mikä on moinen kapistus, hyvin meikattu ja leikattu sinkku, kiukkua täynnä oleva sinkku, kiivas sinkku, omistushaluinen sinkku, mustasukkainen sinkku siis minkä laijin edustaja ja kuinka sen lopulta tunnistaa, että voi sanoa heti alussa tämä on kuuma sinkku
kuuma sinkku
12
382
Vastaukset
- HTZA
20 jotain.
Niillä on oma palstakin.
50 , siellä hehkuu tuikku, tuikku jos toinenkin, vähän laiskasti leiskuu liekit ne.
Liekit, kyllä, ovat leikkiset, vaan lepattaa ne. - ei muista
kysyy oisko se joku pajatyökalu, kalu kumminki.
- vetäväisenvetäväinen
treffipalstan mainos, vaan mitä lie tarkoittaa, jo olevia kokeiltuja vai uusia kokeiltavia
- nöffnöffnöffhiuuuu
Tuli ihan silmiini näky juuri uunista otetusta sian takajalasta.
- luppo
molempia kait tarkoitaa tuo mainos, vain aika yleisesti nimetty, että vai jokainen treffipalstan kiemuroissa liikkuva.
Huohottaako kuumuuttaan.
Meillä se tulee jouluna uunista ulos ja sitä sanotaan kinkuksi.
- k/k
Ajelin tässä aamutuimaan isolla työkoneella työajossa olin risukuorman kanssa.
Hidashan se peli on vaikka putki punaisena mennään eteenkäsin.
Huomasin peileistä taakse ilmestyneen motoristin,kyseinen päristelijä roikkui ns apinatankossa pullean olemuksensa kanssa.
Hirveetä kaartelua ja kaasuttelua ei mahtunut ohi ei millään,liikennevaloissa pääsi sitten rinnalle.
Huomasin et nainenhan siinä etsi nuoruuttaan,mutta se kipinöivän kiukkunen katse joka maanmatoseen luotiin oli karseen puhutteleva.
Kattelin et ei se juosten pääle voi tulla kun se könyää korkeelle ohjaamon pääsen toisesta ovesta karkuun.
Sitten huomioni kiinittyi siihen kypärään aivan kuin tomaattia puristettais kahrenpuolen lusikoilla,niin ne tulipunaiset kiukun värittämät posket pullistui esiin.
Uskalsin yritämään kevennystä läväytin koko karvaisen naaman kokoisen hymyn ja vilkutin,herran jestas sitä lähtöä,ei purrut talkkarin viehätysvoima tälläkertaa.
Niin kysymykseen palatakseni siinä oli kuuma sinkku,Hämeenlinnaan päin se lähti kattelkaa sieltäpäink/kk- Heikunkeikku
Iltaa vaan. Minä päivällä en popsinut helppoja, enkä vaikeita nakkeja, vaan lipitin keittoa, että melkein mahannahka pritkahti. Syönnin jälkeen pyörin vielä koneelle sulkeakseni sen, kun oli kiiruhdettava kauppareissuun ja muihin touhuihin.
Luin tämän sun vastaukses ja sain mahtavan virtuaali-jälkiruuan, joka veti huulen lihat ylähä päin.
Yritin vastata sinulle, mutta vastaukseni ei suostunut ryömimään palstalle asti.
Veikkaan, että naureskelit partoihisi, kun kirjoitit vastaustasi.:)
Tämä lauseesi oli se kermavaahto-hillo-helmi-jälkiruoka: " Sitten huomioni kiinnittyi siihen kypärään aivan kuin tomaattia puristettais kahrenpuolen lusikoilla, niin ne tulipunaiset kiukun värittämät posket pullistui esiin."
Apua ku nauratti.
Että kiitos vaan kauhiasti jälkiruuasta. Oli mukavaa lähteä hyväntuulisena asioille.:) Heikunkeikku kirjoitti:
Iltaa vaan. Minä päivällä en popsinut helppoja, enkä vaikeita nakkeja, vaan lipitin keittoa, että melkein mahannahka pritkahti. Syönnin jälkeen pyörin vielä koneelle sulkeakseni sen, kun oli kiiruhdettava kauppareissuun ja muihin touhuihin.
Luin tämän sun vastaukses ja sain mahtavan virtuaali-jälkiruuan, joka veti huulen lihat ylähä päin.
Yritin vastata sinulle, mutta vastaukseni ei suostunut ryömimään palstalle asti.
Veikkaan, että naureskelit partoihisi, kun kirjoitit vastaustasi.:)
Tämä lauseesi oli se kermavaahto-hillo-helmi-jälkiruoka: " Sitten huomioni kiinnittyi siihen kypärään aivan kuin tomaattia puristettais kahrenpuolen lusikoilla, niin ne tulipunaiset kiukun värittämät posket pullistui esiin."
Apua ku nauratti.
Että kiitos vaan kauhiasti jälkiruuasta. Oli mukavaa lähteä hyväntuulisena asioille.:)Jokos kokeilit kuvien kans heiluria?
- Heikunkeikku
koti-kiusattu kirjoitti:
Jokos kokeilit kuvien kans heiluria?
No en kokeillut. Olisin kokeillut, mutta yks puuttui, nimittäin sileä kultasormus. Ei siihen semmonen käy, jossa kivenmurikka on yhellä syrjällä (kait?)
Mutta tottakai kokeilen jahka saan lainattua sormusta joltakin.
Se kanki kokeilu onnistui loistavasti, enkä voi ymmärtää, miten se niin.... Epäilijöille vaan tiedoksi, että täten tuon esille, että kompassi-kanki-10sentti-mittaamiset piti paikkansa.
Nyt kysyn, kun en Ikinä-ikinä muista.
Kysymys: Onko olohuoneessasi suurikin Metsä? Muistui mieleen bonsai-puusi :) Onnistuiko oikeaoppinen leikkaaminen, vai jouduitko sahaamaan katosta palan veks ja rakentamaan muutamia metrejä tornia.
Oikeesti kiinnostaa, että mimmonen siitä tuli. - k/k
Heikunkeikku kirjoitti:
No en kokeillut. Olisin kokeillut, mutta yks puuttui, nimittäin sileä kultasormus. Ei siihen semmonen käy, jossa kivenmurikka on yhellä syrjällä (kait?)
Mutta tottakai kokeilen jahka saan lainattua sormusta joltakin.
Se kanki kokeilu onnistui loistavasti, enkä voi ymmärtää, miten se niin.... Epäilijöille vaan tiedoksi, että täten tuon esille, että kompassi-kanki-10sentti-mittaamiset piti paikkansa.
Nyt kysyn, kun en Ikinä-ikinä muista.
Kysymys: Onko olohuoneessasi suurikin Metsä? Muistui mieleen bonsai-puusi :) Onnistuiko oikeaoppinen leikkaaminen, vai jouduitko sahaamaan katosta palan veks ja rakentamaan muutamia metrejä tornia.
Oikeesti kiinnostaa, että mimmonen siitä tuli.Kuten kirjoitin niin heilurilla ei ole väliä,olen tosiaan tyhjällä kaljapullolla katellut vesisuonta kyllä se heiluu jos on ihmisestä siihen.
Ei ole puuta olohuonees,se puu kokeilu päättyi kissan suorittamaan teloitukseen ja puukin oli vuorimänty.
Olen alppiruusun ystävä ja kaikki muutkin ruusut kiinnostaa tuolla ulkona puutarhassa kun vaan sais kasvamaan ne.
Just nyt olen murhaamassa persian keltaruusua ihan väkisin menee ruskeeksi.
- 36
Sinkkuko kuuma..höpö höpö...kuumimpia no nämä rouvat ja herrat..huonossa suhteessaan.
Sinkut saa, vaan saako parisuhteessa eläjät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275