Miten usein vaihdatte hiekkanne?
Hiekat
7
662
Vastaukset
- melkein normaali
Muista ottaa lääkkees...
- Kissaihminen II
Aina kun näen "Mondeon" tai syön Curry-kanaa:)
- Cat-Person
Kissaihminen II kirjoitti:
Aina kun näen "Mondeon" tai syön Curry-kanaa:)
Sama juttu, ei-britti Jakuvaarit ei sytytä yhtään:)
- Punainen Paroni
Cat-Person kirjoitti:
Sama juttu, ei-britti Jakuvaarit ei sytytä yhtään:)
Jep, jenkki-ökyily ja halpa auto kalliilla on neddy no no...perinnettä ei voi ostaa eikä myydä.
Tosin normikuluttajaa voi viedä kuin pässiä narussa ja jos kansa alistuu nykyiseen laittomaan autoveroonkin ja sen laittomiin liitännäisiinkin niin miksei myös autoissa voisi viilata linssiin ja huolella? - Jag Brit
Punainen Paroni kirjoitti:
Jep, jenkki-ökyily ja halpa auto kalliilla on neddy no no...perinnettä ei voi ostaa eikä myydä.
Tosin normikuluttajaa voi viedä kuin pässiä narussa ja jos kansa alistuu nykyiseen laittomaan autoveroonkin ja sen laittomiin liitännäisiinkin niin miksei myös autoissa voisi viilata linssiin ja huolella?Juuri näin, nyky trendi on Kiina ja Bling, ei kiitos.
Ja kaikki autot toki verovapaana EU:sta. - Kissojen Yö
Jag Brit kirjoitti:
Juuri näin, nyky trendi on Kiina ja Bling, ei kiitos.
Ja kaikki autot toki verovapaana EU:sta.Näissä uusissa ei ole Sielua ja kun katsoo niiden kuskeja niin herää sama kysymys:)
- Jaggeez
Kissojen Yö kirjoitti:
Näissä uusissa ei ole Sielua ja kun katsoo niiden kuskeja niin herää sama kysymys:)
Jenkki-Ökyä on joo, kiinan laadulla:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017343
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615075Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?754738- 794729
- 1324178
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293452Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82958- 492550
- 392478
- 2122343