Kertokaa kokemuksia vanhojen talojen purkamisesta (kustannukset?)
Talon purku
2
543
Vastaukset
- nääs...
Vaihtelua kovasti sen suhteen mitä tulee maksamaan. Asiaan vaikuttaa talon rakennus materiaalit ja ennenkaikkea se mihin ja miten ne viedään. Myös talon sijainti suhteessa purkujätteen vastaanotto paikkaan ratkaisee. Myös tontin jatkokäytöllä vaikutusta asiaan. Helpoimmassa tapauksessa päivä tai kaksi kaivinkone työtä ja puurakenteisesta talosta voi saada suuren osan kelpaamaan ilmaiseksi jollekin polttolaitokselle. Peltikatto ja purueristeet niin kaatopaikka tavaraa ei paljoakaan tule. Tiili ja botoni jätteet voi saada maisemoitua tontille. Etenkin jos samalla paikalle ei olla rakentamassa. toinen äärilaita on sitte ahdas kaupunki tontti ja sellainen talo josta lähes kaiken syystä tai toisesta joutuu kuljettamaan kaatopaikalle(kuljetus vastaanotto maksut) Kerrohan vähän lisätietoja. Missäpäin Suomea purkukohde on ja minkälainen talo?
- riittämättömät käsiv
purkukunnossa oleva vanha hirsitalo, pohjois-savossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678