Best Friend pelletti

pupsu&bf

onko mistään kotoisin? Ei varmaan parasta, mutta onko käyttökelpoista? Ostomotiivi ei ole hinta vaan pellettien hankala saatavuus alueellani.

11

636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffdsfsdfdsfsd

Vaikka parasta pupulle haluaakin, nii se sitä meinaa kun on halpa ruoka nii ei olisi mistään kotoisin :) Itse olen puolivuotta tätä kanille antanut ja iloisin mielin ilman mitään ''haittoja'' se ruokaa syö.

• missä asut

MOI! Missä päin asut Suomea ? On mutakin pellettiä, Tokamnissa on ollut ainakin Lottieta!

• Mun kokemukset

Oma kanini on syönyt 5vuotta kyseistä pellettimerkkiä ja mitään haittavaikutuksia ei ole ollut. On normaalipainoinen, turkki ja simmut kiiltää jne jne. Kanini tosin on ns. aina vapaana oleva, eli menee häkkiin vain yöksi tai jos lähden jonnekkin, ja saa myös heinää(tietty kun sitähän pitää aina olla) ja tuoreruokaa niin silläkin saattaa olla jotain osuutta asiaan.

• pellettiorava

yksi tyyppi sanoi, että best friendissä olis eläinperäisiä ainesosia, mutta tiiä siitä kun täällä netissä on vaikka millasia juttuja.. tokmannilla on ollu jo varmaan kuukauden lottielle varattu paikka hyllyssä tyhjillään. pitäny ostaa best friendejä. syöttäisin lottieta jos vaan olis, onhan siinä mukana porkkanaa ja omenaa makua antamassa :) enemmän vitamiineja, hivenaineita yms

• haloohei
        pellettiorava kirjoitti:

yksi tyyppi sanoi, että best friendissä olis eläinperäisiä ainesosia, mutta tiiä siitä kun täällä netissä on vaikka millasia juttuja.. tokmannilla on ollu jo varmaan kuukauden lottielle varattu paikka hyllyssä tyhjillään. pitäny ostaa best friendejä. syöttäisin lottieta jos vaan olis, onhan siinä mukana porkkanaa ja omenaa makua antamassa :) enemmän vitamiineja, hivenaineita yms

Miksi semmoista ruokaa myytäisiin joka ei ole ''käyttökelpoista''?? eiköhä kaikki ruoka ole tarkastettu tarkoin ennnenkun myyntiin laitttavat. huhuu?

• ärtynyt.............
        pellettiorava kirjoitti:

Lottieta minäkin olen pupuille syöttänyt. Sitä en vaan enään saa mistään. Kysyin Tokmannilta ja sanoivat että se on poistunut valikoimista. En löytänyt sitä enään citymarketistakaan. Lieneekö valmistus sitten lopetettu?? Tosi harmi homma jos on, koska kauppojen hyllyt notkuu toinen toistaan paskempia pupujen ruokia ja sitten lopetetaan ainoo kunnollinen normikaupoista saatava ruoka. Höh!!

• pellettiorava
        haloohei kirjoitti:

Miksi semmoista ruokaa myytäisiin joka ei ole ''käyttökelpoista''?? eiköhä kaikki ruoka ole tarkastettu tarkoin ennnenkun myyntiin laitttavat. huhuu?

myyhän ne kaneille esim. best friend kanin ruokaa.. siinä kunnon siemenseokset ja ihraa sen kun tulee lisää. ei kaikessa ajatella sitä järkevintä vaihtoehtoa vaan raha vie järjen

• kinuski kani

Mun kani syö tota, haluisin hankkia parempaa ruokaa mutta ei täällä tuppukylässä ole, isoon kaupunkiin on hieman yli parituntia matkaa autolla joten en voi mennä ostamaan ja netistä en saa tilata

• KAKSI VIIKKOA

Ruotsissa valmistetaan edeleen Lottieta, on Suomen markkinoilla takaisin kuulema parin viikon sisällä ,soittelin Vaasaan maahantuojalle,. Tässä sinulle numero on 0500-562525

• 04256

Se ettei tuppukylästä saa muuta kuin tuota ei ole syy syöttää huonoa ravintoa ja näin tuhota eläimen terveys ;) Oletteko kuulleet nettikaupoista? esim.täältä saa monenlaisia kanipellettejä kuten belloa tai altrominia http://www.lemmikkiexpress.fi

• Anonyymi

Mun kanit syö complte merkkisiä ruokaa tilataan se aina en suosittele best friendiä koska siinä on väriaineita yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      42
      2856
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      30
      2489
    3. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2418
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      20
      2313
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1808
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      142
      1772
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1315
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1202
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1089
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1007
    Aihe