Onko kellään kokemusta kyseisestä alasta ja tiedättekö, millaiset palkat alalla on?
Jalkaterapeutti?
3
4787
Vastaukset
- jalkahoitaja työ
Jalkaterapeutin töitä ei juuri ole eli tosi huono ala kouluttautua. Adressi pyörinyt täällä netissä jotta koulutuslinja jatkuisi eli ilmeisesti ollut lopetusuhan alla. Samaa työtä tekevät jalkahoitajat, jalkojenhoitajat ja kosmetologit. Fysioterapeutit hoitavat biomekaniikan ym fysioterapiaa liittyvät ongelmat ja yleislääkäri muut. Ei mielestäni kannata tuhlata vuosia ja rahaa kyseiseen alaan. Koulutus sitäpaitsi on ylipitkä 3,5 vuotta minimissään..tässä minun mielipiteeni.
- Anonyymi
harva ft ymmärtää alaraajojen biomekaniikasta hölkäsen pöläystä. Ja mitä tulee jalkaterän aluuen ongelmiin, niin ei sitä vähääkään. Jalkaterapeuteille varmasti tulevaisuudessa töitä niin paljon ettei tekemällä kesken lopu. Ongelmana tällä hetkellä heikko tunnettuus muiden terveydenhuollon ammattilaisten (esim Lääkäreiden) keskuudessa.
- Anonyymi
Jalkaterapeutti hoitaa iho/kynsinuutoksia, biomekaaniset muutoksia, kipuasiakkaita, tekevät pohjallisisia yksilöllisesti, ortooseja, mobilisaatiota, teippauksia, erilaisia fysikaalisia hoitoja jne. Saat varmasti hyvää ja monipuolista hoitoa jalkaterapeutilta erilaisiin alaraaja ongelmiin. Kosmetologit hoitavat iho ja kynsi muutoksia eivät biomekaanisia muutoksia. T. Jalkaterapeutti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5476906Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202570Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872005- 1271216
- 301148
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41128- 84961
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel98949Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60925- 41812