Terve!
Mulla on n. kolme kuukautta vanha n900, joka on toiminut todella hyvin tähän päivään mennessä. Nyt tänään huomasin sellaisen vian, kun puhelinta ravistaa varovasti, niin akku heiluu kuoren sisällä aika reilusti. Ja jos takakuoren ottaa irti ja kääntää puhelimen toisinpäin, tipahtaa akku pois puhelimesta. Puhelin ei kuitenkaan sammuile vaikka akku sisöllä ärsytävästi heiluukin. Meneeköhän takuuseen, puhelin ei kertaakaan ole pudonnut maahan, ja muutenkin kohdeltu kuin kukkaa kämmenellä, ei mitään jälkiä missään. Niin kallis puhelin että saisivat kyllä vian korjata :o
nokia n900 akku irti
2
263
Vastaukset
- Nokia N86 8MP
Mun kaverilla heilu takakansi, ja laittoi akun päälle paperin palan. Auttaisko sullakin ainakin tilapäisesti, jos laitat akun ja takakannen/muihin reunoihin jotakin ohutta väliin niin se lieventäisi heilumista
- zeessor
paria tai pelkkää teippiä vetäsee johki kohtaan mihin nyt vaan kätevästi ja puhelimen käyttöä haittaamatta saa laitettua, vaikka juurikin takakannen taakse pari kerrosta jotain mustaa teippiä, niin ei sitä sieltä huomaa.
JOS siis haluaa välttyä korjauksen odotusjonotukselta... Tiedä meneekö takuuseen jos ei kerta toimintaa haittaa, ainaha sitä voi kysyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283366- 963151
- 763004
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702928"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m522862Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862642- 352460
- 572311
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se422165- 321943