Onko kellään kokemusta kyseisestä alasta ja tiedättekö, millaiset palkat alalla on?
Vastaukset 3
- jalkahoitaja työ
Jalkaterapeutin töitä ei juuri ole eli tosi huono ala kouluttautua. Adressi pyörinyt täällä netissä jotta koulutuslinja jatkuisi eli ilmeisesti ollut lopetusuhan alla. Samaa työtä tekevät jalkahoitajat, jalkojenhoitajat ja kosmetologit. Fysioterapeutit hoitavat biomekaniikan ym fysioterapiaa liittyvät ongelmat ja yleislääkäri muut. Ei mielestäni kannata tuhlata vuosia ja rahaa kyseiseen alaan. Koulutus sitäpaitsi on ylipitkä 3,5 vuotta minimissään..tässä minun mielipiteeni.
- Anonyymi
harva ft ymmärtää alaraajojen biomekaniikasta hölkäsen pöläystä. Ja mitä tulee jalkaterän aluuen ongelmiin, niin ei sitä vähääkään. Jalkaterapeuteille varmasti tulevaisuudessa töitä niin paljon ettei tekemällä kesken lopu. Ongelmana tällä hetkellä heikko tunnettuus muiden terveydenhuollon ammattilaisten (esim Lääkäreiden) keskuudessa.
- Anonyymi
Jalkaterapeutti hoitaa iho/kynsinuutoksia, biomekaaniset muutoksia, kipuasiakkaita, tekevät pohjallisisia yksilöllisesti, ortooseja, mobilisaatiota, teippauksia, erilaisia fysikaalisia hoitoja jne. Saat varmasti hyvää ja monipuolista hoitoa jalkaterapeutilta erilaisiin alaraaja ongelmiin. Kosmetologit hoitavat iho ja kynsi muutoksia eivät biomekaanisia muutoksia. T. Jalkaterapeutti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61291
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671038Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.224833- 63758
- 67755
- 70677
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22646Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?136631Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66599Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32578- 34547
- 54546
- 55528
- 48503
- 38489
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?101487Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40483Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40473- 30473
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18440