Masennus?

1+1=Paska

Väsymys, masennus, miten sen nyt ottaa?
Viime kuukaudet on ollu kamalia. Hyvä kun oon päässy sängystä ylös.
2v uhmaikäinen tyttö, joka osoittaa mieltään joka asiasta.
Tuntuu etten riitä. Lapsen isä ja mun vanhemmat asuu toisella paikkakunnalla. Olen yksin.
Kavereilla ei ole lapsia. Ei ne tajua. Mut en taas kestä toisia äitejä. En ole yhtään äiti-ihminen enkä halua enää lapsia. En tuu lasten kanssa toimeen. Välillä tuntuu etten edes omani kanssa.
Ku haluisin mennä. Enkä olla tilivelvollinen, ilman esteitä.
Hermot ollu niin kireellä. Tänään aamulla ratkesin itkuun ja sanoin ääneen sen.
"Mä en halua pitää sua, mä en pysty, mä en jaksa, mene pois"
Rakastan lastani kyllä yli kaiken, mutta tuntuu ettei musta oo tähän. Mä en riitä. Mä en jaksa.
Ja että hänen olisi parempi jossain muualla kun mun kanssa.
Olen jo puolisen vuotta miettiny että ottais äkkilähdön ulkomaille ja jäisi sinne. Ei tarvis tulla takas.
Oon aina ollu yksin hänen kanssa. Mut toisaalta ei mun pää kestäis jos olis toinen osapuoli paikalla. Mä vaan haluan olla rauhassa. Edes joskus.
Helpottaa se että lapsi on ens viikolla lähössä isälleen viikoksi. Pois silmistä. Ehkä kun hän tulee takaisin on eri fiilis. Jopa ikävä. Mutta nyt lasken päiviä ja tunteja että tytär lähtisi isälleen.
Olen huono äiti, tiedän sen. Huudan, räyhään ja jopa haukun lasta, joka ei oo mulle tehny mitään. Tää koko äitiys on saanu musta niin pelottavia piirteitä välillä esiin et mua pelottaa. Ehkä osaks siks ettei mun oma lapsuus ollu hyvä. Oon ite kuullu pienestä asti puol isältä kuinka paska oon. Ja sitä myös olen. Jos se tietäis miten käyttäydyn mun omalle lapselle, se varmaa myhäilis kuinka paska olen... vieläkin.
Ei kukaan tiiä näistä jutuista kun en ole kertonu. Mutta lähiaikoina tullu mieleen että jos sanois, ne veis lapsen. En halua häntä mihinkään sijaisperheeseen, jossa hänellä olisi "äiti". Minä olen se äiti. Vaikka huono olenki.
Sekavaa. Oli pakko avautua. Kiitos hei.

0

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
        Ateismi
        25
        2490
      2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
        Ikävä
        55
        1806
      3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
        Ähtäri
        11
        1204
      4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
        Maailman menoa
        299
        1067
      5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
        Ikävä
        259
        992
      6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
        Ikävä
        146
        903
      7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
        Ikävä
        56
        884
      8. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
        Tuusniemi
        9
        797
      9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
        Ikävä
        47
        780
      10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
        Ikävä
        111
        775
      Aihe