onko mistään kotoisin? Ei varmaan parasta, mutta onko käyttökelpoista? Ostomotiivi ei ole hinta vaan pellettien hankala saatavuus alueellani.
Best Friend pelletti
11
636
Vastaukset
- ffdsfsdfdsfsd
Vaikka parasta pupulle haluaakin, nii se sitä meinaa kun on halpa ruoka nii ei olisi mistään kotoisin :) Itse olen puolivuotta tätä kanille antanut ja iloisin mielin ilman mitään ''haittoja'' se ruokaa syö.
- missä asut
MOI! Missä päin asut Suomea ? On mutakin pellettiä, Tokamnissa on ollut ainakin Lottieta!
- Mun kokemukset
Oma kanini on syönyt 5vuotta kyseistä pellettimerkkiä ja mitään haittavaikutuksia ei ole ollut. On normaalipainoinen, turkki ja simmut kiiltää jne jne. Kanini tosin on ns. aina vapaana oleva, eli menee häkkiin vain yöksi tai jos lähden jonnekkin, ja saa myös heinää(tietty kun sitähän pitää aina olla) ja tuoreruokaa niin silläkin saattaa olla jotain osuutta asiaan.
- pellettiorava
yksi tyyppi sanoi, että best friendissä olis eläinperäisiä ainesosia, mutta tiiä siitä kun täällä netissä on vaikka millasia juttuja.. tokmannilla on ollu jo varmaan kuukauden lottielle varattu paikka hyllyssä tyhjillään. pitäny ostaa best friendejä. syöttäisin lottieta jos vaan olis, onhan siinä mukana porkkanaa ja omenaa makua antamassa :) enemmän vitamiineja, hivenaineita yms
- haloohei
pellettiorava kirjoitti:
yksi tyyppi sanoi, että best friendissä olis eläinperäisiä ainesosia, mutta tiiä siitä kun täällä netissä on vaikka millasia juttuja.. tokmannilla on ollu jo varmaan kuukauden lottielle varattu paikka hyllyssä tyhjillään. pitäny ostaa best friendejä. syöttäisin lottieta jos vaan olis, onhan siinä mukana porkkanaa ja omenaa makua antamassa :) enemmän vitamiineja, hivenaineita yms
Miksi semmoista ruokaa myytäisiin joka ei ole ''käyttökelpoista''?? eiköhä kaikki ruoka ole tarkastettu tarkoin ennnenkun myyntiin laitttavat. huhuu?
- ärtynyt.............
pellettiorava kirjoitti:
Lottieta minäkin olen pupuille syöttänyt. Sitä en vaan enään saa mistään. Kysyin Tokmannilta ja sanoivat että se on poistunut valikoimista. En löytänyt sitä enään citymarketistakaan. Lieneekö valmistus sitten lopetettu?? Tosi harmi homma jos on, koska kauppojen hyllyt notkuu toinen toistaan paskempia pupujen ruokia ja sitten lopetetaan ainoo kunnollinen normikaupoista saatava ruoka. Höh!!
- pellettiorava
haloohei kirjoitti:
Miksi semmoista ruokaa myytäisiin joka ei ole ''käyttökelpoista''?? eiköhä kaikki ruoka ole tarkastettu tarkoin ennnenkun myyntiin laitttavat. huhuu?
myyhän ne kaneille esim. best friend kanin ruokaa.. siinä kunnon siemenseokset ja ihraa sen kun tulee lisää. ei kaikessa ajatella sitä järkevintä vaihtoehtoa vaan raha vie järjen
- kinuski kani
Mun kani syö tota, haluisin hankkia parempaa ruokaa mutta ei täällä tuppukylässä ole, isoon kaupunkiin on hieman yli parituntia matkaa autolla joten en voi mennä ostamaan ja netistä en saa tilata
- KAKSI VIIKKOA
Ruotsissa valmistetaan edeleen Lottieta, on Suomen markkinoilla takaisin kuulema parin viikon sisällä ,soittelin Vaasaan maahantuojalle,. Tässä sinulle numero on 0500-562525
- 04256
Se ettei tuppukylästä saa muuta kuin tuota ei ole syy syöttää huonoa ravintoa ja näin tuhota eläimen terveys ;) Oletteko kuulleet nettikaupoista? esim.täältä saa monenlaisia kanipellettejä kuten belloa tai altrominia http://www.lemmikkiexpress.fi
- Anonyymi
Mun kanit syö complte merkkisiä ruokaa tilataan se aina en suosittele best friendiä koska siinä on väriaineita yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422856Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302489Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202313Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007