Onko kellään kokemusta kyseisestä hotellista? Millainen oli allas-alue?
Ekaa kertaa mennään Alanyaan. Kaikenlaiset asialliset matkavinkit tervetulleita!
Huzuray, Alanya
8
698
Vastaukset
- kanttuvei
Deturin käyttämä lentoyhtiö KTHY lopetti kaiken lentotoiminnan maanantaina. Matkatoimiston kotisivuilla ei ole minkäänlaista tiedotetta asiasta ja kuitenkin sadat matkustajat ovat nyt jumissa Turkissa ja satojen matkat uhkaavat peruuntua.MITEN REAGOI MATKATOIMISTO, vaikenemalla. Tämähän on kuin pistäisi päänsä puskaan ja luulemalla ettei kukaan tiedä.
http://www.kthy.net/
http://www.hurriyetdailynews.com/n.php?n=turkish-cypriot-airline-thrown-into-chaos-2010-06-22 - Mimmu-69
Munaa tulee joka suunnasta!
Oikeesti vittu, oikeesti! - Cilek
Oon kerran ollut Huzurayssa ja tosi mukava pikku-hotelli (vai oliko tää huoneisto...en nyt muista.)
Ainkin silloinen henkilökunta oli mukavaa ja huumorintajuista porukkaa :)
Allas-alue taisi olla aika pieni, mutta itselle kelpasi vallan hyvin.
Sijainti on aika loistava, siellä on tosi lähellä monta tosi hyvää ruokapaikkaa. Esim hotellin ulko-ovesta lähdette vasemmalle, kävelette kadun päähän, jolloin tulette 25mtr kadun risteykseen, siinä on 24h auki oleva Lider Pasa. Siellä on ihanaa leipää jne. Edullista! Lähellä myös toinen suosikki Sultan Sofrasi (joka on aina täynnä asiakkaita...) Sitten lähellä mysö Green River, hyvä illan alottelupaikka, ruoka myös hyvää, iltaohjelmaa, ilmainen netti ym.
Ihan melkein vastapäätä on Ak-market (oma entinen lähikauppani ;) ) ja Migros myös siinä tosi lähellä, jos haluaa isommasta kaupasta ostaa.- vessanpytyt
kylppäreissä oli?
- jjj23
sandrab68 kirjoitti:
paljon Cilek!
Pian mennään tsekkaan paikat!!Laittakaahan lissää infoa kyseisestä hotellista,plussat ja miinukset!
- pääset tsekkaamaan
sandrab68 kirjoitti:
paljon Cilek!
Pian mennään tsekkaan paikat!!vessanpytyt.
Suomalaisilla naisillahan on Analiassa pää vessanpytyssä ja perse pystyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179