2 aikuista, 1-2, luultavasti 2, 10 vee tyttöstä ja koiravanhus...kuka ehdottaa parasta juhannuksen viettopaikkaa..? Asuntoautoa tai vaunua ei ole, mökille ei mahiksia, mitkään festarit yms.ei tuu kyseeseen, tutuille ei haluta, hotellit ja kylpylät on tylsiä jussina...eli onko kellään tiedossa jotain muuta...edullista, johon vois myös ottaa tuon koiraherran mukaan ja jossa ois vielä jotain tekemistä myös noille tyttösille..meistä nyt ei oo niinkään väliä. Onko jotain kivoja paikkoja, jossa ootte käyneet? Jotain missä em. "ehdot" täyttyy ja ei maksa hirveesti ja jossa kuitenkin voi yöpyä...ite oon miettiny pääni puhki ja katellu nettiä..en löydä sieltäkään mitään..kotiinkaan ei huvittais jäädä ja sit vielä yks juttu meinas unohtua: minnekään huvipuistoihin ei nyt haluta koska semmonen reissu on tulossa seuraavalla viikolla (meidän perheen kesälomareissu ) Luin ite tuon nyt ja taitaa olla mahdoton tehtävä...tai ehkä ei sittenkään..itse asumme Kuopiossa..Älkääkä ehdottako Rauhalahtea; olimme siellä jo yhtenä juhannuksena ja koira oli silloinkin kotona... (eli tulimme illanvieton jälkeen kotiin ) Nyt tilaisuus kaikille teille, joilla on kokemusta lasten, koiran ja "vanhusten" yhteisen juhanuksen järkkäämisestä ja vieläpä niin että kaikille olisi jotain tarjolla...eli semmoset pienet paikat, jotka ei ilmoittele missään ja olisivat "kohtuullisen" matkan päässä Kuopiosta ja jonne vois ottaa koiran messiin ja jossa vois yöpyä ja joka ei ois kamalan kallis ja jossa ois jotain tekemistä kymppivuotiaille....ja tietty vois olla se kokko tai jotain muutakin..ihan mitä vaan! Kiitos jo etukäteen jos joku ystävällinen sielu voi vastata tähän kamalaan kysymykseeni!!!!
Minne mennä?
Mahdotonko tehtävä?
3
569
Vastaukset
- savon ukko
ee jiäny viime tippaan juhannussuunnitelemat
- sanohekavaa
Kori mukaan ja rantsuun kera ransistori radion... ainii ja lapsille muumilimonaadia.
- ,,,,,,,,
no voi....yritetään nyt teille jotain keksiä, ja koiravanhuskin vielä :), rakastan koiria. Joku maatilamatkailupaikka tms. ? En tunne Kuopion seutua, nyt kaikki keksimään eikä kettuilemaan !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221