Kun minun ja mieheni vuorovaikutus ei aina suju, vaikka olemme rakastuneita, etsimme sellaista ryhmää, jossa yhteisesti paria ohjattaisiin onnellisempaan elämään. Voiko joku auttaa tämmöisen kurssin etsinnässä ja onko muita kiinnostuneita?
Saako Porissa parisuhdeneuvontaa?
5
289
Vastaukset
Mene sinne miehesi viereen, äläkä pörrää yöllä sätissä..
- Jotteihoo
Hän käy itse heti vieraissa jos se vaan ravon saa. Ja mieluummin toisen vaimolla, tietenkin. Ja tämä on faktaa vaikka uhkaisi taas rikosilmoituksella.
- Von Lagerbom
Jotteihoo kirjoitti:
Hän käy itse heti vieraissa jos se vaan ravon saa. Ja mieluummin toisen vaimolla, tietenkin. Ja tämä on faktaa vaikka uhkaisi taas rikosilmoituksella.
Kukahan se siellä mahtaa taas puhella ihan perättömiä. En tietääkseni ole seurustellut kuin yhden naimisissa olevan naisen kanssa joka hänkin kertoi olevansa eroamassa, haluavansa perustaa perheen kanssani ja kertoi myös halustaan saada lapsi kanssani, jonka sitten ilmeisesti saikin, koska muistuttaa niin ilmiselvästi vuoden verran jälkeen syntynyttä lastani. Ihan vauvoina kuvista katsellen selkeästi saman näköiset..
- Joku toinen 22
Von Lagerbom kirjoitti:
Kukahan se siellä mahtaa taas puhella ihan perättömiä. En tietääkseni ole seurustellut kuin yhden naimisissa olevan naisen kanssa joka hänkin kertoi olevansa eroamassa, haluavansa perustaa perheen kanssani ja kertoi myös halustaan saada lapsi kanssani, jonka sitten ilmeisesti saikin, koska muistuttaa niin ilmiselvästi vuoden verran jälkeen syntynyttä lastani. Ihan vauvoina kuvista katsellen selkeästi saman näköiset..
En minä mutta ne naiset. Kukahan on antanut ymmärtää olevansa kartanonherra ja taloudellisesti riippumaton vapaaherra?
Valehtelija on tämä Manu itse mutta oman napansa kiertämiseltä ei sitä huomaa. On niin täynnä itteensä että taitaa pian haljeta omaan mahdottomuuteensa.
Surkea luuseri kuitenkin vaan ja häviää kaikki syytejuttunsa ja muutenkin säälittävä sosiaalipummi.
Ja mennäänkö taas hakemaan syyteteoikeutta ja pettymään kun kaikki viranomaisetkin jo nauraa kämmeneen kun näkee TYYPIN. - rasputin rakastaja
Joku toinen 22 kirjoitti:
En minä mutta ne naiset. Kukahan on antanut ymmärtää olevansa kartanonherra ja taloudellisesti riippumaton vapaaherra?
Valehtelija on tämä Manu itse mutta oman napansa kiertämiseltä ei sitä huomaa. On niin täynnä itteensä että taitaa pian haljeta omaan mahdottomuuteensa.
Surkea luuseri kuitenkin vaan ja häviää kaikki syytejuttunsa ja muutenkin säälittävä sosiaalipummi.
Ja mennäänkö taas hakemaan syyteteoikeutta ja pettymään kun kaikki viranomaisetkin jo nauraa kämmeneen kun näkee TYYPIN.oma vika mitä annat kust silmää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666391
- 715818
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1345045- 624035
- 143895
- 383309
- 713093
- 642957
- 792725
- 492027