja on näemmä porin leivälläkin aamuisin niitä isoja leipäsäkkejä halvalla joita kaikki kahvilanpitäjät ja muut läskit hakevat sieltä.Kakkoslaadussa ei kylläkään muuta vikaa kuin se, että joku kulma saattaa olla hivenen tummempi kuin muut, samaa hyvää leipää se on.

      Lounaskahvilanpitäjät ja muut rotankorvat hakee ne pussit pois nopeasti ellei siihen ehdi normikuluttaja väliin, joten pistäkää tossuihin vauhtia aamusti kun puoti aukeaa, saatte kilon leipää samaan hintaan kuin 1 paketti olisi jossain riistomarketin tiskillä.

      Itse en osta ainuttakaan pakettia riistomarketeista enää, se on selvä kuin pläkki.

    • Munmo

      No juu, porin leiväsä ja kleemolasa on halpaa ja ystävälline palvelu, toisin ku täsä leipäpuorisa.

    • Pikku Vesa

      Olen tämän ketjun innoittaman käynyt puoli vuotta hakemassa leivät ja pullat sieltä. Ei vielä kertaakaan ole tullut huonoa naamaa vastaan. Toteakin taas tähän että jos menet mihin vaan naama ketunvitulla niin on sulle oikein että norsunvitulla vastataan.

      • vesa pieni

        Semmonen pikku pointti täs jutus, Sä olet mies ja miehiä se nainen vie 6-0.


    • ex asiakas

      Paskin paikka ikinä! Homeisia känttyjä ja tiskin takana lihava punanaama. Aina naama väärinpäin!

    • Hilirimpsistä

      Joskus oli Pekan parhais kamala ämmä, mutta tuskin se enää siellä on. Munkit ainakin ihania ja ne leipurit. Vanhassa paikassa tämä myrkynkeittäjä pani syljenkin menemään väärään kurkkuun.

    • paistiritari

      Herätys kansalaiset! Paikka on leipomo. Ei leipomossa tarvitse odottaa michelin ravintolan tasoista palvelua. Ja onko varmaa ettet ole itse mennyt sinne naama norsunv.....a? Leipomo on tehnyt tuotteitaan noin 50 vuotta. Kaikki mitä itse olen ostanut kakuista pippareihin ja leivistä pizzoihin ovat olleet aivan loistavia. Niissä on jopa itsetehdyn maku vielä jäljellä,eikä niitä ole hinnalla pilattu. En ole koskaan saanut huonoa palvelua ja juttelen niitä näitä kun sisällä olen. Kysyn jos on kysyttävää, koska yleensä joku on aina paikalla. Ja jos on hommat kesken jossain muualla niin kyllä sieltä yleensä joku ovesta huikkaa moita.
      Kertokaahan nyt arvon kirjoittelijat, millaista teidän mielestänne on hyvä palvelu? Koska kaikki sitä kritisoi.

    • jokapäiväinen leipä

      Ei mulla oo ainakaan mitään valittamista ko. leipäpuodista. Eihän se nyt mikään "luksusmyymälä" ole, mutta en mä ainakaan sellaista oletakaan, jos johonkin pieneen leipomomyymälään menen... Ja palvelukin on ollut ihan ystävällistä, vaikken olekaan mies :D

    • Anonyymi

      Luin uutisen Leipäpuodin muutosta ja eksyin tälle palstalle. Miksi ihmeessä säilytetään näitä 10-15 vuotta vanhoja törkeyksiä? Olen asioinut Penttilässä vuosikaudet, eikä minulla todellakaan ole ollut ikäviä kokemuksia. Kommentteja lukiessa tulee mieleen vanha sanonta: joukossa tyhmyys tiivistyy. Eikun iloisella mielellä pullakaupoille! Mahtavaa, että vielä on kauppoja, joissa myydään perinteisiä, maukkaita leivonnaisia! Menestystä leipäpuodille uudessa liikepaikassa! T. Mari

      • Anonyymi

        Eihän tätä ketjua olisi kukaan koskaan muistanutkaan, ellei MARI olisi nimenomaan kaivanut sitä esille laittamalla viestejä lisää..
        Nyt se sitten on koko kansan nähtävillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tätä ketjua olisi kukaan koskaan muistanutkaan, ellei MARI olisi nimenomaan kaivanut sitä esille laittamalla viestejä lisää..
        Nyt se sitten on koko kansan nähtävillä.

        Menkääs leipäjakoon kattomaan narsistiämmää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkääs leipäjakoon kattomaan narsistiämmää :D

        Onko porissa muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko porissa muita?

        Moni kehitysvammainen tosiaan yrittää olla niin päällikköä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni kehitysvammainen tosiaan yrittää olla niin päällikköä :D

        Monesti kehitysvammainen olisi ihanteellisin päällikkö, koska heissä on empatiaa, ja vittumaisuus puuttuu.
        Sääli vain että ymmärrys ei kykene ylettymään niin laajalle kuin tehtävä vaatisi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe