Onko kellään kokemusta kyseisestä alasta ja tiedättekö, millaiset palkat alalla on?
Jalkaterapeutti?
3
4837
Vastaukset
- jalkahoitaja työ
Jalkaterapeutin töitä ei juuri ole eli tosi huono ala kouluttautua. Adressi pyörinyt täällä netissä jotta koulutuslinja jatkuisi eli ilmeisesti ollut lopetusuhan alla. Samaa työtä tekevät jalkahoitajat, jalkojenhoitajat ja kosmetologit. Fysioterapeutit hoitavat biomekaniikan ym fysioterapiaa liittyvät ongelmat ja yleislääkäri muut. Ei mielestäni kannata tuhlata vuosia ja rahaa kyseiseen alaan. Koulutus sitäpaitsi on ylipitkä 3,5 vuotta minimissään..tässä minun mielipiteeni.
- Anonyymi
harva ft ymmärtää alaraajojen biomekaniikasta hölkäsen pöläystä. Ja mitä tulee jalkaterän aluuen ongelmiin, niin ei sitä vähääkään. Jalkaterapeuteille varmasti tulevaisuudessa töitä niin paljon ettei tekemällä kesken lopu. Ongelmana tällä hetkellä heikko tunnettuus muiden terveydenhuollon ammattilaisten (esim Lääkäreiden) keskuudessa.
- Anonyymi
Jalkaterapeutti hoitaa iho/kynsinuutoksia, biomekaaniset muutoksia, kipuasiakkaita, tekevät pohjallisisia yksilöllisesti, ortooseja, mobilisaatiota, teippauksia, erilaisia fysikaalisia hoitoja jne. Saat varmasti hyvää ja monipuolista hoitoa jalkaterapeutilta erilaisiin alaraaja ongelmiin. Kosmetologit hoitavat iho ja kynsi muutoksia eivät biomekaanisia muutoksia. T. Jalkaterapeutti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774